Dawido
Dawido
Witam wszystkich:) Na forum jestem nowy i nazywam się Dawid, jestem ze śląska, a dokładniej z Tychów. Posiadam trabanta 601 z 82r z hycomatem, a od paru miesięcy zajmuję się moją syrenką 104, która wymaga gruntownego remontu blacharskiego. Na szczęście silnik był remontowany 10 lat temu i po remoncie przekechał 2k km, więc to już mi odchodzi. Liczę na pomoc z waszej strony i z góry wielkie dzięki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2013-10-16, 20:53 przez Dawido, łącznie zmieniany 1 raz.
- michalalex
- -#Weteran
- Posty: 1651
- Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
fajny sprzet
to ja obowiazkowo:) Poporosze numer ramy syrenki do spisu :)
to ja obowiazkowo:) Poporosze numer ramy syrenki do spisu :)
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1049
- Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
- Lokalizacja: RP
- michalalex
- -#Weteran
- Posty: 1651
- Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- michalalex
- -#Weteran
- Posty: 1651
- Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
to jak mogę w tym temacie to napiszę a jak co to przeniosę to do działu techniki. Ogólnie to mam pytanie czy te nadkola tylne wystają za bardzo w stosunku do błotnika i trzeba je docinać? i jak połączyć te nadkole z błotnikiem? bo w oryginalnych były połączone gumą a teraz nie wiem jak to zrobić jak one idą do końca a nie do powoły. jeśli wyraziłem się nie jasno to przedstawię to na zdjęciach:)
wyraziłeś się jasno
one maja dochodzić na 2-3 cm do błotnika a pozniej je uszczelnia guma i one nie są w żaden sposób łączone z błotnikiem
one maja dochodzić na 2-3 cm do błotnika a pozniej je uszczelnia guma i one nie są w żaden sposób łączone z błotnikiem
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1049
- Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
- Lokalizacja: RP
Trzeba założyć błotnik i przymierzyć, powinna pozostać między błotnikiem szczelina minimum z 10mm
Na rant blachy trzeba nałożyć specjalną gumę takie T rozcięte i wszystko po zmontowaniu finalnym mastyką najlepiej w tubie dodatkowo uszczelnić.
Ja u siebie dorobiłem uszczelkę z gumy kupionej w sklepie gumowym. Oryginalna zaginęła no i była za krótka.
Na rant blachy trzeba nałożyć specjalną gumę takie T rozcięte i wszystko po zmontowaniu finalnym mastyką najlepiej w tubie dodatkowo uszczelnić.
Ja u siebie dorobiłem uszczelkę z gumy kupionej w sklepie gumowym. Oryginalna zaginęła no i była za krótka.
tylko chodzi o to, że to nadkole wystaje za bardzo, tak jak jest zaznaczone białą kreską i nie da się założyć teraz błotnika. To trzeba jakoś obciąć czy o co z tym chodzi?? Po prostu jest za długie. w jakim temacie ten wątek zamieścić??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
jasne ze za długie, tnij, syrena104bili, jakbyś mół, podaj długości tej blachy
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
tak ogólnie to bardzo ładna 104 ci sie trafiła gratuluje zakupu , po drugie te nadkola to fabryczny bubel , tez miąłem z nimi do czynienie , i trzeba je przyciąć , przytnij je zgrubsza na oko potem przycinaj po centymatrze i pasuj błotniki i wkonicu uzyskasz zamierzony wymiar , te wszystkie , niby (nowe fabrycznie cześć ) które kupujecie , to 2 - 3 gatunek z fabryki , bo to co najlepsze było zakładane na syreny a co nie wyszło to do polmozbytu , dlatego przy remoncie a szczególnie wymianie przednich błotników najlepiej szukać oryginalnych używanych w dobrym stanie zdjętych z fabrycznej syreny bo wtedy mamy tylko pewność ze przód nam sie ładnie spasuje
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,