Witajcie
mam nieco moze nietypowe pytanie, chodzi o to ze posiadam materialy zrodlowe (Glinka i homologacja FIA) z ktorych wynika ze rozstaw osi powinien wynosic 2300mm podczas gdy z moich pomiarow jest to raczej 2272mm.
To jest niemal 3cm roznicy, czy z moim egzemplarzem jest cos solidnie nie tak czy to w przypadku Syrenki normalne ?
pozdrawiam
PS
czy ktos z Was posiada moze homologacje do 102, ciekaw jestem jak to tam wyglada.
Rozstaw osi
Drążkami reakcyjnymi na tyle można zrobić taką różnicę
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Myślę, że zwiększając do 2300mm zyskasz większy komfort podróży, lepsze trzymanie w zakrętach itp.damusto pisze:Zastanawiam sie co mozna tym ugrac w zachowaniu samochodu ?
A tak na poważnie, to nie ma żadnego znaczenia. Syrena i tak się nie prowadzi i ma komfort jazdy wozu drabiniastego.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.