Odchudzenie Syreny 105

Awatar użytkownika
jacekg6
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 310
Rejestracja: 2007-04-03, 16:23
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: jacekg6 »

arturromarr pisze:Jedyny sposób jaki mi przychodzi do głowy na odchudzenie Sarenki to balon z wodorem
I przez takie podejscie spalil sie Hindenburg (niemiecki sterowiec) bo Niemcy nie mieli helu (embargo USA przed wojna) i zastosowali wodor a tak sie sklada ze wodor wybucha a hel - gaz szlachetny nie 8)
Awatar użytkownika
arturromarr
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1633
Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arturromarr »

A jak by się Syrenka przypadkiem helu nałykała to jaki cieniutki głosik by miała. :)
Awatar użytkownika
Franki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 798
Rejestracja: 2005-01-21, 22:08
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Franki »

Hehe fakt, ambitny plan i chyba raczej marne powodzenie do tej wagi, osobiście obstawiam, że te 100kg może trochę więcej dałoby radę, ale do 550 to licho widzę, chyba że faktycznie skonstruować by ramę z lekkich stopów tytanowych no i karoserię zrobić w stylu smarta, czyli klatka metalowa pokryta lekkimi elementami z laminatu/plastiku czy tam czegoś. Może nawet silnika nie trzeba by niczym zastępować, ale by wtedy fruwała i przeguby chyba byłyby nieśmiertelne. Cóż nie ma rzeczy niemożliwych, ale chyba taki projekt niestety finansowo nie podoła, no chyba że dowolne kwoty nie grają roli, to w takim razie proponuję poszukać w Niemczech albo Ameryce zakładu albo jakiegoś maniaka który wykona taką ramę wg. planów i z lekkich stopów, a potem to już z górki. Co do traba do takiego odchudzenia to też to licho widzę, tam już prawie wszystko jest fabrycznie odchudzone :P No może zastąpienie szyb plexą coś by dało, ale z pewnością nie na tyle, poza tym nie wiem co na to kodeks czy by to w ogóle przegląd przeszło, no i jeszcze plexa niestety matowieje z czasem i będzie do dupy wyglądało. W prawdzie stosuje się to zdaje się w rajdówkach, ale to raczej samochody bez prawa poruszania się po drogach publicznych, poza tym są to szyby typu jak boczne z tyłu, które żadnej roli nie grają w widoczności praktycznie. A może spróbować zarejestrować jedną Syrenę jako dwa samochody o wadze 450 kg :P wtedy się mieści :P:P:P joke
bende-niebende-bende-bende-niebende-bende
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

niezły wykop :helm
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

takie teoretyczne rozważania snujeta, a w praktyce trzeba się ustawić z rzeczoznawcą.
Awatar użytkownika
kpt_witko
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 241
Rejestracja: 2008-08-20, 14:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kpt_witko »

Franki, tak tych szyb - rajdowe szyby nie są z pleksi. Pleksiglas pęka przy uderzeniu i rozrywa się na wiele małych kawałeczków - co jest bardzo niebezpieczne.

Szyby w rajdówkach wykonuje się z poliwęglanu - jest lekki i wytrzymały i nie matowieje!
Ciekaw jestem, ile zyskałoby się na masie, jeśli boczne szyby syrenkowe wymienić na poliwęglan - w końcu są prostego kształtu, łatwo dorobić.
Awatar użytkownika
jacekg6
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 310
Rejestracja: 2007-04-03, 16:23
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: jacekg6 »

Przy tej masie to jakies 2 kg jak nic - czyli 0.25% a wiec znacznie korzystniej jest nie tankowac do pelna bo mozna wtedy z 13kg zyskac jak zatankuje sie tylko 5 litrow :)
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2042
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

No i na dietę można przejść, też parę kilo urwiesz... :grinser
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
dulekkk
-#Junior
-#Junior
Posty: 114
Rejestracja: 2008-10-05, 13:32
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: dulekkk »

nie ma sensu cos pisac bo uzytkownik aktywny byl tylko 1 dzien a takie projekty to pewnie zeby w polach poszalec to najlepiej bude odkrecic i jazda :>
Awatar użytkownika
aparatos
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 815
Rejestracja: 2006-11-29, 23:52
Lokalizacja: LIGOTA / ŚLĄSKIE
Kontakt:

Post autor: aparatos »

Kiedyś koło mnie śmigali taką syrenka bez budy, tzn. była rama z częścią podłogi + wyspawana klatka + 2 siedzenia kubełkowe + 4-ro punktowe pasy. Nieźle to zasuwało !!
http://rodzina.syren.pl
Syrena 104/105 '69
Syrena 105 Bosto '76
Syrena R20
Syrena 104 kabriolet '71
TRABANT 1.1
125p KOMBI
126p ST '79
126p el '96
Jawa 350
i kupa złomu w ogrodzie
Awatar użytkownika
jawos
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 546
Rejestracja: 2008-12-29, 16:01
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: jawos »

szkoda gadać co ludziom do głowy przychodzi hahaha
PRLu wróć
junak M10
kopruszyna
MB W202
wołga M21
motorynka M2
dniepr MT16
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4293
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Widzialem kilka latek temu Syrenę przerobioną na trajkę :helm
Przód ramy z Syreny z silnikiem i kolami a z tyłu jedno kolo centralnie na motocyklowym wachaczu . Coś ala Motgan Triking .Całość oklatkowana i gość po łące tym zaiwaniał.
motomania na luzie
ODPOWIEDZ