Hamulce tylne
Hamulce tylne
Witam.
Mam pytanie odnośnie części oznaczonej na rysunku nr 27 i 28. Czy ta śruba regulująca docisk szczęki hamulcowej do bębna jest jakoś specjalnie wyprofilowana w miejscu współpracującym ze szcżęką czy też jest na całej długości kształtu walcowatego z gwintem na końcu.
Jeżeli ktoś z Was ma zdjęcie wymontowanej takiej śruby to poproszę tu wrzucić.
Zastanawia mnie to ponieważ kręcąc tą śrubą nie widzę różnicy w ustawieniu szczęki względem bębna.
A i jakie zadanie ma ta podkładka oznaczona nr 28.
Mam pytanie odnośnie części oznaczonej na rysunku nr 27 i 28. Czy ta śruba regulująca docisk szczęki hamulcowej do bębna jest jakoś specjalnie wyprofilowana w miejscu współpracującym ze szcżęką czy też jest na całej długości kształtu walcowatego z gwintem na końcu.
Jeżeli ktoś z Was ma zdjęcie wymontowanej takiej śruby to poproszę tu wrzucić.
Zastanawia mnie to ponieważ kręcąc tą śrubą nie widzę różnicy w ustawieniu szczęki względem bębna.
A i jakie zadanie ma ta podkładka oznaczona nr 28.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
kolego,,moze konstrukcja syreny jest prosta ale nasi inzynierowie nie byli malpami co koszule w zebach nosza !!,,,to jest mimosrod ,,sruba jest taka sama ale ta podkładka ma otwór zrobiony niecentrycznie ,,,,jak nie rozumiesz to odkrec i sie dowiesz ,,,,tylko załoz tak samo bo mozna to złożyc odwrotni tzn podkladke i dziala w druga strone kwestia logiki i myslenia
pozdrawiam
pozdrawiam
dopasowac ciezko,,,proponuje kupic od kogos ,,,,, masz tutaj rysunek w painicie z glowy bo ciezko to opisac ,,,, jak ja zalozysz to ma byc tym szerszym wykorbieniem do wewnetrzenej (tak zeby szczeki byly maks blisko siebie) a sruba (ma na koncu taka kropke wybita ) ta kropka tez ma byc po wewnetrznej ,,,,,,,podczas regulacji kluczem krecisz na zewnatzr i szczeki sie rozszerzja
[ Dodano: 2012-11-21, 22:51 ]
jest w szczece zamontowana
[ Dodano: 2012-11-21, 22:51 ]
jest w szczece zamontowana
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tomasz pisze:Niemożliwe. Popatrz na otwór w tym okręgu w który wchodzi ta śruba i zauważysz, że otwór nie jest po środku ale po boku..Lesiu pisze:Kręcę tą śrubą w prawo i lewo i nic to nie daje.
A w jaki sposób kręcisz tą śrubą?
mozliwe jak ma az tak wytarte okładziny i beben
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
-
- młody syreniarz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2009-03-25, 20:53
- Lokalizacja: trojmiasto
SPRAWA WYGLADA TAK ZE PODLKADKA 28 JEST SZERSZA OD SZCZEKI ALE JEJ SREDNICA JEST MNIEJSZA OD OTWORU W DOLE SZCZEKI W KTORYM POWINNA ZOSTAC OSADZONA I LUZNO SIE OBRACAC.DZIEKI SCIECIU BOLCA NA KONCU SRUBY 27 (TUZ PRZED JEJ LBEM) I NIECENTRYCZNEMU OTOWROWI W PODKLADCE 28 DOPASOWANEMU DO SCIECIA NA SRUBIE REGULACJE POLEGA NA PRZESUWANIU SZCZEK NA ZASADZIE MIMOSRODU , DALEJ DZIEKI TEMU ZE PODKLADKA JEST GRUBSZA OD SZCZEKI PO DOKRECENIU CALOSCI SZACZEKA /KI PRACUJA NA OWEJ NIESZCZESNEJ PODKLADCE A NIE SA SCISLE DOKRECOBE DO TARCZY KOTWICZNEJ 7 I PODKLADKI PODWOJNEJ 26 - OD RAZU MOWIE ZE W GARAZU WYKONANIE ZAROWNO PODKLADKI 28 I SRUBY ZE SCIECIEM 26 NIE JEST RACZEJ MOZLIWE I TRZEBA PO PROSTU POSZUKAC UZYWEK DODAM ZE REGULACJE NIE POLEGA NA KREDENIU NAKRETKA 1 TYLKO KRECWNIU SRUBA 27 ( NAKRETKA SLUZY DO SKONTROWANIA PO WLASCIWYN USTAWIENIU ODLEGLOSCI SZCZEKA BEBEN) NA ZEWNATRZ ZNAD NAKRETKI "WYSTAJE" BOLEC NA KLUCZ 7 CZY 8 MM I NTO NIM TALEZY KRECIC CELEM REGULACJI ---- JESLI TO NIC NIE DAJE ZNACZY ZE MUSISZ SCIAGNAC BEBEN I ZOBOCZYC CO JEST NIE TAK A CZEGO BRAKUJE
[ Dodano: 2012-12-03, 21:03 ]
DODAM ZE PRAWIDLOWE WYREGULOWANIE SZCZEK W SRYCIE WYMAGA NAJPIERW CALKOWITEGO ZLUZOWANIA- ODPUSZCZENIA NA GORNYCH REGULATORACH I DOPIERO POTEM DOLNYCH A PO PTEM ZNOW GORNYCH- JEST TO PRZEJEB...E ALE PO PRAWIDLOWEJ REGULACJI PEDAL LAPIE PO 3 -4 CZM OD NACISNIECIA I AUTO NIE ZNOSI POWODZENIA
[ Dodano: 2012-12-03, 21:03 ]
DODAM ZE PRAWIDLOWE WYREGULOWANIE SZCZEK W SRYCIE WYMAGA NAJPIERW CALKOWITEGO ZLUZOWANIA- ODPUSZCZENIA NA GORNYCH REGULATORACH I DOPIERO POTEM DOLNYCH A PO PTEM ZNOW GORNYCH- JEST TO PRZEJEB...E ALE PO PRAWIDLOWEJ REGULACJI PEDAL LAPIE PO 3 -4 CZM OD NACISNIECIA I AUTO NIE ZNOSI POWODZENIA
Koledzy powrócę jeszcze na chwilkę do tematu szczęk hamulcowych i ich regulacji.
Chciałbym się dowiedzieć czy podkładka regulacyjna montowana w szczęce hamulcowej jest mocowana tylko poprzez wciśnięcie (czy nie będzie się obracała w szczęce w czasie pracy) oraz jak powinna być zamontowana w niej (czy ta płaska część w otworze nie powinna być pionowo po lewej stronie szczęki).
Chciałbym się dowiedzieć czy podkładka regulacyjna montowana w szczęce hamulcowej jest mocowana tylko poprzez wciśnięcie (czy nie będzie się obracała w szczęce w czasie pracy) oraz jak powinna być zamontowana w niej (czy ta płaska część w otworze nie powinna być pionowo po lewej stronie szczęki).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.