potrzebne schematy do prawidłowego złożenia zawieszenia
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2014-09-21, 11:46
- Lokalizacja: milicz-wrocław
potrzebne schematy do prawidłowego złożenia zawieszenia
witam panowie koledzy jestem na etapie składania ramy w syrence 105 i potrzebuje schematow do prawidłowego złożenia wszystkich szczegółów u mnie musi zawsze być idealnie jak fabryka zrobila pozdrawiam i licze na wasza fachowa pomoc
tyczyński
- młody94_105l
- -#Youngtimer
- Posty: 547
- Rejestracja: 2006-12-30, 13:51
- Lokalizacja: Kraków
Re: potrzebne schematy do prawidłowego złożenia zawieszenia
Nie wiem jak inni, ale ja tutaj widzę sprzeczność Albo idealnie, albo jak fabryka zrobiłatyczka1985 pisze:u mnie musi zawsze być idealnie jak fabryka zrobila pozdrawiam
Myślę, że na początku warto zaopatrzyć się w książkę "Glinkę" i z jej pomocą, jako nowicjuszowi na pewno będzie Ci łatwiej.
Lubię jęk Syreny, gdy na liczniku 120,
Ciepło wtedy w stopę lewą od nagrzanej gitary.
Ciepło wtedy w stopę lewą od nagrzanej gitary.
heh
[ Dodano: 2014-11-01, 20:34 ]
[ Dodano: 2014-11-01, 20:34 ]
hahahaha skoro idealnie to tak jak fabryka zrobiła no chyba, że ma być dobrze to już zmienia trochę znaczenieNie wiem jak inni, ale ja tutaj widzę sprzeczność Albo idealnie, albo jak fabryka zrobiła
Myślę, że na początku warto zaopatrzyć się w książkę "Glinkę" i z jej pomocą, jako nowicjuszowi na pewno będzie Ci łatwiej.
_________________
Hurraa mam piękną 105L 1980
- pietrekder
- -#Youngtimer
- Posty: 1106
- Rejestracja: 2013-06-01, 18:21
- Lokalizacja: Chrzanów
Ja też zauważyłem, że czasami są małe rozbieżności między tym katalogiem części (gdzie są rysunki złożeniowe) a stanem faktycznym.
A tam zapytam przy okazji, po co do przedniego resora jest ta śruba mimośrodowa i w jaką stronę ma być zwrócona. Ja mam zdjęcia jak to było u mnie, ale tak pytam z ciekawości
A tam zapytam przy okazji, po co do przedniego resora jest ta śruba mimośrodowa i w jaką stronę ma być zwrócona. Ja mam zdjęcia jak to było u mnie, ale tak pytam z ciekawości
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2014-09-21, 11:46
- Lokalizacja: milicz-wrocław
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
ta sruba ma dzialac jest do ustawiania pochylenia kola przesuwajac caly resor w prawo lub lewo
na geometrii trzeba wysrodkowac )
na geometrii trzeba wysrodkowac )
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
- pietrekder
- -#Youngtimer
- Posty: 1106
- Rejestracja: 2013-06-01, 18:21
- Lokalizacja: Chrzanów
Już widzę, jak dzwonię do n-tej stacji, gdzie jak powiem że chce przyjechać z syreną, to usłyszę, że z takimi nie robią...
A tu katalog części do Syreny, do pobrania KLIK
A tu katalog części do Syreny, do pobrania KLIK
w Katowicach jest taki starszy pan który rok temu ustawiał mi geometrię w Syrenie nazywa się Duda nr telefonu 32 202 78 70 warunkiem jest by śruba mimośrodowa się kręciła i nie było luzów w zawieszeniu, on ustawiał a pracownicy się gapili jak sroka w gnatpietrekder pisze:Już widzę, jak dzwonię do n-tej stacji, gdzie jak powiem że chce przyjechać z syreną, to usłyszę, że z takimi nie robią...
Hurraa mam piękną 105L 1980
A ja myślałem, że fani syrenek mają jako-takie pojęcie o mechanice i potrafią podstawowe, dziecinne czynności jak np. ta regulacja przodu, zrobić sami. No ale to już XXI wiek - trzeba z drobnostką jechać do warsztatu. A czy chociaż wcześniej sprawdziliście czy wogóle trzeba coś regulować? Do tego wystarczy kawałek sznurka i mały ciężarek (czyli tzw. pion murarski)
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
- pietrekder
- -#Youngtimer
- Posty: 1106
- Rejestracja: 2013-06-01, 18:21
- Lokalizacja: Chrzanów
Mnie jeszcze trochę zostało aby sobie regulować zbieżność. Po drugie mnie się wydawało, że do tego potrzeba jakiegoś bardziej specjalistycznego sprzętu. No, jedni powiedzą że wystarczy zrobić jak opisałeś, inni że aby było porządnie trzeba pojechać aby to zrobili z użyciem narzędzi. Tak czy siak, i tak nie ma co wspominać o nabywcach nowych aut, gdzie sprawdzenie poziomu oleju w silniku jest równoznaczne z wizytą w stacji diagnostycznej i podłączeniem komputera, lub zamiast koła zapasowego, czy nawet dojazdówki masz w sprayu gluta który wypełnia koło od środka i możesz na tym gdzieś tam dojechać...
Ehmm, dobra, bo się offtop robi
Ehmm, dobra, bo się offtop robi
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
jak ktos ma pojecie to zrobi i na listewki w miare dobrze, ale po co sobie dupe zawracac jak mozna to za 50-70 zl zrobic tak jak sie nalezy i miec w miare tolerancje i prosto kierownice (o ile w syrenie w ogole jest taka mozliwosc:D:D)
jakby co zapraszam do siebie ;P
jak ktos bedzie chcial zrobic a nie kuma bazy to tylko spitoli, choc syrena robi przewaznie tyle km rocznie ze opon nie zdarzy zjesc za 5 sezonow
jakby co zapraszam do siebie ;P
jak ktos bedzie chcial zrobic a nie kuma bazy to tylko spitoli, choc syrena robi przewaznie tyle km rocznie ze opon nie zdarzy zjesc za 5 sezonow
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg