Czym ciągnąć lawetę?

Porady prawne. Rejestracja, żółte blachy, przeglądy.
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4293
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Dokladnie, a co do diesla to silnik bodaj 2,4 jest ten sam co VW LTku.
nie do zajechania :helm
motomania na luzie
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

tak jest, Tylko na przejściówke trzeba uważać, bo praktycznie nie idzie dostać pasa przedniego, lamp czy maski w razie zderzenia. A auto w takim stanie daliśmy 3 lata temu dwa razy tyle - mało osób się tym autem interesuje, a jest naprawde warte uwagi. Ale- nie na wtrysku.
Awatar użytkownika
RadekNet
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 82
Rejestracja: 2010-05-20, 12:26
Lokalizacja: Ire / Slask
Kontakt:

Post autor: RadekNet »

Syreniarz1992 dobrze gada. Od dobrych kilkunastu lat wlasnie Volvo 760/740 u nas robi za wola roboczego i doskonale sie w tej roli sprawdza. Teraz 760 kombi 89' 2.4diesel (turbo, intercoolerer) a wczesniej zagazowane 2.3 na gazniku (115km) i 2.8 na wtrysku. Goraco polecam 760 (nie 740) w nowej budzie - wyglada jak 940 i ma dobre wyposazenie. Kupisz takie od 5 tys zl w gore.
Radek Wrodarczyk
Volvo 142 69' & Mercedes w201 92' ;)
www.wrodarczyk.ie
Awatar użytkownika
korabol
-#Junior
-#Junior
Posty: 191
Rejestracja: 2009-07-15, 16:44
Lokalizacja: LTM / UK

Post autor: korabol »

Może ktoś wie jak się spisuje VW T4? Taki 2.4 diesel golas-podejrzewam że szału nie robi ale jak z legalnością ciągnięcia takiej lawety o DMC powiedzmy 2T
Ostatnio zmieniony 2010-12-05, 11:00 przez korabol, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
palmcam
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 346
Rejestracja: 2006-05-30, 22:23
Lokalizacja: Płużnica

Post autor: palmcam »

ciagalem lawete takim 2.4d i to byla porażka lepiej radził sobie 1.9TDI
razor34
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 38
Rejestracja: 2010-11-30, 11:05
Lokalizacja: Śliwice

Post autor: razor34 »

korabol, silniki 2,4 to najgorsze gówno !
W t4 (mój ojciec ma) były 1,9 td - lawetę z syreną ciągneliśmy bez najmniejszego problemu.
Awatar użytkownika
jasio
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 740
Rejestracja: 2005-10-29, 15:05
Lokalizacja: kwidzyn

Post autor: jasio »

Jeśli można to ja coś opowiem. Parę lat temu kupiłem budę do syrenki, chyba w okolicach Zielonej Góry to było. Na co dzień ujeżdżałem wtedy Clio z silniczkiem 1108cm3 o zabójczej mocy 49KM.
To był szał, jak przyczepa która była dłuższa od Clio, i jeszcze nadwozie Syreny na niej i do tego zima i śnieg. Clio ledwo jechało, górkę widziało wcześniej niż ja, a jazda po płaskim to max 4 bieg i 70km/h więcej nie chciała.
Spaliła mi wtedy 15l gazu na 100km, ale nadwozie przywiozłem:) Policja po drodze tylko głowami kręciła, z niedowierzania chyba :grinser
jaki Kwidzyn toż ja ze wsi pod Kwidzynem;) Korzeniewo moje kochane spokojne ;)
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4293
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Tak na boczku coś o ciągnięciu przyczepy :helm
Znajomy kilka lat temu kupił duzego Saaba (nie pamiętam jaki model) combi.
Kazał w serwisie zamontować hak holowniczy. Ciągał nim przyczepę kampingową.
Po pierwszym sezonie okazało się ze mu się karoseria na zgrzewach rozłazi :smiech
Saab jest przednio napędowy i przy holowaniu pracuje cała karoseria.
Tego bólu nie ma w Volvie (i innych tylnonapędowcach) tam pracuje tylko odcinek od mostu do haka :ok3
motomania na luzie
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

w naszym dość mocno zgnitym volvo hak się...odkręcił :D musieliśmy go dociągać na trasie.
ODPOWIEDZ