Blachy do syreny 104 od 105
Blachy do syreny 104 od 105
Witam rozpoczynam remont syreny 104 i mam pytanie które blach pasują od syreny 105 do syreny 104.Czy podłoga od 105tki pasuje do 104rki i czy fartuch wewnętrzne przednie i tylne oraz progi też pasują od 105tki do 104rki.Oraz jakie jeszcze blachy mogę zaadoptować od 105 do 104rki. Proszę o poradę z góry dzięki.
Te blachy to błotniki, przednia klapa i bagażnika, fartuchy, dach oczywiście, ogólnie oprócz drzwi i pasa tylnego to prawie wszystko...
Podłogi się nieco różniły...
Jest jeszcze różnica czy chodzi o zwyklą 105-tkę czy wersję "L"...
[ Dodano: 2014-06-06, 19:21 ]
Różnice między nimi można dostrzec choćby przeglądając zdjęcia na tym forum
Przykładowe:
--105-- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 053#190053
--104-- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... c&start=90
[ Dodano: 2014-06-06, 19:26 ]
A szczegóły poda syrena104bili
Link do tematu http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Podłogi się nieco różniły...
Jest jeszcze różnica czy chodzi o zwyklą 105-tkę czy wersję "L"...
[ Dodano: 2014-06-06, 19:21 ]
Różnice między nimi można dostrzec choćby przeglądając zdjęcia na tym forum
Przykładowe:
--105-- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 053#190053
--104-- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... c&start=90
[ Dodano: 2014-06-06, 19:26 ]
A szczegóły poda syrena104bili
Link do tematu http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Panowie, jakie błotniki???
Przecież w stopiątce jest zupełnie inny profil drzwi. Adaptować wszystko można ale będzie to rzeźbienie w g...
Inna jest część tylnego błotnika stykająca się z kurołapowymi drzwiami jak i w przednim dodatkowy mały trójkącik zachodzący na słupek. Stopiątkowe są ścięte na prosto.
Podłoga to nie problem -byle tylko była w jednym kawałku i najlepiej nie od stopiątki z literką L =węższe szyny mocowania foteli.
Pozdrawiam
Przecież w stopiątce jest zupełnie inny profil drzwi. Adaptować wszystko można ale będzie to rzeźbienie w g...
Inna jest część tylnego błotnika stykająca się z kurołapowymi drzwiami jak i w przednim dodatkowy mały trójkącik zachodzący na słupek. Stopiątkowe są ścięte na prosto.
Podłoga to nie problem -byle tylko była w jednym kawałku i najlepiej nie od stopiątki z literką L =węższe szyny mocowania foteli.
Pozdrawiam
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
KIEROWCA, jeśli nazywasz to w ten sposób to świadczy tylko jednoznacznie, że dla Ciebie wstawienie łatki blachy to wyczyn. Nie wydawaj się . . .KIEROWCA pisze:Adaptować wszystko można ale będzie to rzeźbienie w g...
W dobie kryzysu na elementy do syreny bierze się wszystko. Krawędzie przednich jak i tylnych błotników od 105 idzie przerobić by pasowały do 104. Trzeba jednak umiejętnie posługiwać się kątówką i migiem, by blacha zbytnio nie pofalowała.
No najlepiej, fakt. A co jeśli nie ma od 105 a jest od 105 Lyyy??KIEROWCA pisze:najlepiej nie od stopiątki z literką L
Powiedz mi jaki problem wewnętrzne płozy porozwiercać na zgrzewach i przespawać w odpowiednie miejsce a otwór na lewarek zmiany biegów zaspawać i wyszlifować na gładko????
rafal, Bzdura ,że błotniki są zamienne. Ani tylne ani przednie! Bajki opowiadasz.
Tylny pas 104 i wczesnych 105 jest taki sam. Ale lepiej przerobić pas 105L na 104. Mi to zajęło godzinę. Błotnik przód trzeba przerabiać na 104 i tylne tak samo. Błotniki nie pasują między 104 a 105. Tylne 105 musisz przedłużać bo 104 miała dłuższe. A przód różni się profilem przy klamce i szybce uchylnej. Jest to do ogarnięcia ale nie jest to prosta robota. Trzeba przednie błotniki też ciutkę przedłużyć aby przykręcić je do słupka A. Bo 105 ma błotniki mocowane głębiej na słupku niż 104.
[ Dodano: 2014-07-01, 16:55 ]
Rafcio82, A dlaczego nie ma jeszcze fotek Twojej 104 na forum? Raz ,dwa dodawaj.
Tylny pas 104 i wczesnych 105 jest taki sam. Ale lepiej przerobić pas 105L na 104. Mi to zajęło godzinę. Błotnik przód trzeba przerabiać na 104 i tylne tak samo. Błotniki nie pasują między 104 a 105. Tylne 105 musisz przedłużać bo 104 miała dłuższe. A przód różni się profilem przy klamce i szybce uchylnej. Jest to do ogarnięcia ale nie jest to prosta robota. Trzeba przednie błotniki też ciutkę przedłużyć aby przykręcić je do słupka A. Bo 105 ma błotniki mocowane głębiej na słupku niż 104.
[ Dodano: 2014-07-01, 16:55 ]
Rafcio82, A dlaczego nie ma jeszcze fotek Twojej 104 na forum? Raz ,dwa dodawaj.
Tomek ----ja to wszystko wiem, ale nie można znać się na wszystkim.
Jestem drukarzem w fabryce reklamówek a nie spawaczem i tego może się trzymajmy
Kolega pytał czy blachy pasują to piszę jak jest. Sztukować i przerabiać można wszystko aczkolwiek nie będzie to plug & play.
Zapewne jakby się ktoś uparł to można te elementy wykonać od podstaw bo kiedyś tam jak żyły dinozaury to klepali samochody na workach z piaskiem
Pzdr
Jestem drukarzem w fabryce reklamówek a nie spawaczem i tego może się trzymajmy
Kolega pytał czy blachy pasują to piszę jak jest. Sztukować i przerabiać można wszystko aczkolwiek nie będzie to plug & play.
Zapewne jakby się ktoś uparł to można te elementy wykonać od podstaw bo kiedyś tam jak żyły dinozaury to klepali samochody na workach z piaskiem
Pzdr
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::