104-Celinka...
Na chwile obecna musze wywalić wirusy z pc i żadnych zdjęć wobec tego nie dodam- Interpol mnie ściga haha;). Chce aby byla oryginalna ale chce ją obszyć skórami naturalnie czerwonymi, no i mam pytanie bo autko musi mieć żółte (wyrejestrowana, mam dowod i wszystkie umowy). Jak te nie oryginalne siedzenia będą sie miały do rejestracji, czy będzie problem.
Dzisiaj tak naprawdę zacząłem coś robić przy niej. Właściwie zdecydowałem ze ściągnę ja z ramy i dokładnie wszystko posprawdzam i wyczyszczę. Z braku czasu zdjąłem tylko grill i blotniki, za resztę zabiorę sie w nowym tygodniu.
Dzisiaj tak naprawdę zacząłem coś robić przy niej. Właściwie zdecydowałem ze ściągnę ja z ramy i dokładnie wszystko posprawdzam i wyczyszczę. Z braku czasu zdjąłem tylko grill i blotniki, za resztę zabiorę sie w nowym tygodniu.
Myślisz, hm, pomysle o tym. Auto do końca nie jest zrobione, trzeba je konkretnie zakonserwować. Tam nie byla nic rusza w a rana ma jeszcze chyba oryginalny brud od nowości. To trzeba wszystko wyczyścić i ja pomalować i wydaje mi sie ze najlepiej by było sciagnac bude. Powiem tak autko prezetuje sie swietnie ale wedlug mnie nie jest wycackane a takie ma byc. Dodatkowo trzeba wspawać profil bo nie ma gdzie tak do końca wsadzić lewarka z obu stron. Zrobie dokładne zdjęcia i porzadnie przyjrzycie sie celince.
Lesiu,
Nie mam instalacji, poza tym chce ja naprawdę konkretnie zrobić bo później mógłbym zostawić temat i sobie powiedzieć a jak juz jezdzi to nie będę nic ruszał, wiecie jak to jest.
Takie sprawy są dla mnie bezcenne to znaczy tyle żeby zrobić z niej prawdziwa królowa, choć by to miało zajac kilka lat, to sprawa honoru . Ale realia jak to polskie realia oby jak naj mniej
[ Dodano: 2014-10-10, 22:46 ]
Panowie jak tam spraw z tymi siedzeniami, wie coś ktoś? Czy obszycie ich skóra będzie jakoś kolidowało z rejestracja na żółte?
Nie mam instalacji, poza tym chce ja naprawdę konkretnie zrobić bo później mógłbym zostawić temat i sobie powiedzieć a jak juz jezdzi to nie będę nic ruszał, wiecie jak to jest.
Takie sprawy są dla mnie bezcenne to znaczy tyle żeby zrobić z niej prawdziwa królowa, choć by to miało zajac kilka lat, to sprawa honoru . Ale realia jak to polskie realia oby jak naj mniej
[ Dodano: 2014-10-10, 22:46 ]
Panowie jak tam spraw z tymi siedzeniami, wie coś ktoś? Czy obszycie ich skóra będzie jakoś kolidowało z rejestracja na żółte?
Ostatnio zmieniony 2014-10-10, 22:37 przez kriz87, łącznie zmieniany 1 raz.
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
NIE ZDEJMUJ budy , bo będziesz miła ja potem problem poskładać i poprasować , zakonserwuj i obmaluj ja na tyle na ile możesz bez zdejmowani i tyle , bo tak to cały lakier pójdzie na marnekriz87 pisze:Myślisz, hm, pomysle o tym. Auto do końca nie jest zrobione, trzeba je konkretnie zakonserwować. Tam nie byla nic rusza w a rana ma jeszcze chyba oryginalny brud od nowości. To trzeba wszystko wyczyścić i ja pomalować i wydaje mi sie ze najlepiej by było sciagnac bude. Powiem tak autko prezetuje sie swietnie ale wedlug mnie nie jest wycackane a takie ma byc. Dodatkowo trzeba wspawać profil bo nie ma gdzie tak do końca wsadzić lewarka z obu stron. Zrobie dokładne zdjęcia i porzadnie przyjrzycie sie celince.
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,
Rób siedzenia i się nie przejmuj. Nie ma czegoś takiego jak 75% czesci oryginalnych na zabytek. Dostała by nawet żółte gdybyś zółte fotele lotnicze wrzucił.
A z budą jest tak jak Billi pisze. Jeżeli nie chcessz ruszać lakieru to nie zdejmuj jej. Ale jezeli chcesz robić remont konkretny to idz ostro.
A z budą jest tak jak Billi pisze. Jeżeli nie chcessz ruszać lakieru to nie zdejmuj jej. Ale jezeli chcesz robić remont konkretny to idz ostro.
- mariusz.w06
- młody syreniarz
- Posty: 294
- Rejestracja: 2011-11-07, 19:19
- Lokalizacja: Mińsk-Maz.
Nie ma znaczenia, mozesz zrobic nawet ze skory weza
Syrena 105l
Warszawa Garbus 201
WFM
WSK x5
Motorynka M3
SHL m11
MZ ETZ 250
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Warszawa Garbus 201
WFM
WSK x5
Motorynka M3
SHL m11
MZ ETZ 250
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Sam już nie wiem czy zdejmować czy nie. Chcialem pozdejmować przednie błotniki, maskę, drzwi siedzenia i ja w 4 osoby ściągnąć i powoli sobie dłubać. Ale w tym momencie mam mętlik w glowie skoro mówicie ze problemy z pasowaniem później są.
PRL
Simson S 51 78r - był
Simson SR 50 88r - obecny
Ursus c-328 65r - obecny
WSK 125 85r - obecna
Syrena 104 71r - obecna
Plany - ????
Simson S 51 78r - był
Simson SR 50 88r - obecny
Ursus c-328 65r - obecny
WSK 125 85r - obecna
Syrena 104 71r - obecna
Plany - ????
wiadomo, kazdy robi po swojemu:)
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
- michalalex
- -#Weteran
- Posty: 1651
- Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
W tych pieniadzach rzeczywiscie ciezko kupic porzadna Syrene 104, ale w takich przypadkach jezeli samochod ma byc do remontu lepiej kupic niegrzebana troche taniej. Jak zaczniesz sciagac z ramy to pewnie sie okaze, ze trzeba bedzie na nowo lakier robic, a przynajmniej powazne poprawki. Tutaj Syrena juz kupiona, wiec jedynie co moge radzic, to tak jak koledzy powyzej - zakonserwowac bez rozbierania na czesci, jezdzic i sie cieszyc. Jezeli poprzedni wlasciciel robil jak robil, to pewnie i tak po kilku latach zacznie rdza wychodzic i za jakies 7 do 10 lat trzeba bedzie robic remont od nowa. Jezeli teraz zrobisz rame to znowu bedziesz mial dylemat podczas kolejnego remontu, czy nie robic ramy i wszystkiego od nowa, zeby bylo jak z fabryki.kriz87 pisze:To nie jest maszyna do remontu, ja ją chce zrobić dużo bardziej dokładniej niż zakładał poprzedni właściciel, za te pieniądze nic lepszego bym nie dostał.
Syrena 104, Syrena Bosto
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
A powiedz mi czemu chcesz rejestrować na żółte blachy skoro masz dowód i umowę, czyli jesteś prawowitym i legalnym właścicielem.
Rejestrując na zabytek wcale nie jest taka kolorowa. Rzekł bym nawet że w porównaniu do rejestracji na normalne białe tablice to jedynym plusem jest nazwijmy to prestiż z posiadania zabytkowych rejestracji.
Osobiście swoją syrenkę jak będę rejestrował to wolę ją wyróżnić rejestracją imienną, a na zloty dorobić nie legalną żółtą z dowolnym napisem lub nawet czarną dwu literową z numerami jakie posiadała przy pierwszej rejestracji.
Rejestrując na zabytek wcale nie jest taka kolorowa. Rzekł bym nawet że w porównaniu do rejestracji na normalne białe tablice to jedynym plusem jest nazwijmy to prestiż z posiadania zabytkowych rejestracji.
Osobiście swoją syrenkę jak będę rejestrował to wolę ją wyróżnić rejestracją imienną, a na zloty dorobić nie legalną żółtą z dowolnym napisem lub nawet czarną dwu literową z numerami jakie posiadała przy pierwszej rejestracji.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r