126p FL 1991 azurro egeo.

Pochwal się swoim pojazdem, technicznym wynalazkiem, udanymi zakupami. <br>Wszystko ściśle związane z motoryzacją.
ODPOWIEDZ
Babcia
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 680
Rejestracja: 2018-10-01, 12:37
Lokalizacja: Czerwonak

Re: 126p FL 1991 azurro egeo.

Post autor: Babcia »

Nie wiem czy wymiana samych pierścieni to dobry pomysł, zazwyczaj pogarsza jeszcze sprawę bo spadnie sprężanie. Sprawdź czy cylindry nie są wyrobione w tak zwane ,,jajo", jeśli tak to nawet nie próbuj wymieniać pierścieni bo to tylko niepotrzebna robota.
Junak M1o Syrena 104
mój mail: panbabcia@o2.pl
Awatar użytkownika
suchy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1585
Rejestracja: 2009-01-06, 15:29
Lokalizacja: Kielce

Re: 126p FL 1991 azurro egeo.

Post autor: suchy »

Szefie wbrew pozorom zdaję sobie sprawę, że np z Junaku tylko jeden zestaw od nowości, gar, tłok i dobre pierścionki dają szansę na normalną eksploatację. Ale Chyba cylinder zawsze się zużywa nierówno? Trochę przechonuję i powinno grać. Próg jest ledwo wyczuwalny pod palcem. Chyba gorzej nie będzie niż do tej pory. A biorąc pod uwagę ile ja tym Maluchem jeżdżę, to skutki częściowej wymiany zacznę odczuwać dopiero w okolicach emerytury. :faja: Ale jak coś to będę meldował na forum za 10 lat. :P
Syrena 105L 1980
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
Babcia
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 680
Rejestracja: 2018-10-01, 12:37
Lokalizacja: Czerwonak

Re: 126p FL 1991 azurro egeo.

Post autor: Babcia »

Jeśli potwierdzi się moja teoria to stwierdzisz to zaraz przy pierwszym odpalaniu. Chyba że tak jak piszesz zużycie cylindrów jest niewielkie i taki zabieg się powiedzie. Czas pokaże... :D
Junak M1o Syrena 104
mój mail: panbabcia@o2.pl
Awatar użytkownika
Gieroy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1845
Rejestracja: 2005-12-24, 21:53
Lokalizacja: W-wa

Re: 126p FL 1991 azurro egeo.

Post autor: Gieroy »

suchy pisze: 2023-12-31, 19:57 pierścionki Prima idą pocztą, chyba, że ktoś zna lepszą markę do 126p? Wiem, że unikać jak zarazy pierścionków Almot.
Gdzie kupiłeś pierścienie Prima?
Słyszałeś o firmie Mar-Mot ?
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Awatar użytkownika
suchy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1585
Rejestracja: 2009-01-06, 15:29
Lokalizacja: Kielce

Re: 126p FL 1991 azurro egeo.

Post autor: suchy »

Na allegro. Z Mar-Motu chyba na zamówienie mi wysłali pierścioki do NSU. Chyba, że ktoś inny, nie pamiętam.
Dzisiaj wkleiłem wygłuszenie, ciekawe czy coś pomoże. :ble:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 105L 1980
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
Awatar użytkownika
suchy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1585
Rejestracja: 2009-01-06, 15:29
Lokalizacja: Kielce

Re: 126p FL 1991 azurro egeo.

Post autor: suchy »

Maluch już złożony. Chyba jednak wolę rozkładać silniki motocyklowej, mniej śrubek. Ja dzisiaj ,, naprawiłem" Malucha, bo palił tylko z Plaka, przyczyna mi już znana, zepsuła się benzyna. :roll: Na nowym paliwie pali od strzała. Kiedyś zalecano pojazdy trzymać zatankowane pod korek, teraz, chyba odwrotnie. :ass:
Syrena 105L 1980
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: 126p FL 1991 azurro egeo.

Post autor: motonita »

ja tam sie staram miec zawsze pod korek :) na wypadek wybuchu wojny atomowej :)

a tak naprawde chyba lepiej sie robi silniki samochodowe niz motocyklowe... łatwiej
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
ODPOWIEDZ