no przeciez wiem. kolega expert 105 ma watpliwoscimakscom pisze:żuk miał silnik zaadoptowany z warszawy dolnozaworowej
Unifikacja cześci "ZAmienniki"
- arturromarr
- -#Weteran
- Posty: 1633
- Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
- Lokalizacja: Łódź
Od żuka poza budą i ramą to praktycznie wszystko pasuje. To pokrewne auta i mieli taki cel (czytaj konieczność) tworząc nowe auto by wycisnąć wszystko z Wawy co się dało.
Idąc dalej tym tropem jest wiele elementów które można zaadaptować od Lublina chcąc unowocześnić Wawe(ja myślę konkretnie o hamulcach).
Idąc dalej tym tropem jest wiele elementów które można zaadaptować od Lublina chcąc unowocześnić Wawe(ja myślę konkretnie o hamulcach).
Ani tak dużo, ani tak kolorowo nie jest. Jeszcze o ile zalezy komuś tylko na tym, żeby element "podszedł" i dało się bezpiecznie jeździć, to spoko - prawie wszytsko z Żuka podejdzie. Ale jeśli to ma być 100% oryginał, to zostaje niecałe zawieszenie przednie i silnik bez osprzętu.
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
- Paderewsku
- młody syreniarz
- Posty: 221
- Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
- Lokalizacja: Łosice/Głowno
trochę tak jak mówi Emo....silnik bez osprzętu pasuje ale dla ortodoksów już nie, piasta mocowania koła pasowego na wale korbowym nie!, Warszawa 5 śrób, żuk 3, śróby korbowodów i pokryw panewek głównych nie, wawa ma zawleczki żuk nie, to samo ze śrubami koła zamachowego, pompa oleju w nowszych żukach nie ma wyjścia na filtr bocznikowy, starsze mają zaślepioną śrubą, jeszcze starsze mają bocznikowy, wskaźniki niby pasują, ale żuk ma amperomierz ( ten na alternatorze) do 30, wawa 20, inne kontrolki kierunków itd itd....opowiadanie można napisać