I przez takie podejscie spalil sie Hindenburg (niemiecki sterowiec) bo Niemcy nie mieli helu (embargo USA przed wojna) i zastosowali wodor a tak sie sklada ze wodor wybucha a hel - gaz szlachetny niearturromarr pisze:Jedyny sposób jaki mi przychodzi do głowy na odchudzenie Sarenki to balon z wodorem
Odchudzenie Syreny 105
- arturromarr
- -#Weteran
- Posty: 1633
- Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
- Lokalizacja: Łódź
Hehe fakt, ambitny plan i chyba raczej marne powodzenie do tej wagi, osobiście obstawiam, że te 100kg może trochę więcej dałoby radę, ale do 550 to licho widzę, chyba że faktycznie skonstruować by ramę z lekkich stopów tytanowych no i karoserię zrobić w stylu smarta, czyli klatka metalowa pokryta lekkimi elementami z laminatu/plastiku czy tam czegoś. Może nawet silnika nie trzeba by niczym zastępować, ale by wtedy fruwała i przeguby chyba byłyby nieśmiertelne. Cóż nie ma rzeczy niemożliwych, ale chyba taki projekt niestety finansowo nie podoła, no chyba że dowolne kwoty nie grają roli, to w takim razie proponuję poszukać w Niemczech albo Ameryce zakładu albo jakiegoś maniaka który wykona taką ramę wg. planów i z lekkich stopów, a potem to już z górki. Co do traba do takiego odchudzenia to też to licho widzę, tam już prawie wszystko jest fabrycznie odchudzone No może zastąpienie szyb plexą coś by dało, ale z pewnością nie na tyle, poza tym nie wiem co na to kodeks czy by to w ogóle przegląd przeszło, no i jeszcze plexa niestety matowieje z czasem i będzie do dupy wyglądało. W prawdzie stosuje się to zdaje się w rajdówkach, ale to raczej samochody bez prawa poruszania się po drogach publicznych, poza tym są to szyby typu jak boczne z tyłu, które żadnej roli nie grają w widoczności praktycznie. A może spróbować zarejestrować jedną Syrenę jako dwa samochody o wadze 450 kg wtedy się mieści :P:P joke
bende-niebende-bende-bende-niebende-bende
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
- syreniarz1992
- -#Weteran
- Posty: 2631
- Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
- Lokalizacja: Kraków
Franki, tak tych szyb - rajdowe szyby nie są z pleksi. Pleksiglas pęka przy uderzeniu i rozrywa się na wiele małych kawałeczków - co jest bardzo niebezpieczne.
Szyby w rajdówkach wykonuje się z poliwęglanu - jest lekki i wytrzymały i nie matowieje!
Ciekaw jestem, ile zyskałoby się na masie, jeśli boczne szyby syrenkowe wymienić na poliwęglan - w końcu są prostego kształtu, łatwo dorobić.
Szyby w rajdówkach wykonuje się z poliwęglanu - jest lekki i wytrzymały i nie matowieje!
Ciekaw jestem, ile zyskałoby się na masie, jeśli boczne szyby syrenkowe wymienić na poliwęglan - w końcu są prostego kształtu, łatwo dorobić.
- aparatos
- -#Youngtimer
- Posty: 815
- Rejestracja: 2006-11-29, 23:52
- Lokalizacja: LIGOTA / ŚLĄSKIE
- Kontakt:
Kiedyś koło mnie śmigali taką syrenka bez budy, tzn. była rama z częścią podłogi + wyspawana klatka + 2 siedzenia kubełkowe + 4-ro punktowe pasy. Nieźle to zasuwało !!
http://rodzina.syren.pl
Syrena 104/105 '69
Syrena 105 Bosto '76
Syrena R20
Syrena 104 kabriolet '71
TRABANT 1.1
125p KOMBI
126p ST '79
126p el '96
Jawa 350
i kupa złomu w ogrodzie
Syrena 104/105 '69
Syrena 105 Bosto '76
Syrena R20
Syrena 104 kabriolet '71
TRABANT 1.1
125p KOMBI
126p ST '79
126p el '96
Jawa 350
i kupa złomu w ogrodzie
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice