Od czego (po czym) są te otwory w 105
Od czego (po czym) są te otwory w 105
Zna ktoś przeznaczenie dla tych otworów w ścianie grodziowej? Nie są wiercone sposobem garażowym. Te nad akumulatorem wyglądają jak po jakiejś tabliczce, natomiast ten pojedynczy nad linkami nie wiem czemu ma służyć?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- młody94_105l
- -#Youngtimer
- Posty: 547
- Rejestracja: 2006-12-30, 13:51
- Lokalizacja: Kraków
-
- -#Youngtimer
- Posty: 473
- Rejestracja: 2014-09-10, 20:20
- Lokalizacja: wielkopolska
Mnie te otworki męczyły od dłuższego czasu ale zawsze aparatu pod ręką brakowało aż dziś, wywalają choinkę, wpadłem do garażu pstryknąć dokumentację fotograficznąFSMsyrena105 pisze:U mnie niema źadnych z tych dziur tylko jedna nad tymi trzema linkami i przykręcony jest tam kabel masowy od gniazdka lampki przenośnej. Sprawdziłem w garażu
Ponieważ gniazda lampki nie posiadam, jedyny słuszny użytek z tego otworku to montaż przerywacza.
A nad akumulatorem nie wiem co było, może komputer od wtrysków?
-
- -#Youngtimer
- Posty: 473
- Rejestracja: 2014-09-10, 20:20
- Lokalizacja: wielkopolska
Ta moja to przejściówka i chyba wyłącznik kolizyjny tam powinien być!
A ja go w tunelu środkowym schowałem obok włączników szyb elektrycznych. Jednak największy sukces po złożeniu i uruchomieniu to skuteczne wycięcie filtra cząsteczek stałych, ile to się musieli chłopacy z komputerem namęczyć i softy przegrywać, szkoda gadać i EGR został zaślepiony. Teraz jeździ i nie wyświetla błędu na desce
trochę przykapca na zimno, ale to turbina, więc wszystko pod kontrolą
A ja go w tunelu środkowym schowałem obok włączników szyb elektrycznych. Jednak największy sukces po złożeniu i uruchomieniu to skuteczne wycięcie filtra cząsteczek stałych, ile to się musieli chłopacy z komputerem namęczyć i softy przegrywać, szkoda gadać i EGR został zaślepiony. Teraz jeździ i nie wyświetla błędu na desce
trochę przykapca na zimno, ale to turbina, więc wszystko pod kontrolą
Ostatnio zmieniony 2015-01-11, 21:27 przez DarioRec, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- -#Youngtimer
- Posty: 473
- Rejestracja: 2014-09-10, 20:20
- Lokalizacja: wielkopolska
-
- -#Youngtimer
- Posty: 473
- Rejestracja: 2014-09-10, 20:20
- Lokalizacja: wielkopolska
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
te 3 dziury koło siebie po lewej to może być miejsce po herblu ( odcięciu zapłonu) ale może być to tez pozostałość po przekładce z anglika
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,
Stawiam na przekładkę z angolasyrena104bili pisze:te 3 dziury koło siebie po lewej to może być miejsce po herblu ( odcięciu zapłonu) ale może być to tez pozostałość po przekładce z anglika
na poważnie, te trzy to po heblu, miała tam wyłącznik prądu, tyle że mi się zbyt nie podobało poprowadzenie przewodu plusowego przez całą ścianę grodziową. to "takie nieoryginalne"