Hamulce tylne przerobione i PROBLEMIK
Hamulce tylne przerobione i PROBLEMIK
problemy mam od pewnego czasu z hamulcami. Cały układ hamulcowy poprzednik przerobił w taki sposob że na tyle mam takie same cylinderki jak na przodzie (duże). Objawy sa takie (jak w innym poście ktoś zauważył) że podczas hamowania tylne koło łapie bardzo mocno powodując piski podczas hamowania. Ponieważ chcę to zmianić, wymienię cylinderki tylne na małe takie jak byc powinny. Pytanie brzmi: Czy wystarczy zmienic tylko cylinderki z dużych na male i wszystko (czy mocowanie małych cylinderków będzie pasowało)?? Czy coś musiało zostać przerobione i zeby wrocić muszę jeszcze coś wymienić? Nie wiem czy tylne i przednie cylinderki maja takie same rozmiary mocowania.
- michalalex
- -#Weteran
- Posty: 1651
- Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- michalalex
- -#Weteran
- Posty: 1651
- Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
michalalex pisze:Tak ma przerobione Mikrusiarz i spisuje się to znakomicie, bo miałem zaszczyt jeździć tą Syreną. Tyle, że tam są hamulce już z samoregulacją z Żuka nowego typu, a u Ciebie pewnie stary typ. Podejrzewam więc, że to kwestia regulacji.
michalalex może mieć racje , ze to kwestia regulacji , ja mam patent założyć całkowicie zukoski zestaw na tył z systemem duplex , i ręczny zrobić hydrauliczny
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,
Ja już kur_a nie mam siły z tą popier_____ą skarpetą, pomimo regulacji wyczyszczenia wszystkiego odpowietrzenia nadal to samo, tył hamuje mocno a przód za słabo efekt taki że piszcze hamując, mam ochote ją spalić i nie będzie mnie już tak wkurzała, albo wstawić gdzieś do jakiegoś mechanika co mi to rozwiąże ale gdzie w Gdańsaz znajde.......
Nie mam już pomysłów ani chęci się nią zajmować, poddaje się.....
Nie mam już pomysłów ani chęci się nią zajmować, poddaje się.....
to zamień przewody na pompie
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
no bo jeśli nic nie pomaga, to moze pompa dwuobwodowa pierwszy obieg słapiej hamuje i dlatego ?
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
to ja już nie wiem
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
mkopis
nie czytałem całego wątku, ale może wymieniałeś z przodu okładziny lub szczęki, może są zaolejone, może nie dotarte. Jak regulacja na mimośrodach (dolnych i środkowych), ponadto okładziny przeciwbieżne są krótsze o jeden otwór nitowany od góry i od dołu. Też walczę z hamulcami, może razem coś zdziałamy. wszak jestem z Gdańska, więc daleko nie mam
nie czytałem całego wątku, ale może wymieniałeś z przodu okładziny lub szczęki, może są zaolejone, może nie dotarte. Jak regulacja na mimośrodach (dolnych i środkowych), ponadto okładziny przeciwbieżne są krótsze o jeden otwór nitowany od góry i od dołu. Też walczę z hamulcami, może razem coś zdziałamy. wszak jestem z Gdańska, więc daleko nie mam
:Wzrastająca z każdym rokiem liczba samochodów Syrena,...., wymaga przeprowadzenia fachowych zabiegów gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie pojazdu"
mgr inż. Zdzisław Glinka
Warszawa, kwiecień 1976 r.
mgr inż. Zdzisław Glinka
Warszawa, kwiecień 1976 r.