Syrena Kombi
Syrena Kombi
Witam. Chciałbym zapytać o kilka szczegółów dotyczących prototypu Syreny Kombi (może ktoś zna odpowiedzi):
Na bazie którego modelu została "wyprodukowana" i jaki by się nadawał najlepiej na dawcę!?
Czy ktoś wie jak/gdzie profilują takie błotniki i czy jest to do dostania w granicach zdrowego rozsądku i portfela?
Czy ta Syrena posiadała jakieś wewnętrzne modyfikacje, odróżniające je od innych?
Na bazie którego modelu została "wyprodukowana" i jaki by się nadawał najlepiej na dawcę!?
Czy ktoś wie jak/gdzie profilują takie błotniki i czy jest to do dostania w granicach zdrowego rozsądku i portfela?
Czy ta Syrena posiadała jakieś wewnętrzne modyfikacje, odróżniające je od innych?
www.kmkkm.tk.krakow.pl - Koło Miłosników Krakowskiej Komunikacji Miejskiej
www.kmk.krakow.pl - Strona o Komunkacji w Krakowie
www.fotozajezdnia.pl - Fotogaleria komunikacyjna
www.kmk.krakow.pl - Strona o Komunkacji w Krakowie
www.fotozajezdnia.pl - Fotogaleria komunikacyjna
Zastanawiam się nad tym modelem coraz bardziej. (na razie z Waszą pomocą snuje plany, co i jak). Skoro powstaje Syrena Sport, to może by się dało i zrobić Kombi. Niedaleko mojego znajomego stoi wpółorygianlna (przednie błotniki i maska od 104, tył oryginalny od) 102 bez silnika. To by był dobry dawca.
Drzwi myślę, że dało by się samemu przerobić. Z błotnikami mógłby być problem. Jakby ktoś poradził jak to dobrze zrobić, to może bym sobie poradził. (jestem lewy w takich rzeczach).
Drzwi myślę, że dało by się samemu przerobić. Z błotnikami mógłby być problem. Jakby ktoś poradził jak to dobrze zrobić, to może bym sobie poradził. (jestem lewy w takich rzeczach).
www.kmkkm.tk.krakow.pl - Koło Miłosników Krakowskiej Komunikacji Miejskiej
www.kmk.krakow.pl - Strona o Komunkacji w Krakowie
www.fotozajezdnia.pl - Fotogaleria komunikacyjna
www.kmk.krakow.pl - Strona o Komunkacji w Krakowie
www.fotozajezdnia.pl - Fotogaleria komunikacyjna
Będę myślał nad tym. Wiem, że szkoda trochę 102, ale można rzec, że Kombi była zunifikowana z 102...syreniarz101 pisze:Ja bym jednak optował za 104.
Jeszcze jedna kwestia mnie "ruszyła" (wiem, wybiegam w przyszłość, ale chcę być gotowy na każdą ewentualność): Jak to później zarejestrować? Nie chcę aby mi w dowodzie istniała nazwa "Sam". Chcę by bło to zarejestrowane jako Syrena Kombi lub Syrena 102 Kombi.
A i prosiłbym administratora/moderatora o przeniesienie tego do odpowiedniego działu (niestety nie bardzo wiem sam do jakiego).
A jeżeli ktokolwiek miałby jakieś kontakty i dane (rysunki techniczne, wymiary szyb itd.) na temat Syreny Kombi prosiłbym o kontakt na PW!
www.kmkkm.tk.krakow.pl - Koło Miłosników Krakowskiej Komunikacji Miejskiej
www.kmk.krakow.pl - Strona o Komunkacji w Krakowie
www.fotozajezdnia.pl - Fotogaleria komunikacyjna
www.kmk.krakow.pl - Strona o Komunkacji w Krakowie
www.fotozajezdnia.pl - Fotogaleria komunikacyjna
Ja czas mam. Gorzej z pieniędzmi, ale cały czas odkładam (grosz do grosza itd...).Jacek B. pisze:Też myślałem o takim projekcie, ale mam za dużo innej roboty
Dzięki. Wykorzystam to i skontaktuje się z nimi.syreniarz101 pisze:Może być ciężko, ale jeśli zachowały się takie rysunki do Syreny Mikrobus, to czemu miałyby się nie zachować do Kombi? Może skontaktuj się z redakcją "Automoblisty"...?
www.kmkkm.tk.krakow.pl - Koło Miłosników Krakowskiej Komunikacji Miejskiej
www.kmk.krakow.pl - Strona o Komunkacji w Krakowie
www.fotozajezdnia.pl - Fotogaleria komunikacyjna
www.kmk.krakow.pl - Strona o Komunkacji w Krakowie
www.fotozajezdnia.pl - Fotogaleria komunikacyjna
- arturromarr
- -#Weteran
- Posty: 1633
- Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
- Lokalizacja: Łódź
Nie chcę błyskać "czarnowidztwem", ale podejrzewam, że jako "dziwoląg" w pierwszym szeregu zasiliła złomowiska lat 80-90.
Jak zawsze popieram każdą inicjatywę odbudowy prototypów.
Pamiętaj tylko że musisz być od początku do końca profesjonalny, bo siłą rzeczy stawiasz się z takim zamiarem na świeczniku i twoja praca będzie oceniana.
Życzę powodzenia i wytrwałości.
PS:
Swoją drogą całkiem nieźle się prezentowała, ciekawe jak było z użytecznością tylnej przestrzeni i jak rozwiązali tylne zawieszenie.
Jak zawsze popieram każdą inicjatywę odbudowy prototypów.
Pamiętaj tylko że musisz być od początku do końca profesjonalny, bo siłą rzeczy stawiasz się z takim zamiarem na świeczniku i twoja praca będzie oceniana.
Życzę powodzenia i wytrwałości.
PS:
Swoją drogą całkiem nieźle się prezentowała, ciekawe jak było z użytecznością tylnej przestrzeni i jak rozwiązali tylne zawieszenie.
Na razie cierpliwość mi się kończy: Ze strony FSO, Mobilisty i Muzeum cisza...arturromarr pisze:Życzę powodzenia i wytrwałości.
Powysyłam maile, po dzwonie jeszcze raz, może się uda.
A pieniądze już zacząłem odkładać
www.kmkkm.tk.krakow.pl - Koło Miłosników Krakowskiej Komunikacji Miejskiej
www.kmk.krakow.pl - Strona o Komunkacji w Krakowie
www.fotozajezdnia.pl - Fotogaleria komunikacyjna
www.kmk.krakow.pl - Strona o Komunkacji w Krakowie
www.fotozajezdnia.pl - Fotogaleria komunikacyjna
- arturromarr
- -#Weteran
- Posty: 1633
- Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
- Lokalizacja: Łódź
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2011-05-02, 18:44
- Lokalizacja: wallonienland
101 raczej nie... Myślałem nad 102 lub 103...degrelle71 pisze:ciekawy pomysl ale ciekawe kto poswieci 101 wogole kurolapke na ten pomysl?
www.kmkkm.tk.krakow.pl - Koło Miłosników Krakowskiej Komunikacji Miejskiej
www.kmk.krakow.pl - Strona o Komunkacji w Krakowie
www.fotozajezdnia.pl - Fotogaleria komunikacyjna
www.kmk.krakow.pl - Strona o Komunkacji w Krakowie
www.fotozajezdnia.pl - Fotogaleria komunikacyjna