KIEROWCA pisze:Hmm, bardzo ciekawa dyskusja się wywiązała...
Powiem tak ===z moich wieloletnich obserwacji wynika co następuje:
1) We 104 ===pas "szeroki" z podświetleniem od góry. Odblaski okrągłe na błotnikach, znaczek umieszczony wysoko.
2) WSM ===pas szeroki, odblaski na błotnikach znaczek 105 czcionką FSO ale nieszczęsne podświetlenie rejestracji już od DF'a.
3) Normalna 105 FSM ===początkowo pas szeroki, oświetlenie rejestracji ze 125p ale odblaski już prostokątne i znaczek przeniesiony na dół.(tu jest bład znaczki w szerokich pasach zawsze były na górze ) Prawdopodobnie na przełomie 76 i 77 roku pojawił się nowy pas z wąskim przetłoczeniem usztywniającym. Oświetlenie rejestracji z Malucha, schowane w zderzaku.
Ten ostatni pas "wąski" na 1000000% procent miały Syreny najnowsze z kilku ostatnich lat produkcji kiedyś będąc w podstawówce sobie nawet takie rzeczy zapisywałem. Nowy pas najczęściej występował w zestawieniu z doniczkami na piasty i czarną zaślepką radia. Oczywiście zdarzał się też w 104 ale najczęściej w tych dłubanych ==z innym kolorem deski. Kiedyś był to bardzo popularny tjunink ==cała Syrena jakaś pomarańczowa czy zielona a deska w środku żółta
wszystko się zgadza ale wszystkie szerokie pasy miały znaczki u góry montowane a te poniżej pojawiły sie wraz z wąskimi pasami , no chyba że ktoś miał wstawiony rzemieślniczy szeroki pas one występowały w różnych konfiguracjach , ze znaczkami Nadole i na górze i z podświetlaniem góry i przetłoczeniami pod odblaski , te informacje są dokładnie potwierdzone moim wieloletnim doświadczeniem syreniarza i poparte spisem motonity
Witam po krótkiej przerwie. Ostatnio trochę popracowałem nad syrenką i tak na pierwszy rzut zająłem się regeneracją wszystkich uszczelek do okien, ponadto wszystkie szyby które trochę lat już mają zostały wypolerowane przed założeniem, skończyłem też podsufitkę oraz zakupiłem uszczelki drzwi i inne pierdołki potrzebne do skompletowania wnętrza. Polernąłem też wszystkie chromy tj. zderzaki grill obwódki reflektorów i całą resztę. Zająłem się też panelami drzwi które były mocno zabrudzone teraz prezentują się chyba "trochę lepiej" kilka fotek...
przed zrobieniem wszystkie panele wyglądały tak...
Lipy nima to prawda dzisiaj pierwsze elementy już zostały wypolerowane jutro ciąg dalszy pozostało wymalować maskę i puszkę filtra powietrza i będzie lalka. Jak cyknę jakieś fotki to wstawię na dniach...ps. dzisiaj syrenka po jazdach testowych zainteresowanie przechodniów i sąsiadów bezcenne
niestety nie do mnie byłem tam kiedyś zanim szukałem swojej syreny i pytałem o sprzedaż wtedy ojciec gościa do którego to należy powiedział że nic nie sprzedaję ale po około dwóch miesiącach gościu wystawił dwie syreny i mikrusa
nie to nie moja ja swojej nie sprzedaję poza tym do łodzi mam 300km za niedługo wrzucę fotki po gruntownej polerce lakieru
[ Dodano: 2015-09-07, 22:01 ]
no więc tak prace nad syrenką powoli dobiegają końca i tak w ostatnim czasie cała karoseria przeszła pierwsze po malowaniu gruntowne profesjonalne polerowanie ponadto do wnętrza trafiły nowo uszyte dywany które póki co są tylko założone na próbę tzn. nie są jeszcze przytwierdzone, poza tym maska została polakierowana powiem szczerze że dorabianie lakieru do starego auta to nie lada wyczyn, ponadto wszystkie chromy również przeszły polerkę a do tego pod maskę trafił nowy akumulator centry. Na chwilę obecną zostało jeszcze kilka pierdół do ogarnięcia tzn. montaż wycieraczek lusterek słoneczników itp...poniżej kilka fotek jak aktualnie prezentuje się syrka
chyba zapomniałeś założyć ograniczników drzwi a boczki już tak wiec uważaj żeby ci się drzwi nie wywinęły , i popraw to szybko generalnie świetne auto , z całym szacunkiem
mała aktualizacja ostatnio znowu podłubałem przy syrce i trochę ją poskładałem na chwilę obecną brakuje dosłownie kilku pierdułek, na chwilę obecną wygląda tak...