105L po lifcie

ODPOWIEDZ
gonzo
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 31
Rejestracja: 2009-07-19, 22:05
Lokalizacja: Ciechanów

105L po lifcie

Post autor: gonzo »

co się wam rzuca w oczy na pierwszej fotce?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11498520
Syrena 105B '81
Warszawa 201 '61
Awatar użytkownika
leniuk
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 80
Rejestracja: 2009-02-28, 11:01
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: leniuk »

he he :) ktoś się na kombinował :)
Pod maską silnik na pojedyńczym wtrysku z całym zespołem napędowym od fiata seicento 900cm3. Rama zrobiona od podstaw ( poparta obliczeniami komputerowymi ), zmodernizowane zawieszenie ( mcperson przód, sprężyny tył ) oraz hamulce ( tarczowe przód, tył bębny + wspomaganie ). Z zewnątrz w zasadzie oprócz reflektorów bixenonowych i felg szprychowych zwykła syrenka.Rama oraz elementy narażone na korozję zostały ocynkowane.
ale światełka nie bardzo pasują :)
gonzo
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 31
Rejestracja: 2009-07-19, 22:05
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: gonzo »

dokładnie światła pierwsze rzucają się w oczy. myślę że gdyby soczewki były osadzone głębiej to by tak nie raziło. widziałem już takie światełka przygotowane do warszawy. pomysł fajny wymaga dopracowania.
Syrena 105B '81
Warszawa 201 '61
jerzynka1223
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 97
Rejestracja: 2009-08-01, 20:27
Lokalizacja: poznań

Post autor: jerzynka1223 »

witam biadolenie tak wam powiem akurat tą syrene widziałem na własne oczy i gdyby miała inny silnik.Jest miodzio widac ze kasyy nie szczedzono,wysłac zapytanie o dodatkowe zdjecia i zobaczycie sami.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
ToMuŚ
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 475
Rejestracja: 2009-04-14, 19:02
Lokalizacja: Zamość/Rzeszów

Post autor: ToMuŚ »

leniuk pisze:reflektorów bixenonowych
a to toto legalne jest? :O
...coś trzeba w życiu robić...
Awatar użytkownika
sadoxxl
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 55
Rejestracja: 2008-03-16, 17:24
Lokalizacja: Sośno/Bydgoszcz

Post autor: sadoxxl »

jerzynka1223 a oże jak masz fotki tej syreny to wklej je tutaj co nie będziemy zamęczać sprzedawcy ;)
a silnik 900z seja to chyba nieżle daje rada w tym aucie ;)
Awatar użytkownika
marcys
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1540
Rejestracja: 2005-06-15, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec

Post autor: marcys »

sadoxxl pisze:a silnik 900z seja to chyba nieżle daje rada w tym aucie
pewnie dobrze zrobiony s 31 by to pogonil ;)
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam :(
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

wkladanie takiego silnika to trochemimzdaniem sztuka dla sztuki.. jawsadzac tocos konkretnego..
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
Franki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 798
Rejestracja: 2005-01-21, 22:08
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Franki »

No Osobiście też bym obstawiał raczej przynajmniej z 1,3 jak w wartburgach, może z tą 900 były niewielkie problemy z przeróbkami, chociaż raczej to komplet ze skrzynią i przeróbka homokinetyków...
bende-niebende-bende-bende-niebende-bende
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Awatar użytkownika
Jarecki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 516
Rejestracja: 2008-09-07, 00:09
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Jarecki »

900 setka ma nominalnie też 40 kucy. Sieczento jest lżejsze i dynamiką nie powala to w syrenie tym bardziej. Jedynie kultura pracy. 1.1 to już ciągnie, jeszcze mały tuning i to by miało sens
Ku drugiej młodości czyli reNOWAcja 105L 1979'
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=9245
Awatar użytkownika
szczurpreriowy
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1294
Rejestracja: 2005-02-11, 00:12
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szczurpreriowy »

Franki pisze:No Osobiście też bym obstawiał raczej przynajmniej z 1,3 jak w wartburgach, może z tą 900 były niewielkie problemy z przeróbkami, chociaż raczej to komplet ze skrzynią i przeróbka homokinetyków...
Skleciłem bostona na silniki wartka 1,3 i powiem że w porównaniu do oryginału to 1 plus mniejsza awaryjność i nie trzema wozić mixsolu.
Na wiosnę ruszam z kolejnym bostonem na flaczkach 1.6 z felicji i gaz tez przełożę.
Tym razem ta zostanie w stajni no chyba że znów sypnie ktoś dobrze groszem to zmieni właściciela :faja
Z setek tysięcy różnych „Syrenek”składa się jedną Wielką Syrenę.Syrena Matka,
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
Awatar użytkownika
Marcin Hojan
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 724
Rejestracja: 2005-12-02, 14:22
Lokalizacja: Szamocin

Post autor: Marcin Hojan »

szczurpreriowy pisze:
Skleciłem bostona na silniki wartka 1,3 i powiem że w porównaniu do oryginału to 1 plus mniejsza awaryjność i nie trzema wozić mixsolu.
Na wiosnę ruszam z kolejnym bostonem na flaczkach 1.6 z felicji i gaz tez przełożę.
Tym razem ta zostanie w stajni no chyba że znów sypnie ktoś dobrze groszem to zmieni właściciela :faja
To pochwal się jakimiś fotkami
Mercedes 190E 1993 :)
Romet Ogar 200 1986 :)
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

ja mysle o zlozeniu drugiej syrenki bo ta co mam zostaje w oryginale.. ale z jakims konkretnym silnikiem.. mysle o 5,5 . z dmuchawką.. i minimalnymi zmianami z zewnątrz.
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
Franki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 798
Rejestracja: 2005-01-21, 22:08
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Franki »

W prawdzie miejsca jest pod machą sporo ale rama trochę wadzi także nie wiem czy to się powiedzie z taką kobyłą... Co do silników i tuningów takich poważniejszych to na zlocie w Miasteczku Śląskim co ostatnio byłem przypadkiem na którejś z sąsiednich imprez spotkałem gościa tyle że przy wartku 1000 i tak od słowa do słowa doszliśmy to tematu że obaj wpadliśmy na całkiem dziwny pomysł, a mianowicie z dwóch silników 2T zrobić V-kę :P po czym po paru minutach gadania, gość stwierdził, że tak tak on się w to pobawi :P i poszedł dalej :P natoamiast co do tak poważnych silników to najpierw trzeba zacząć od zawieszenia, hamulców itp. W prawdzie syrenowskie hamulce są naprawdę dobre jak na samochód takich gabarytów i to do tego z projektu z przed tylu lat, natomiat opanowanie tego, regulacja i utrzymanie w dobrym działaniu to jakaś masakra... mam stare tarcze od golfa IV i są mocowane na 5 śrubach tyle że rozstaw jest nieco mniejszy :/ ale i tak jak znajdę trochę czasu to będę kukał jak by je tutaj do Syreny zaadoptować, chyba że np. Vitara skąd to co niektórzy fele zakładają ma takie że by pasowały bez problemów tylko jeszcze kwestia kosztów części
bende-niebende-bende-bende-niebende-bende
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

do warszawy się zakłada hamulce z lublina, to czemu nie do syreny?
ODPOWIEDZ