Wymiary podłogi

(karoseria, blachy, lakierowanie)
ODPOWIEDZ
abc

Wymiary podłogi

Post autor: abc »

Mam prośbę, może ktoś ma nową podłogę do 105L na wierzchu i mógłby mi zmierzyć:
(1) Od zagięcia przy grodzi do krawędzi szyn foteli
(2) Od krawędzi szyn foteli do kątownika pod kanapą
(3) długość od zagięcia do nadkoli
(4) długość ogólna
(5) wysokość tego zagięcia z przodu
według zdjęcia. Wiem, że taki temat już był, ale niestety tamtejsze zdjęcia są już niedostępne, bo były na jakimś prywatnym portalu, gdzie po miesiącu usuwają.
Z góry wielkie dzięki i będzie "pomógł" :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Maciej HYsa
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 678
Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Maciej HYsa »

Podaję wymiary o które prosisz, wzięte z nowej podłogi z biegami przy kierownicy;
1. 555 mm.
2. 600 mm.
3. 1535 mm.
4. 1755 mm.
5. 70 + 20 mm. (dod. górne zagięcie ).
Po resztę wymiarów zapraszam do siebie.
SYRENA 101 1961 r. "długa klapa"
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.

Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą :D
abc

Post autor: abc »

Maciej! Wielkie dzięki!!!! :) :piwo: Podziękowania w imieniu moim i Syrenki 105L :)
I ode mnie kilka wymiarów (zdjęte z 105L)
Szerokość podłogi 1370mm
Przetłoczenia od lewej długości 405; 345; 210; 405 ich szerokość 22mm
Rant podłogi do mocowania progu wys. 18mm
Blacha ukośna gródź podłoga szer 305mm - nie jest częścią płytypodłogowej

Jak podłoga jest zakończona (za kanapą)? Tam jest też rant, czy na płasko?
Awatar użytkownika
Maciej HYsa
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 678
Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Maciej HYsa »

Na końcu nałożony jest pasek z blachy o wym. 900 x 60 zagięty w połowie (30/30 ) pod kątem 135 stopni ku tyłowi.
SYRENA 101 1961 r. "długa klapa"
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.

Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą :D
abc

Post autor: abc »

Wielkie dzięki raz jeszcze :)
A jakbyś jeszcze mógł powiedzieć, jakie są kąty zgięć z przodu, i
odległość między zgięciem z przodu, a początkiem przetłoczenia,
i długość (skrajnych) przetłoczeń tylnych, oraz ich odległość od końca.
Dzięki!
Awatar użytkownika
Maciej HYsa
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 678
Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Maciej HYsa »

Przednie wygięcie szer. 2 cm. ma 45 st. od pionu ku przodowi,
- do przedniego przetłoczenia 10 cm.
- dł. przetłoczenia tylnego skrajnego 47 cm. i płaskiego do końca 4 cm.
- kolor podłogi szary, punktowa korozja.
SYRENA 101 1961 r. "długa klapa"
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.

Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą :D
abc

Post autor: abc »

Maciej HYsa pisze:- kolor podłogi szary, punktowa korozja.
:D
A jak tam remont 101?
Awatar użytkownika
Maciej HYsa
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 678
Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Maciej HYsa »

Pieścimy ostatnie detale bo w tym tygodniu lakier.
SYRENA 101 1961 r. "długa klapa"
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.

Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą :D
abc

Post autor: abc »

Chciałbym całość zrobić z jak najmniej "kawałków", zatem pytanie do fachowców w tej dziedzinie - w którym miejscu najlepiej zrobić łączenie tylnej części podłogi kabiny z podłogą bagażnika? (oznaczenia na obu zdjęciach są zgodne, na różowo są te gdzie są fabrycznie gięcia / łączenia, na pomarańczowo - "w środku" płaszczyzn.
A może lepiej ten element zrobić osobno, tak jak oryginalnie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
rolek
-#Junior
-#Junior
Posty: 110
Rejestracja: 2008-08-31, 12:56
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: rolek »

Ja bym zrobił tak jak w oryginale. Łączenia w punktach F i H. W obydwu przypadkach masz tam kątowniki, do których spawasz elementy
Syrena 104 1966r
Polski Fiat 125p 1973r
Syrena 105 1975r
Fiat 126P 1986r
Awatar użytkownika
syrena104bili
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2021
Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
Lokalizacja: Pionki

Post autor: syrena104bili »

rolek pisze:Ja bym zrobił tak jak w oryginale. Łączenia w punktach F i H. W obydwu przypadkach masz tam kątowniki, do których spawasz elementy
dokładnie tez tak uważam lepiej zrobić w oryginale , a samą ściane grodziową można wykonać osobno tu masz foty całej wykonanej podłogi prze zemnie http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... c&start=60
FSMsyrena105
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 473
Rejestracja: 2014-09-10, 20:20
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: FSMsyrena105 »

Trochę więcej czasu poświęcić, ale pod oryginał zrobić. Jak Kolega porobiłby te łączenia w połowie to lipa. Wygiąć całe elementy i połączyć na gięciach. O wiele praktyczniej i nie widoczne.
ODPOWIEDZ