Nowy nabytek POLSKI FIAT 125p 1968r
- pietrekder
- -#Youngtimer
- Posty: 1106
- Rejestracja: 2013-06-01, 18:21
- Lokalizacja: Chrzanów
No tak, takich powierzchni to raczej nie powinno się piaskować, chyba że może odpowiednio dobrana grubość piasku i siła strumienia powietrza by były odpowiednie do piaskowania. Ja np taką zwykłą piaskarką z litrowym zbiornikiem (za ok 60zł) to ledwo co "wydłubałem" resztki lakieru z bloku silnika
Ja wypiaskuje tylko fartuchy i wewnętrzne części błotników, ścianę grodziową już raczej będę szczotą jechał
A to na to zapewne jakiś podkład wytrawiający, czy tam reaktywny?
Ja wypiaskuje tylko fartuchy i wewnętrzne części błotników, ścianę grodziową już raczej będę szczotą jechał
A to na to zapewne jakiś podkład wytrawiający, czy tam reaktywny?
Katalog części Syrena 105: https://www.dropbox.com/s/2ajw4ffagxqss ... 5.zip?dl=0
Schemat elektryczny 105/105L: https://www.dropbox.com/s/qa2cvfo25u3lj ... 0.PDF?dl=0
Schemat elektryczny 105/105L: https://www.dropbox.com/s/qa2cvfo25u3lj ... 0.PDF?dl=0
- pietrekder
- -#Youngtimer
- Posty: 1106
- Rejestracja: 2013-06-01, 18:21
- Lokalizacja: Chrzanów
No właśnie mnie kolega radził, że epoksydowy najlepiej stosować na powierzchnie bardzo dokładnie oczyszczone, np po piaskowaniu, a na powierzchnie czyszczone np szczotą drucianą, papierem ściernym, to jakiś wytrawiający, reaktywny.
Aczkolwiek, ja już uważam, ile osób tyle opinii i sposobów :-]
Aczkolwiek, ja już uważam, ile osób tyle opinii i sposobów :-]
Katalog części Syrena 105: https://www.dropbox.com/s/2ajw4ffagxqss ... 5.zip?dl=0
Schemat elektryczny 105/105L: https://www.dropbox.com/s/qa2cvfo25u3lj ... 0.PDF?dl=0
Schemat elektryczny 105/105L: https://www.dropbox.com/s/qa2cvfo25u3lj ... 0.PDF?dl=0
- pietrekder
- -#Youngtimer
- Posty: 1106
- Rejestracja: 2013-06-01, 18:21
- Lokalizacja: Chrzanów
No fakt, trzeba uważać, żeby nie zniszczyć warstwy z jakiegoś podkładu akrylowego.
Katalog części Syrena 105: https://www.dropbox.com/s/2ajw4ffagxqss ... 5.zip?dl=0
Schemat elektryczny 105/105L: https://www.dropbox.com/s/qa2cvfo25u3lj ... 0.PDF?dl=0
Schemat elektryczny 105/105L: https://www.dropbox.com/s/qa2cvfo25u3lj ... 0.PDF?dl=0
- syreniarz1992
- -#Weteran
- Posty: 2631
- Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
- Lokalizacja: Kraków
ja na powierzchnie po piaskowaniu kłade epoksyd, natomiast zrezygnowałem z kładzenia wash primera na powierzchnie czyszczone ręcznie. Nakładam z pistoletu preparat polrust, trzeba go kilka razy zrosić wodą, też z pistoletu. Wiąże rdze, potem to szlifuje i na to kładę zwykły podkład akrylowy.
Identyczny w działaniu środek jak wyżej rzeczony polrust, ma novol w swojej technologii do klasyków, natomiast jest on kilka razy droższy, a po obserwacji działania i organoleptycznym badaniu składu mam wrażenie że jest to niemal to samo. Skuteczność- wzorowa, w błotnikach rowerowych i motocyklowych grama rdzy po kilku sezonach.
Identyczny w działaniu środek jak wyżej rzeczony polrust, ma novol w swojej technologii do klasyków, natomiast jest on kilka razy droższy, a po obserwacji działania i organoleptycznym badaniu składu mam wrażenie że jest to niemal to samo. Skuteczność- wzorowa, w błotnikach rowerowych i motocyklowych grama rdzy po kilku sezonach.
syreniarz1992, też go stosowałem, niezły preparat, i tani
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Zeby nie było,że skupiłem się tylko na MR 76r. 68r już jest po lakierowaniu, Biorę się za silnik i osprzęt. Mimo,że silnik chodził to okazało się,że są rysy na cylindrze i na jednej panewce korbowodowej. Wał na szczęscie prosty i nie do szlifu. Ale blok daje do roboty i głowicę do sprawdzenia. Zobaczymy jak uszczelniacze itd. Przy osprzęcie tez pełno roboty...Najlepszy numer to alternator....Zastany na maxa ale już oddałem go do regeneracji. Ciezko zdobyć 6 diodowy a o kole odlewanym to nawet nie wspomnę. Na szczęscie moje jest w super stanie....
Wleci nowa miska olejowa, nowe uszelki,wysprzęglik, sprzęgło,rozrząd no i wiadomo,pierścienie,tłoki i panewki.
Mam nadzieje,że będzie cykał jak zegarek.... A co do koloru to wyszedł rewelacyjny...Po 6 natryskach próbnych i porównaniu maszynką w lakierni mam prawdziwy f419 Blu turchese z 68r.
Reflektory Carello już przyszły, nowe chromy czekają...Więc powoli do przodu.
Wleci nowa miska olejowa, nowe uszelki,wysprzęglik, sprzęgło,rozrząd no i wiadomo,pierścienie,tłoki i panewki.
Mam nadzieje,że będzie cykał jak zegarek.... A co do koloru to wyszedł rewelacyjny...Po 6 natryskach próbnych i porównaniu maszynką w lakierni mam prawdziwy f419 Blu turchese z 68r.
Reflektory Carello już przyszły, nowe chromy czekają...Więc powoli do przodu.
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
genialny kolor
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,