Co to ?? Syrena 607
- Wartburg353
- -#Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 2008-03-24, 00:55
- Lokalizacja: warszawa
To wcale nie było takie trudne - OBR-y sprzedawały takie wynalazki na przetargach zakładowych. w latach 90' sam kupiłem z FSO w Warszawie żółtego analoga oraz Poloneza 1.4 Rover z 1993 roku ( seryjnie wychodziły od 1994) był na moście od zwykłego - więc miał lepsze ( mniej trwałe) przełożenie. Ludzie jak on chodził - zamykał zegar jak ta lala.adameo2 pisze:Zastanawia mnie jeszcze jak ów kogoś teść wszedł w posiadanie auta, pracował nad projektem?
Pamiętam jak OBR sprzedawał Citroeny które przyszły do Polski na testy silników 1.9 Diesel . 1 szt. była po dachowaniu, a drugi po czołówce - kupił je znajomy tez z Zawiercia, zrobił z dwóch jednego. Było tam naprawdę dużo fajnych maszyn - wtedy wydawało mi sie że to są dziwolągi a teraz to były by okazy.
Warszawa M20 1957
Warszawa 223 1971
Syrena 105 1974
Syrena 105L 1981
Warszawa 223 1971
Syrena 105 1974
Syrena 105L 1981
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
ostmar pisze:To wcale nie było takie trudne - OBR-y sprzedawały takie wynalazki na przetargach zakładowych. w latach 90' sam kupiłem z FSO w Warszawie żółtego analoga oraz Poloneza 1.4 Rover z 1993 roku ( seryjnie wychodziły od 1994) był na moście od zwykłego - więc miał lepsze ( mniej trwałe) przełożenie. Ludzie jak on chodził - zamykał zegar jak ta lala.adameo2 pisze:Zastanawia mnie jeszcze jak ów kogoś teść wszedł w posiadanie auta, pracował nad projektem?
Pamiętam jak OBR sprzedawał Citroeny które przyszły do Polski na testy silników 1.9 Diesel . 1 szt. była po dachowaniu, a drugi po czołówce - kupił je znajomy tez z Zawiercia, zrobił z dwóch jednego. Było tam naprawdę dużo fajnych maszyn - wtedy wydawało mi sie że to są dziwolągi a teraz to były by okazy.
a co z tym twoim analogiem???? gdzie teraz się znajduje ???/
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
jaki on miał silnik 1.9d z citroena ???? napend na 2 czy 4 koła ???? bo jeśli na 2 i 1,9d to prawdopodobnie ten co był w legendach z muzeum w otrębusach , nieżal ci trochę że sprzedałeś taką landryne ????
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,
- kryniu 2973
- -#Junior
- Posty: 105
- Rejestracja: 2010-08-09, 08:35
- Lokalizacja: Kielce
http://www.motoweek.pl/unikatowy-protot ... ony/54323/
syrena104bili pisze ci wyrażnie że miał silnik 1.4 rover.
syrena104bili pisze ci wyrażnie że miał silnik 1.4 rover.
„Toż dziewuszki wygody pragną, więc najlepiej Syrenkę 105 Lux. Lux - jak sama nazwa wskazuje, model luksusowy, gotów zadowolić nawet najbardziej wymagającego klienta...”
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
kryniu 2973 pisze:http://www.motoweek.pl/unikatowy-protot ... ony/54323/
syrena104bili pisze ci wyrażnie że miał silnik 1.4 rover.
"sam kupiłem z FSO w Warszawie żółtego analoga {oraz} Poloneza 1.4 Rover z 1993 roku " rower to był drugi po analogu a nie analog z silnikiem rovera wyraznie pisze "oraz"
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,
Chłopaki bez nerwów - trochę zeszliśmy z tematu - to jest temat o Syrenie 607 a nie o analogu . Wczoraj wykonałem parę telefonów i go namierzam - ale może założę osobny temat jak coś wyjdzie. Szczepan doczytał dokładnie Analog ( benzyna z napędem na 2) to 1 a Rover to 2. Sięgając pamięcią to były tam super Polonezy(Borewicze) przygotowane do rajdów _ klatka,całe oklejone napisami, zbiornik paliwa od WSK-i , napis na desce "po zatrzymaniu samochodu nie gasić przez 2 minuty" Ludzie ile tam było wynalazków - wtedy wydawało sie że to są bezwartościowe wynalazki - a teraz to by były Super Okazy. OCH ŻYCIE
Warszawa M20 1957
Warszawa 223 1971
Syrena 105 1974
Syrena 105L 1981
Warszawa 223 1971
Syrena 105 1974
Syrena 105L 1981
- kryniu 2973
- -#Junior
- Posty: 105
- Rejestracja: 2010-08-09, 08:35
- Lokalizacja: Kielce
Syrena 607
Witam,
Z góry zaprzeczam wszelkim plotkom jakoby Syrena miałaby zostać sprzedana, jak i tym, że nie zdaje sobie sprawy z jej wartości. Moim celem jest jej odrestaurowanie.
Syrena nie została znaleziona w szopie tylko stała w garażu od 1974 na posesji rodzinnej. Została ona wtedy zakupiona jako "złom użytkowy". W ostatnim czasie podjąłem się jej wydobycia po tym jak została mi ona przekazana.
Proszę o wszelką pomoc w zdobyciu dokumentacji jak i dotarcia do projektantów plastycznych: Zbigniewa Wattson’a, Zygmunta Głowackiego oraz konstruktora Stanisława Łukaszewicza.
Zwracam się również z prośbą o informacje dotyczące posiadania jakichkolwiek części, które mogły by mi pomóc w przyspieszeniu prac renowacyjnych, a także o wszelkie rady w temacie odbudowy prototypu.
Zdj.: http://profile.imageshack.us/user/acke12
Kontakt: marsyr@o2.pl
Pozdrawiam
Z góry zaprzeczam wszelkim plotkom jakoby Syrena miałaby zostać sprzedana, jak i tym, że nie zdaje sobie sprawy z jej wartości. Moim celem jest jej odrestaurowanie.
Syrena nie została znaleziona w szopie tylko stała w garażu od 1974 na posesji rodzinnej. Została ona wtedy zakupiona jako "złom użytkowy". W ostatnim czasie podjąłem się jej wydobycia po tym jak została mi ona przekazana.
Proszę o wszelką pomoc w zdobyciu dokumentacji jak i dotarcia do projektantów plastycznych: Zbigniewa Wattson’a, Zygmunta Głowackiego oraz konstruktora Stanisława Łukaszewicza.
Zwracam się również z prośbą o informacje dotyczące posiadania jakichkolwiek części, które mogły by mi pomóc w przyspieszeniu prac renowacyjnych, a także o wszelkie rady w temacie odbudowy prototypu.
Zdj.: http://profile.imageshack.us/user/acke12
Kontakt: marsyr@o2.pl
Pozdrawiam