Wymiary podłogi
Wymiary podłogi
Mam prośbę, może ktoś ma nową podłogę do 105L na wierzchu i mógłby mi zmierzyć:
(1) Od zagięcia przy grodzi do krawędzi szyn foteli
(2) Od krawędzi szyn foteli do kątownika pod kanapą
(3) długość od zagięcia do nadkoli
(4) długość ogólna
(5) wysokość tego zagięcia z przodu
według zdjęcia. Wiem, że taki temat już był, ale niestety tamtejsze zdjęcia są już niedostępne, bo były na jakimś prywatnym portalu, gdzie po miesiącu usuwają.
Z góry wielkie dzięki i będzie "pomógł"
(1) Od zagięcia przy grodzi do krawędzi szyn foteli
(2) Od krawędzi szyn foteli do kątownika pod kanapą
(3) długość od zagięcia do nadkoli
(4) długość ogólna
(5) wysokość tego zagięcia z przodu
według zdjęcia. Wiem, że taki temat już był, ale niestety tamtejsze zdjęcia są już niedostępne, bo były na jakimś prywatnym portalu, gdzie po miesiącu usuwają.
Z góry wielkie dzięki i będzie "pomógł"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Maciej HYsa
- -#Youngtimer
- Posty: 678
- Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
- Lokalizacja: Biłgoraj
Podaję wymiary o które prosisz, wzięte z nowej podłogi z biegami przy kierownicy;
1. 555 mm.
2. 600 mm.
3. 1535 mm.
4. 1755 mm.
5. 70 + 20 mm. (dod. górne zagięcie ).
Po resztę wymiarów zapraszam do siebie.
1. 555 mm.
2. 600 mm.
3. 1535 mm.
4. 1755 mm.
5. 70 + 20 mm. (dod. górne zagięcie ).
Po resztę wymiarów zapraszam do siebie.
SYRENA 101 1961 r. "długa klapa"
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.
Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.
Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą
Maciej! Wielkie dzięki!!!! Podziękowania w imieniu moim i Syrenki 105L
I ode mnie kilka wymiarów (zdjęte z 105L)
Szerokość podłogi 1370mm
Przetłoczenia od lewej długości 405; 345; 210; 405 ich szerokość 22mm
Rant podłogi do mocowania progu wys. 18mm
Blacha ukośna gródź podłoga szer 305mm - nie jest częścią płytypodłogowej
Jak podłoga jest zakończona (za kanapą)? Tam jest też rant, czy na płasko?
I ode mnie kilka wymiarów (zdjęte z 105L)
Szerokość podłogi 1370mm
Przetłoczenia od lewej długości 405; 345; 210; 405 ich szerokość 22mm
Rant podłogi do mocowania progu wys. 18mm
Blacha ukośna gródź podłoga szer 305mm - nie jest częścią płytypodłogowej
Jak podłoga jest zakończona (za kanapą)? Tam jest też rant, czy na płasko?
- Maciej HYsa
- -#Youngtimer
- Posty: 678
- Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
- Lokalizacja: Biłgoraj
Na końcu nałożony jest pasek z blachy o wym. 900 x 60 zagięty w połowie (30/30 ) pod kątem 135 stopni ku tyłowi.
SYRENA 101 1961 r. "długa klapa"
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.
Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.
Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą
- Maciej HYsa
- -#Youngtimer
- Posty: 678
- Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
- Lokalizacja: Biłgoraj
Przednie wygięcie szer. 2 cm. ma 45 st. od pionu ku przodowi,
- do przedniego przetłoczenia 10 cm.
- dł. przetłoczenia tylnego skrajnego 47 cm. i płaskiego do końca 4 cm.
- kolor podłogi szary, punktowa korozja.
- do przedniego przetłoczenia 10 cm.
- dł. przetłoczenia tylnego skrajnego 47 cm. i płaskiego do końca 4 cm.
- kolor podłogi szary, punktowa korozja.
SYRENA 101 1961 r. "długa klapa"
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.
Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.
Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą
- Maciej HYsa
- -#Youngtimer
- Posty: 678
- Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
- Lokalizacja: Biłgoraj
Chciałbym całość zrobić z jak najmniej "kawałków", zatem pytanie do fachowców w tej dziedzinie - w którym miejscu najlepiej zrobić łączenie tylnej części podłogi kabiny z podłogą bagażnika? (oznaczenia na obu zdjęciach są zgodne, na różowo są te gdzie są fabrycznie gięcia / łączenia, na pomarańczowo - "w środku" płaszczyzn.
A może lepiej ten element zrobić osobno, tak jak oryginalnie?
A może lepiej ten element zrobić osobno, tak jak oryginalnie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
dokładnie tez tak uważam lepiej zrobić w oryginale , a samą ściane grodziową można wykonać osobno tu masz foty całej wykonanej podłogi prze zemnie http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... c&start=60rolek pisze:Ja bym zrobił tak jak w oryginale. Łączenia w punktach F i H. W obydwu przypadkach masz tam kątowniki, do których spawasz elementy
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,
-
- -#Youngtimer
- Posty: 473
- Rejestracja: 2014-09-10, 20:20
- Lokalizacja: wielkopolska