pietrekder pisze:A patrząc na to zdjęcie:
Obrazek
Zapytam, nie dajesz jakiejś masy uszczelniającej na łączeniu fartucha ze ścianka grodziową?
nie nie daje bo nawet nie miał bym jak dać , ze względu na to że cała komora silnika była malowana elementami , osobno były malowane fartuch ściana grodziowa i pas przedni od środka i potem było to wszystko składane i pasowane razem z błotnikami wiec jak dal bym masę po tym to to była by szara i brzydko wyglądała , ale za to masa jest dana od wewnątrz nadkoli na łączeniach i na nią położona konserwacja
[ Dodano: 2014-08-14, 10:48 ]
mariusz.w06 pisze:A te przewody do płynu hamulcowego od czego masz ?
przewody hamulcowe są kupowane z metra FI 6 i założone są na nie fabryczna oryginalne sprężynki po cynkowaniu
[ Dodano: 2014-08-14, 10:54 ]
pietrekder pisze:Aha ok, a temat widziałem, tylko że już te linki z imageshack nie działają, te z samego początku
U mnie z kolei przewód był przykręcony do jednej ze śrub mocujących półkę akumulatora.
Swoja drogą, to nieźle to wypolerowałeś, myślałem że tez są od NORa, bo on rabi na taki połysk
no męczyłem sie z nimi cały dzieni , ale tak średnio w to wyszło bo były pokrzywione i po wypolerowaniu w niektórych miejscach jest fala , a w nie których została pasta w zagłębieniach i też takie szare łatki , ale naradzie muszą zostać może kiedyś je zmienię , na nowe od NOR-a
jeśli chodzi o linki do fotek to faktycznie nie wszystkie działają z tych pierwszych bo były dodawane prawie 4 lata temu ale może wrzucę kilka fot poglądowych , jak wyglądała przed i te części które do niej dostałem