Numeracja.

nieposegregowane, z dawnych lat, bez opcji zakładania nowych

Moderator: adameo2

Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Numeracja.

Post autor: motonita »

Witam

Jak wiekszosc z was wie, od jakiegos czasu robie spis numerów ram i silników syren.

I mam jeden numer silnika (jest to numer w mojej syrenie wiec moge go podac)
-->T025258<-- zaczynajacy sie LITERKĄ "T", numer jest podany z dowodu rej, niestety nieposiadam bloku.
Wszystkie inne numery z jakimi sie spotkałem(s15,s150,s31) sa numerami kolejnymi bez zadnych literek.

Czy moze mi ktos wyjasnic o co chodzi z tym numerem?

P.S: Jezeli kogos poprosze zeby podał mi numer ramy syrenki, to nie niewiadomo dlaczego tylko robie taki spis, danych nikomu niepodaje dalej. W przyblizeniu juz jestem w stanie uzupelnic tabelke podana tu: http://syrena.nekla.pl/historia/index.php i taki był cel robienia tego.
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

no fakt. 447408 - taki mam w dowodzie. ale niesprawdzalem czy w aucie jest ten sam.
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

No własnie ja równiez sie spotkałem 1 raz z czymś takim.

Moze ktos z was posiada numer zaczynajacy sie na T??
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
boowa
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 218
Rejestracja: 2005-06-24, 15:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: boowa »

ja musze spojrzec na swoje papiery i na swoj silnik, bo wiem ze jest pomylka i mam cos w stylu

dowod :

??2552??

silnik

??2525??

czy jakos tak mniejwiecej :) komus sie cos chyb przy wbijaniu albo odczytywaniu pomimeszalo ... musze to obczaic jak bede w poblizu mojego silnika i papierow
Syrena 105 `76 , Jawa 50 typ 20 `74
Dziubek
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 49
Rejestracja: 2010-09-01, 21:01
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Dziubek »

Miałem w fordzie M15 nr zaczynający sie T0 .
Był ty nr bity z powodu nie czytelności oryginalnego(miałem na to papier)
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

Dziubek, cos w tym moze byc

Mam tez pytanie
KTO W SWOJEJ SYRENIE MA ZDEZAKI Z PRZETŁOCZENIEM A KTO BEZ? :devil3

oraz czy kros sie orietuje kiedy zmieniono chłodnice z grubej na cienka?
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
BodzioBoston
-#Junior
-#Junior
Posty: 122
Rejestracja: 2010-08-04, 21:47
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: BodzioBoston »

ja mam jeszcze 2 silniki na zapasie to sprawdze nr na nich bo w mojej bostonce nr jest normalny tzn s31....

I mam w swoim autku przedni zderzak z przetłoczeniem 82'. nie wiem tylko czy zderzak jest orginalny, ale prawdopodobnie tak.

I jeszcze jedno do kartoteki motonity. Mój obecnu nr rej ZS 1184S i z tego co się doszperałem to jestem trzecim właścicielem bostona
WSK 175 '73
Komar 3 '75r
croma '07r
voyager '12
golf II '91
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

BodzioBoston, dziekuje ci bardzo :) jeszcze jk bym mogł prosic numer ktory masz w srodku, numer budy... no i oczywiscie zapasowe silniki tez mile widziane
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

też się zastanawiałem kiedy przeszli na chłodnice cienkie.....
Moja skarpeta z kwietnia 1974 posiadała fabrycznie chłodnicę grubą jeszcze.
Jak zwykle.....mogło ty być wynikiem końca zapasów w magazynach fabrycznych....
(mowa o modelu 105............bo tzw. grube chłodnice ze starych 104 były najgrubsze ze wszystkiego ....).
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

taeda, ja niewiem czy dobrze cie zrozumiałem.... były tylko 2 rodzaje chłodnic z silnikami s31?

ja sadze ze cienka weszła gdzies od numeru 275000....
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

No kurde, przecież w większości 104 jakie widziałem były grube chłodnice, w 105 też bywały.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

no tak kazda 104 napewno miała orginalnie gruba jak i pierwsze 105 :)

ale kiedy sie zmieniło z grubej na cienka?
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
syrena104bili
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2021
Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
Lokalizacja: Pionki

Post autor: syrena104bili »

były 3 rodzaje chłodnic w s 31 u mojego wujka w 104 niestety nie wiem z którego roku była ta bardzo gruba chłodnica z tą szeroka górą i była przystosowana pod s31 (bez miejsca na czujnik temperatury ) bo odziedziczyłem ta chłodnice a ja w swojej 104 z 72r mam tom średnią grubość chłodnicy
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

jak mozesz zrob jak najwiecej fotek
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

No więc właśnie--okreslenie "z tą szeroką górą" jest właściwe !!!
Ja tez widziałem w Syrenie 104 z rocznika 1968 taką chłodnicę z szeroką górą.
Jest to najgrubsza chłodnica jaką widziałem w Syrenie.
Ale nie wiem skąd ona sie wzięła !! Wydaje mi się, że to były chłodnice pochodzące jeszcze z modeli 2 cylindrowych, a montowane w pierwszych 104.
Niech może koledzy posiadający 103 zrobią fotki takiej chłodnicy z grubą górą.
Coś mi sie zdaje (ale to takie gdybanie) że to były chłodnice jeszcze dostosowane do obiegu termosyfonowego i tylko je adaptowano fabrycznie do S31 bo zalegały magazyny.
ODPOWIEDZ