traktorek Dzik2nie chce zapalić

Informacje techniczne innych pojazdów.
ODPOWIEDZ
Wollfer
Posty: 2
Rejestracja: 2021-06-24, 10:08
Lokalizacja: Koszalin

traktorek Dzik2nie chce zapalić

Post autor: Wollfer »

witajcie
Może ktoś podsunie jakiś trop, pomysł. Zastrzegam się, że jestem laikiem więc mimo starań, opisuję "po swojemu". wybaczcie...
Nabyłem ciągniczek Dzik, zapłon ma "ręczny" - taka wajcha ;)
Palił ciężko, długo trzeba było, pomagało podlanie mieszanki po odkręceniu świecy w komorę tłoka, zapalał dobrze jednak zaraz wchodził na duże obroty.

Po jakimś czasie już podlanie paliwa nie dało nic, rozebrałem gaźnik jikov (poh 30)
ale ciągłe nie chce zapalić,
Próbowałem odkręcić gaźnik (bo może za mało powietrza miał) i podlać na tłok mieszankę i też nic ,
Iskra jest,
czy została tylko nieszczelność uszczelek na tłoku do sprawdzenia czy jest jeszcze jakaś próba?


w linku już tu chyba kiedyś pokazywana strona z instrukcją podobnego sprzętu
http://www.ciagnik-dzik.ct8.pl/instrukc ... gnika.html

Jeśli ktoś ma jakieś jeszcze pomysły to będę wdzięczny - obawiam się rozkręcać silnik, jeśli może to nie to, bo po podlaniu paliwa ładnie zapalał praktycznie od razu - czy by się tak zmieniło coś akturat
Pozdrawiam
Babcia
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 673
Rejestracja: 2018-10-01, 12:37
Lokalizacja: Czerwonak

Post autor: Babcia »

Witam, skoro wcześniej zapalał po podaniu paliwa na cylindry to problemem będzie gaźnik lub pompa paliwa i na tym bym się na początku skupił.
Junak M1o Syrena 104
mój mail: panbabcia@o2.pl
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4286
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Za zaczął bym od kompresji.
Często silnik z marną kompresją odpala po podlaniu.
motomania na luzie
Wollfer
Posty: 2
Rejestracja: 2021-06-24, 10:08
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Wollfer »

Dzięki za odpowiedzi,