Ocynk blach?
Ocynk blach?
Piaskowanie, naprawa przeżartych blach - wszystko pięknie. Ale z czystej ciekawości spytam - czy ktoś kiedykolwiek miałstyczność z cynkowaniem całej budy i poszyć zewnętrznych zabytka? Jakie są tego koszta (nie mam złudzeń, w zasadzie chodzi mi tylko o ilość zer)?
353W '88, 2107 '87
A cynk w spraju???
Widziałem kiedyś reklamę w jakimś piśmie o zabytkach.
Widziałem kiedyś reklamę w jakimś piśmie o zabytkach.
SyrenaBielskoklub
zapraszam też na:
www.martech.bielsko.pl
www.polmozbytbielsko.pl pierwszy i jedyny prawdziwy sklep z częściami do Syreny.
zapraszam też na:
www.martech.bielsko.pl
www.polmozbytbielsko.pl pierwszy i jedyny prawdziwy sklep z częściami do Syreny.
Witam, cynkowania mamy 2 rodzaje, galwaniczne (cieńsza warstwa) oraz ogniowe ( warstwa grubsza) ceny znacząco różne. Ocynk galwaniczyny wykonuje wlasciwie kazda galwanizernia koszt to ok 40,50gr za 1dcm2 (przynajmniej my tak placimy-mysle tu o firmie) natomiast ocyk ogniowy jest liczony od kg wsadu do pieca ale ceny nie pamietam. Inną sprawą jest już to czy będą mieli wanny takich rozmiarów aby zanużyć dany element , bo syrenka mała nie jeste Pozdrawiam
Budzik
- Bryan
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 77
- Rejestracja: 2005-09-22, 10:16
- Lokalizacja: Wrocław - Kłodzko
- Kontakt:
koszt ocynkowania wawy to ok 1500 zł syrena bedzie pewnie mniej. Jednak szczerze odradzam ten proces gdyż :
1. Jak pisaliście ocynk gazuje
2. nigdy niebedziecie w stanie wyczyścić wszystkich zakamarków gdzie beda pojawiać sie ogniska rdzy, a po w kwasach i spłukiwaniu to ruda pojawia sie tam odrazu
3. Proces obróbki powierzchni ocynkowanej jest dużo droższy niż zwykłej zapodkładowanej blachy gdyż wymaga stosowania dosyć drogich podkładów na powierzchnie ocynkowane ok. 150 zł za l
4. jak auto jest wypiaskowane to lepiej pożądnie je zapodkladować i bedzie też dobrze bo wystarczy spojrzeć na współczesne auta gdzie blacha jest ocynkowana np. Cinquacento gdzie buda sie jakoś trzyma ale dół leci../
1. Jak pisaliście ocynk gazuje
2. nigdy niebedziecie w stanie wyczyścić wszystkich zakamarków gdzie beda pojawiać sie ogniska rdzy, a po w kwasach i spłukiwaniu to ruda pojawia sie tam odrazu
3. Proces obróbki powierzchni ocynkowanej jest dużo droższy niż zwykłej zapodkładowanej blachy gdyż wymaga stosowania dosyć drogich podkładów na powierzchnie ocynkowane ok. 150 zł za l
4. jak auto jest wypiaskowane to lepiej pożądnie je zapodkladować i bedzie też dobrze bo wystarczy spojrzeć na współczesne auta gdzie blacha jest ocynkowana np. Cinquacento gdzie buda sie jakoś trzyma ale dół leci../
W moich snach wciąż Warszawa.../
to tez sie zepsuje;) tylko za mlode to CC jeszcze jest;) do 10 lat jakos sie trzymaja ale potem sie sypie. Ale i tak trwalosc jest b. nielza.
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
Jest to chyba jedyny post o ocynku więc postanowiłem go odświeżyć, nosze się z zamiarem ocynkowania mojej Syreny, z tego co wyczytałem tutaj niby warto i nie warto podajecie za przykład CC a co z Audi 80 jeżdżą do dzisiaj i trzymają się w niezłym stanie wiem ponieważ znajomy posiada owy pojazd i nieźle się trzyma, według Bryan-a nie jest się w stanie dotrzeć do każdego zakamarka dlatego ja najpierw chcę dokładnie wypiaskować a piaskowanie podobno dociera wszędzie i powinno usunąć "RUDĄ" a potem ocynkować tylko podobno trzeba jeszcze po tej obróbce chwilę odczekać czy któryś wie jak długo ?
-
- -#Youngtimer
- Posty: 359
- Rejestracja: 2010-11-25, 23:43
- Lokalizacja: RYBNIK