niklowanie zderzaków i kołpaków

nieposegregowane, z dawnych lat, bez opcji zakładania nowych

Moderator: adameo2

Karol
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 556
Rejestracja: 2005-08-20, 23:57
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Karol »

No to mam problem z głowy, bo zarówno zderzak jak i usta chromu nie posiadają i nigdy nie posiadali :) Zderzak jest nowy, pomalowany jakimś podkładem. A usta czarne. Teraz będę musiał zorientowąć w adresach wykonawców i cenach. Fajnie byłoby na to majątku nie wydać...
Mikrusiarz
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
Lokalizacja: RP

Post autor: Mikrusiarz »

Niestety przygotowanie do chromowania jest bardzo pracochłonne, jeśli są wżery to robi się problem, można miedziować/szlifować/miedziować aż do skutku lub lutować mosiądzem i szlifować. Wszystko po szlifowaniu musi być spolerowane, żadnych rys i ubytków nie może być. Chrom ściąga się metodą galwaniczną tylko odwrotnie podłącza się bieguny anoda/katoda (rozwór/elektrolit taki sam jak przy chromowaniu).
Elementy właściwie warto chromować tylko wtedy gdy nie ma szans na kupno nowych. Ceny chromowania są bardzo wysokie, szczególnie gdy trzeba odpowiednio element przygotować.
Awatar użytkownika
DAN-CTT
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 367
Rejestracja: 2005-07-05, 07:06
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: DAN-CTT »

Z doświadczenia mogę podpowiedzieć, że lepiej zapłacić więcej w dobrym zakładzie, który zajmuje się przygotowaniem i chromowaniem. Szkoda kasy na testy w tańszych zakładach - sprawdziłem na własnej skórze (odcisk "fachowca chromiarza" nie dodaje uroku).
CHCĘ REMONTOWAĆ WAWĘ...

...ale najpierw remont Syreny

www.klasycznie.pl
ODPOWIEDZ