SAN
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2016-01-27, 04:03
- Lokalizacja: GDYNIA
Wiadomość do radekk i krzych 197,możecie sobie komentować I myśleć co chcecie i krytykować moją
budowę autobusu ale i tak będę go robił i zrobię zaczep przegubu lub może zlecę ale ukoncze projekt
MPA 62 .Nikt mnie nie zniechęci ,widzę że nie ma sensu tu dyskutować ,tylko jedno zaznaczę że jak się robi ogórka to uważam że powinien zewnętrznie wyglądać do oryginału z tamtych lat,
Już nic tu nie napiszę bo to nie ma sensu co z niektórymi osobami dyskutować co niektórzy głupio madrzy,
budowę autobusu ale i tak będę go robił i zrobię zaczep przegubu lub może zlecę ale ukoncze projekt
MPA 62 .Nikt mnie nie zniechęci ,widzę że nie ma sensu tu dyskutować ,tylko jedno zaznaczę że jak się robi ogórka to uważam że powinien zewnętrznie wyglądać do oryginału z tamtych lat,
Już nic tu nie napiszę bo to nie ma sensu co z niektórymi osobami dyskutować co niektórzy głupio madrzy,
Chłopaki, Wy tak na poważnie?
Forum to bardzo ograniczony sposób komunikacji, ciężko oddać w kilku zdaniach to, co faktycznie chce się powiedzieć. Tekst pisany bardzo łatwo jest zrozumieć opacznie - zwłaszcza jak się - nawet mimowolnie - dodaje jakieś podteksty...
Dlaczego to piszę? Bo widze co najmniej dwóch miłośników autobusów, z których każdy ma sporą wiedzę, prawdopodobnie jeden z nich wyraźnie więĸsze doświadczenie w odbudowie takich sprzętów... i się rozmijają, bo na forum padlo kilka półsłówek, z których nic nie wynika...
Wymieńcie się na priva telefonami, pogadajcie - jestem pewien, że będzie inaczej.
Forum to bardzo ograniczony sposób komunikacji, ciężko oddać w kilku zdaniach to, co faktycznie chce się powiedzieć. Tekst pisany bardzo łatwo jest zrozumieć opacznie - zwłaszcza jak się - nawet mimowolnie - dodaje jakieś podteksty...
Dlaczego to piszę? Bo widze co najmniej dwóch miłośników autobusów, z których każdy ma sporą wiedzę, prawdopodobnie jeden z nich wyraźnie więĸsze doświadczenie w odbudowie takich sprzętów... i się rozmijają, bo na forum padlo kilka półsłówek, z których nic nie wynika...
Wymieńcie się na priva telefonami, pogadajcie - jestem pewien, że będzie inaczej.
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
Jako chyba największy miłośnik ogórków w Polsce to kolego Antonio zle mnie musiałeś zrozumieć, popieram twój projekt repliki „przegubowca” w 100 procentach.
Jak dla mnie to fajnie że sa tacy ludzie którzy podejmują się takiego wyzwania odbudowy czy repliki autobusu który zniknął z polskich ulic. Wiadomo jedni zrobia to szybciej a innym może z tym zejść dłużej, a szczególnie jak ktoś robi to sam. Robiąc replikę „przegubowca” to tak jak by remontować dwa ogórki. Antonio jak chcesz to odezwij się do mnie na priv czy krzych197@interia.pl to mogłbym Ci pomóc poszukać jakiś części np. podszybia do twojego projektu wiem gdzie stoi wrak ogórka w twoich okolicach.
Spoko ze zagląda tu coraz więcej osób remontujących zabytkowe autobusy
A tu taki przykład odbudowy z naprawdę totalnego wraku jeszcze większego niż ten mex z Lublina ale najważniejsze że wraca na drogi.
Jak dla mnie to fajnie że sa tacy ludzie którzy podejmują się takiego wyzwania odbudowy czy repliki autobusu który zniknął z polskich ulic. Wiadomo jedni zrobia to szybciej a innym może z tym zejść dłużej, a szczególnie jak ktoś robi to sam. Robiąc replikę „przegubowca” to tak jak by remontować dwa ogórki. Antonio jak chcesz to odezwij się do mnie na priv czy krzych197@interia.pl to mogłbym Ci pomóc poszukać jakiś części np. podszybia do twojego projektu wiem gdzie stoi wrak ogórka w twoich okolicach.
Spoko ze zagląda tu coraz więcej osób remontujących zabytkowe autobusy
A tu taki przykład odbudowy z naprawdę totalnego wraku jeszcze większego niż ten mex z Lublina ale najważniejsze że wraca na drogi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
krzych197
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2016-01-27, 04:03
- Lokalizacja: GDYNIA
radekk pisze:No rzeczywiście nie ma sensu nawet próbować rozmawiać gdy pytana strona obraża się nie rozumiejąc pytania. No trudno. Chciałem pomóc, ale widzę, że nie ma to sensu.
Buduj zatem antonio dalej, kończ swój projekt, ale wiedz, że swym postępowaniem daleko nie zajedziesz.
[ Dodano: 2016-01-30, 20:22 ]
Nie obrażam się ale nie cierpię złośliwości związane z moim projektem, powinieneś trochę pochamowac się w komentarzach złośliwych. Bo moze nie mam zrobionego zaczepu głównego obrotnicy łączącego dwie części autobusu , ale powoli idę do przodu,
[ Dodano: 2016-01-31, 02:57 ]
radekk pisze:To robisz nadwozie już z poszyciami a nie ma kluczowego (i niezwykle odpowiedzialnego dla przyszłego bezpieczeństwa ruchu) rozwiązania? To tak jakby zakładać szyby do karoserii przez piaskowaniem.
A co w takim razie z podłogą, obrotnicą i baldachimem (to ta część z brezentem w harmonijkę)?
Wiem, to Twój pojazd i Twój wybór, ale w takiej kolejności auta (uwaga - trudnego! do odbudowy) nie zrobisz.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2016-01-27, 04:03
- Lokalizacja: GDYNIA
Witaj Antonio 07. Z chęcia bym Ci pomógł ale az tak to ja się nie znam. Mam pare kontaktów do NAPRAWDE SPOKO osób które remontują w tej chwili ogórki i maja w planie pare projektów to Ci pomogą wyśle Ci w prywatnej wiadomośći z forum syreniarzy dwa nr. telefonów albo napisz do mnie na krzych197@interia.pl Chyba że ktoś z formułowiczów może pomóc. pozdrawiam
A tu następny projek odbudowy ogórka tym razem z północy polski. Jeszcze trochę i będzie jak nowy.
A tu następny projek odbudowy ogórka tym razem z północy polski. Jeszcze trochę i będzie jak nowy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
krzych197
- Maciej HYsa
- -#Youngtimer
- Posty: 678
- Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
- Lokalizacja: Biłgoraj
Ten pierwszy to na dodatek ciągnik holuje, a ten drugi z radości aż do góry podskoczył.
SYRENA 101 1961 r. "długa klapa"
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.
Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.
Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą
Odnosnie „ogórków” to trochę ich jest, według mnie wyremontowanych (lepiej czy gorzej) jest blisko 50, kilkanaście jest remontowanych i duża ilość czekających na remont. Sporo jest remontowanych po cichu gdzie właściciel chce się pochwalić ogórkiem dopiero po całkowitym wyremontowaniu. Te zdjęcia co zamieszczam są od osób które nie maja nic przeciwko ich upublicznieniu. Każdy uratowany ogórek cieszy.
Zdecydowanie mniej jest Sanów H100, leczy ostatnio kilka się pojawiło.
Podkarpacki ogórek świeżo po lakierni, zdjęcia z przed 10 dni
Zdecydowanie mniej jest Sanów H100, leczy ostatnio kilka się pojawiło.
Podkarpacki ogórek świeżo po lakierni, zdjęcia z przed 10 dni
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
krzych197