Żona mówi ze z tyłu jebie i nie bedzie nia jezdzic
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 2006-12-05, 19:06
- Lokalizacja: Torun
Żona mówi ze z tyłu jebie i nie bedzie nia jezdzic
Witajcie!Jak ja jade z przodu to nie czułem czy u was tez tak z tyłu smierdzi troche benzyna troche moze spalinami.wydawalo mi sie ze tłumiki mam szczelne.Bo jak odpalam to dym idzie tylko z tyłu (bez przeciekow ) i z tyłu tez benzyna troche zajezdza .Tez tak macie?Jakas modernizacja?
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 2006-12-05, 19:06
- Lokalizacja: Torun
trzeba dociac nowe uszczelki na smok i wskaznik i dokrecic na hermetik- papier uszczelkowy
- fabryczny wąż odpowietrzenia jest za krótki i przy zatankowaniu do pełna (paliwo kapie po resorze) podczas zakretów przy mniejszej ilości też!!!!!!!!-i smierdzi !!!
kup nowy waż- tak 1,5m zrób pętle i schowaj ją wysoko w tylnym słupku tam jest miejsce i dopiero wtedy wyprowdz przez ten otwór w podłodze , paliwo zatrzyma się na pętli a gazy przejdą!!!!!!!
ostatnia sprawa to uszczelka klapy- polecam uszczelke wałkiem na sztorc - można kupić taką z małym wałkiem idealnie pasuje do syreny (jest wbijana a nie wklejana ) potem regulejesz klape na ciasno
uszczelka od DF na butapren to pomyłka
- fabryczny wąż odpowietrzenia jest za krótki i przy zatankowaniu do pełna (paliwo kapie po resorze) podczas zakretów przy mniejszej ilości też!!!!!!!!-i smierdzi !!!
kup nowy waż- tak 1,5m zrób pętle i schowaj ją wysoko w tylnym słupku tam jest miejsce i dopiero wtedy wyprowdz przez ten otwór w podłodze , paliwo zatrzyma się na pętli a gazy przejdą!!!!!!!
ostatnia sprawa to uszczelka klapy- polecam uszczelke wałkiem na sztorc - można kupić taką z małym wałkiem idealnie pasuje do syreny (jest wbijana a nie wklejana ) potem regulejesz klape na ciasno
uszczelka od DF na butapren to pomyłka
Witam
Do sprawdzenia
- gumowa rura wlewu paliwa
- wlew
- rurka odpowietrzenia
- mocowanie pływaka
- czy bak nie jest skorodowany i dziurawy
(ktoś na forum przekonał się, że ma dziurawy bak gdy zatankował do pełna)
Gdzieś może być nieszczelność i osoba na tylnej kanapie,
wdycha opary benzyny => w pierwszej kolejność,
podejrzewam odpowietrzenie
pozdrawiam
Arturek
Do sprawdzenia
- gumowa rura wlewu paliwa
- wlew
- rurka odpowietrzenia
- mocowanie pływaka
- czy bak nie jest skorodowany i dziurawy
(ktoś na forum przekonał się, że ma dziurawy bak gdy zatankował do pełna)
Gdzieś może być nieszczelność i osoba na tylnej kanapie,
wdycha opary benzyny => w pierwszej kolejność,
podejrzewam odpowietrzenie
pozdrawiam
Arturek
była Syrena 104, 105L oraz PF125p
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 2012-03-12, 01:18
- Lokalizacja: mielec
Drogi Kolego ! Problem jest poważniejszy niż by sie wydawało. W naszych kochanych peerelowskich pojazdach musi smierdzieć - na tym polega ich urok że mają swój osobisty rozpoznawalny zapach mixolowych spalin, którym znakują otoczenie - a we wnętrzu muszą posiadać zapach dermy, morskiej trawy, benzyny i tego specyficznego znamienia starości muzealnej co to niektórzy okreslają zapachem zdechłego szczura... Jak żona zapachu nie lubi - to nie polubi - i nie radzę przymuszać do polubienia, bo nic z tego dobrego nie wyjdzie. A więc kolego - radzę oddzielić swoje hobby od osoby Małżonki - i zajmować się syrenką np tylko w weekendy i absolutnie bez Jej udziału - ...
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 2006-12-05, 19:06
- Lokalizacja: Torun
Widze ze Jack i Arturek to fachura,zrobie tak krok po kroku ale teraz z kolei musze benzyne wyjezdzic bo mam pol zbiornika a ziornik chce wyjac,a jak przewod odpowietrzajacy dam na zewnatrz przez fabryczny otwor i tam go zaslepie to nie nie bedzie odpowietrzenia ,jakie moga byc tego konsekwencje,co moze przez to szwankowac
- Maciej HYsa
- -#Youngtimer
- Posty: 678
- Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
- Lokalizacja: Biłgoraj
Jeszcze prostsze rozwiązanie to żonę posadzić za kierownicę a samemu pójść do tyłu.
SYRENA 101 1961 r. "długa klapa"
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.
Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.
Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą
- młody94_105l
- -#Youngtimer
- Posty: 547
- Rejestracja: 2006-12-30, 13:51
- Lokalizacja: Kraków
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 2006-12-05, 19:06
- Lokalizacja: Torun
Kup dobra masę uszczelniająca bezoarowa np w czarnym kolorze i po sprawie, nie trzeba docinać żadnych uszczelek. A jak chcesz żeby było ładnie to kup bezbarwne szczeliwo.
A jeśli chcesz juz uszczelkę to ja kiedyś do moto robiłem z klingieryt.
Dostępna w arkuszach.
A jeśli chcesz juz uszczelkę to ja kiedyś do moto robiłem z klingieryt.
Dostępna w arkuszach.
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Można też dokupić gumę olejoodporną. Również dostępna w arkuszach. Jednak osobiście zrobił bym jak "drobson' z klingerytu i nałożył cienką warstwę uszczelniacza.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r