Biegi z podłogi w kierownicę w 105L

(silnik, skrzynia)
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

ale to juz nie ten klimat.;)
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
arkadiuszwiza
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 94
Rejestracja: 2009-11-21, 21:39
Lokalizacja: RP

Post autor: arkadiuszwiza »

Ładniej się prezentuje z biegami w kierownicy. Na razie zbyt zimno więc odpuściłem z robotą, jak tylko mrozy puszczą znów trzeba się zabrać za remoncik.
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

dokladnie. duzo fajniej..

z racji ze w syrenie mam biegi w kierze seruyjnie to bede probowal jakby tu wykombinowac biegi przy kierownicy w polonezie..;) bedzie nieco zabawy z racji na skrzynie poloczona ze skrzyn poloneza i łady oraz na silnik. ale moze jakos na podzespolach fiata sie uda.;)
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
arkadiuszwiza
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 94
Rejestracja: 2009-11-21, 21:39
Lokalizacja: RP

Post autor: arkadiuszwiza »

Koledzy czy jest jakaś różnica w mechanizmie zmiany biegów w kierownicy między 104 a 105 ???
Awatar użytkownika
jacekg6
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 310
Rejestracja: 2007-04-03, 16:23
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: jacekg6 »

Zdziwilbym sie gdyby byla roznica jakas ale tu poczekam na opinie innych Kolegow bo sam ze 104 nie mialem przyjemnosci :)

[ Dodano: 2010-01-21, 04:56 ]
Te fotki z katalogu co tu zalaczylem gdzies powyzej to sa wlasnie z katalogu czesci 104 i nie widze by sie czyms roznily w stosunku do 105 i podejrzewam ze raczej nie chcialo by sie im nic zmieniac.
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2042
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

Nie różnią się niczym...
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
kombi
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1239
Rejestracja: 2005-01-28, 23:24
Lokalizacja: Szczecin Dabie :]

Post autor: kombi »

z małą uwagą
różnią sie wyglądem , jedne koncówki przegubów na gumkach ,drugie na sforzniach [jabłuszka ]
ot i tyle różnicy
kombi
Awatar użytkownika
jacekg6
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 310
Rejestracja: 2007-04-03, 16:23
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: jacekg6 »

Ale sa wspolzamienne jak podejrzewam czy tak?

[ Dodano: 2010-02-19, 06:13 ]
Moze Cie to zainteresuje Kolego Arkadiuszwiza. To jakies 2/3 tego co Ci jest potrzebne.

http://www.allegro.pl/item917578251_dzw ... 4_105.html

pozdrawiam
Awatar użytkownika
nitro
-#Junior
-#Junior
Posty: 131
Rejestracja: 2010-08-17, 22:27
Lokalizacja: Ożegów/ Bełchatów

Post autor: nitro »

ja na szczęście posiadam 105 i 105L i zastawię to w oryginale, czyli biegi i w kierownicy i w podłodze odpowiednio do Syreny.. :faja
Syrena 105L '77r & Syrena 105 '76r , Syrena 104 '72r , Syrena R20 '76r , Syrena Bosto '83r , Skoda 105 S '81r. / WSK 125x2, WSK 175x2, Ogar 200x2,Komar 2351, 126p '85r. 126p '88r. 126p '90r. 126p '92r. 126p '97r. 126p '99r. Niewiadów N126e. Zetor 3011.
Awatar użytkownika
syrena104bili
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2021
Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
Lokalizacja: Pionki

Post autor: syrena104bili »

nitro pisze:ja na szczęście posiadam 105 i 105L i zastawię to w oryginale, czyli biegi i w kierownicy i w podłodze odpowiednio do Syreny.. :faja
dokładnie :ok3 dobrze mówisz :piwo: według mnie nieważne jak się sprawują i gdzie są czy przy kierze czy w podłodze ważne żeby były orginalnie , ja mam 104 z biegami w kierze i 105l z biegami w podłodze i ani w 104 nie zamierzam zmieniać na biegi w podłodze i ani w 105l na biegi w kierze , każde z tych rozwiązani ma swoje plusy i minusy : biegi w podłodze są wygodniejsze i bardziej precyzyjne i łatwiej znalesić do nich gałkę z samochodzikiem , natomiast przy kierownicy fajniej wyglądają i mają swój klimat , ale co to za klimat mieć biegi przy kierze w 105l jak każdy kto ma pojęcie i podejdzie to powie że "kundel " :devil3 , a prawda jest taka że czy takie czy takie rozwiązanie to i tak jak ktoś nieumiejętnie wrzuca biegi to to i tu i tu nie będą mu wchodzić i wyskakiwać :devil3
Awatar użytkownika
tynium
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 251
Rejestracja: 2006-06-11, 13:14
Lokalizacja: Piła

Post autor: tynium »

syrena104bili pisze: biegi w podłodze są wygodniejsze i bardziej precyzyjne i
No tu sie kolego nie zgodze chyab jest odwrotnie, przynajmniej w syrenie biegi w kierownicy chodza wlasnie super precyzyjnie , lekko jednym palcem mozna zmieniac, oczywiscie kwestia prawidlowego ustawienia mechanizmu ciegieł. zas te w podlodze to taka niedorobka wg mnie no i ten wsteczny gdzie trzeba niemalze noge prawa se odcinac.
Co niezmiania faktu ze oryginal to oryginal i zmian nie lubimy.
Pozatym biegi w kierownicy maja jeszcze jedna zalete jak ktos niepowolany wsiadzie maaałe szanse ze da rade cos wbic i odjechać
Polski Fiat 125p 1500: filtr powietrza 7 zł, komplet klocków hamulcowych 40zł spojrzenia przechodniów na jego widok...bezcenne
Awatar użytkownika
syrena104bili
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2021
Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
Lokalizacja: Pionki

Post autor: syrena104bili »

tynium pisze: Pozatym biegi w kierownicy maja jeszcze jedna zalete jak ktos niepowolany wsiadzie maaałe szanse ze da rade cos wbic i odjechać
tym to się akurat zgodzę :devil3 a jest jeszcze druga sprawa , gdzy się wiezie dużego pasażera zboku to cieżko manewrować lewarkiem przy kierownicy , szczególnie wbijając 1 lub 3 , ogólnie mówiąc każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety ..... ja ogólnie jeżdze na codzień 105l i wygodniej mi się jeździ z biegami wpodłodze ale może to chwestia przyzwyczajenia , ale jak wsiadam w 104 to też nie rozpaczam .... bo wiadomo że te rozwiązania mają swoje lata i niema się czego czepiać :D
ODPOWIEDZ