ŁOŻYSKA KÓŁ PRZEDNICH NA ALLEGRO PO 7 ZŁ
Moderator: adameo2
ŁOŻYSKA KÓŁ PRZEDNICH NA ALLEGRO PO 7 ZŁ
http://www.allegro.pl/item807765734_loz ... abant.html
JA KUPIŁEM. Podejrzewam że wszyscy będą mieli konieczność wymiany - kiedyś;-)
Zadałem też producentowi pytanie o tył
JA KUPIŁEM. Podejrzewam że wszyscy będą mieli konieczność wymiany - kiedyś;-)
Zadałem też producentowi pytanie o tył
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
ale z tego co pamietam te same łozyska sa w pralkach automatycznych tych polara na bebnie, i sa normalnie do dostania
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Proszę was! Wysilcie się trochę bardziej i zainwetujcie w SKFa, FAGa, czy chociażby nasze rodzime kraśnickie, bo CX to może siei do czegoś nadaje, ale nie do samochodu...
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Dwa suwy w miniaturzef
Ja kupiłem do swojej nowoczesne z obu stron kryte żeby syf się do nich nie dostawał bez problemu dostałem już nie pamiętam ale jakieś przyzwoite tanie nie były. Uważam że człowiek jest za biedny ażeby kupować tanie rzeczy. Ja łożyska założyłem raz i przy swoich jazdach podejrzewam że będą dożywotnio w moim aucie. pozdrawiam
Syrenka 104 '69
VW Polo '78
BMW Rekin E21 323i Baur '81
BMW E30 325iX 4x4 '87
VW Polo '78
BMW Rekin E21 323i Baur '81
BMW E30 325iX 4x4 '87
Uwagi kolegów są słuszne...........tylko jedna sprawa :: Nie należy kupować łożysk krytych dwustronnie !! A jeśli już to zerwać JEDNA stronę i napchać smaru na max. (gdy są kryte obustronnie to zwykle w nich jest b. mało smaru. Także nawalamy DUZO smaru w to miejsce gdzie jest spreżyna---on ma wchodzić do łozysk cały czas w trakcie ich pracy---przy obustronnym kryciu łożysko bazuje tylko na tym co w srodku więc sami rozumiecie......
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4298
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Potwierdzamtaeda pisze:Uwagi kolegów są słuszne...........tylko jedna sprawa :: Nie należy kupować łożysk krytych dwustronnie !! A jeśli już to zerwać JEDNA stronę i napchać smaru na max. (gdy są kryte obustronnie to zwykle w nich jest b. mało smaru. Także nawalamy DUZO smaru w to miejsce gdzie jest spreżyna---on ma wchodzić do łozysk cały czas w trakcie ich pracy---przy obustronnym kryciu łożysko bazuje tylko na tym co w srodku więc sami rozumiecie......
motomania na luzie
Yanosik, oj kolego znajomy kiedys kupił lozysko do wski i rozpadło sie po 1000km NORMALNEJ JAZDY poprostu kulki sie pokruszyły.....
a co sadzicie o FŁT?
a co sadzicie o FŁT?
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
FŁT to Kraśnik właśnie coś tam jeszcze robią, ale jakość o wiele wyższa od chińszczyzny.
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Dwa suwy w miniaturzef
temat łożysk już kiedys poruszaliśmy, opisywałem jak wsadziłem 2 łożyska czeskie o 2 rzędach kulek (==4 rzędy kulek) przy czym sprężynę skróciłem o ok. 60 %.
Gówno to dało !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wniosek--Syrena ma złe rozwiązanie konstrukcyjne w tym miejscu.
-----------------------------
Do jazdy niedzielnej--TAk--wystarczy. Ale Syrena ma taka cechę::do krótkich jazd wystarczy byle co. Ale długa trasa np. 300 km jednym ciągiem powoduje ,że łożyska nabierają luzu 1, 5 mm !!!!!!!!!!!!!!!!!Tak ma ten model !!!!! Przerabiałem to kilka razy i moi kumple też w latach PRLu. Stosowaliśmy rózne smary itp itd. Łożyska dobre, polskie lub niemieckie --guzik====skutek jak wyżej. Moim zdaniem za duże są tam obciążenia ; na szczęscie potem luz już nie rośnie tak bardzo. Trzeba sie przyzwyczaić do jazdy z luzami tego mnie więcej rzędu...........
Gówno to dało !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wniosek--Syrena ma złe rozwiązanie konstrukcyjne w tym miejscu.
-----------------------------
Do jazdy niedzielnej--TAk--wystarczy. Ale Syrena ma taka cechę::do krótkich jazd wystarczy byle co. Ale długa trasa np. 300 km jednym ciągiem powoduje ,że łożyska nabierają luzu 1, 5 mm !!!!!!!!!!!!!!!!!Tak ma ten model !!!!! Przerabiałem to kilka razy i moi kumple też w latach PRLu. Stosowaliśmy rózne smary itp itd. Łożyska dobre, polskie lub niemieckie --guzik====skutek jak wyżej. Moim zdaniem za duże są tam obciążenia ; na szczęscie potem luz już nie rośnie tak bardzo. Trzeba sie przyzwyczaić do jazdy z luzami tego mnie więcej rzędu...........