Przewodz hamulcowe giętkie

nieposegregowane, z dawnych lat, bez opcji zakładania nowych

Moderator: adameo2

ODPOWIEDZ
wcembruch
Posty: 17
Rejestracja: 2009-01-25, 14:14
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Przewodz hamulcowe giętkie

Post autor: wcembruch »

Witam. Proszę mi pomóc . Co się robi jak się zużyją giętkie przewody hamulcowe + 2 y oczkiem z jednej strony i gwintem z drugiej strony a jeden z gwintem po obu stronach. Pozdrawiam .Walenty
Awatar użytkownika
Sikor
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1583
Rejestracja: 2005-10-12, 11:37
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: Sikor »

Kupuje się nowe i wymienia ;)
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Awatar użytkownika
Kozichwost
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1477
Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kozichwost »

Jesteś nowy, więc trzeba ci conieco wytłumaczyć.
To oczko daje się odkręcić, wtedy masz przewody zakończone gwintem z obu stron. Kupujesz przewody od starego żuka - tylko przymierz w sklepie do oczka, bo żuk ma 2 rodzaje gwintów, albo kupujesz przednie od trabanta 1,1 - gwinty pasują, tylko przewody sa jakieś 2 cm krótsze.
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

A co to znaczy że sie "zużyją" ???
One są wieczne !! U mnie mają po 30 lat. Co prawda----wygląd zewnętrzny jest fatalny i może przestraszyć. Ale jeśli przewód nie jest pęknięty i z niego nie sika, LUB----nie jest w środku zatkany ( co oznacza rozwarstwienie gumy)--to używaj tych starych i nie zawracaj se głowy.
Ja wiem--bezpieczeństwo i inne duperele.....ale Syrena nie jest po to żeby śmigać 100 na godz. i hamować z piskiem.
Awatar użytkownika
Gieroy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1845
Rejestracja: 2005-12-24, 21:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Gieroy »

taeda pisze:używaj tych starych
taeda, jak wiadomo, jest miłośnikiem sportów ekstremalnych :grinser
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Awatar użytkownika
Kozichwost
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1477
Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kozichwost »

taeda pisze:U mnie mają po 30 lat. Syrena nie jest po to żeby hamować z piskiem.
Z całym szacunkiem - przewody się starzeją i puchną podczas hamowania - a wtedy to już tylko spowalnianie jest a nie hamowanie...
Awatar użytkownika
Sikor
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1583
Rejestracja: 2005-10-12, 11:37
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: Sikor »

Ja rozumiem Taeda, że masz sporą wiedzę i chylę przed tym czoła, ale przez niektóre twoje "dobre rady" to się w końcu ktoś zabije albo w najlepszym wypadku okaleczy...

Wracając do tematu. Jeśli jest problem z dostępnością zamienników, warto uderzyć do firm, które produkują/dorabiają przewody hydrauliczne, do pras, siłowników i innego rodzaju sprzętu ciężkiego i przemysłowego. Czasami można trafić, że za śmieszne grosze zarobią na przewodzie ciśnieniowy z metra potrzebne końcówki. Kolega jakiś czas temu dorabiał przewody do wartburga w stalowym oplocie. Problemu nei było, tylko koszt spory. Tyle, że akurat to, to do skarpety przerost formy nad treścią.
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Awatar użytkownika
Jack
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 871
Rejestracja: 2005-07-02, 21:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jack »

przewody gumowe pasuja od zuka i cala filozofia nic nie trzeba dorabiac , metalowe dorabiasz (sa firmy , koncowki sa takie same jak volkswagen) , lub miedz ale moga byc za dlugie wiec trzeba pookrecac nadmiar
ODPOWIEDZ