świece M18 czy M14 ?
ja tam nadal uważam ze iskry sa dobre ,, tez na nich sporo zjezdzilem po miesci na silniku po remoncie ,, na silniku ktory mial kompresje 5,8 i dawaly zawsze rade ,,
jak pisalem wyzej regula jest ze przyczyna skakania iskry na mase nie lezy w samej swiecy ale w zle ustawionych parametrach tzn zaplon , przerywacz kondensator, sklad mieszanki wiec tu nalezy szukac przyczyn
jak pisalem wyzej regula jest ze przyczyna skakania iskry na mase nie lezy w samej swiecy ale w zle ustawionych parametrach tzn zaplon , przerywacz kondensator, sklad mieszanki wiec tu nalezy szukac przyczyn
Cena jest praktycznie ta sama co iskry.master pisze:3-4 lata już jeżdże na jednym komplecie NGK A-6, może troche większy wydatek
Syrena 105 naprawdę wspaniała
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
Dziś stałem się szczęśliwym posiadaczem 3 świec zapłonowych NGK A 6. Założyłem je do syreny, wymieniłęm też przewody zapłonowe na nowe i... okazuje się, że nadal nie pracuje ostatni cylinder (pierwszy od strony chłodnicy). Stawiam, że padła cewka zapłonowa, ale nie miałem dziś chwili, aby wymienić ją na inną. Objaw jest taki, że na świecy jest iskra, ale nie zapala na tym cylindrze Czy może jednak winne są padnięte kondensatory?
I jeszcze inne pytanie tak przy okazji - jak wymienić można cewki na fiatowskie zamiast oryginalnych syrenowskich? Czy po prostu należy oryginalne wywalić i w ich miejsce wstawić grube fiatowskie, czy wymaga to jakichś przeróbek instalacji elektrycznej?
I jeszcze inne pytanie tak przy okazji - jak wymienić można cewki na fiatowskie zamiast oryginalnych syrenowskich? Czy po prostu należy oryginalne wywalić i w ich miejsce wstawić grube fiatowskie, czy wymaga to jakichś przeróbek instalacji elektrycznej?
spróbuj zamienić miejscami kable WN na świecach tylko i tak samo kabelki od przerywaczy do cewek. Generalnie jak świece masz nowe to nie powinny sprawiać problemów. Sprawdź biegunowość podłączenia cewki na 3-cim garze, jak jest odwrotnie niż wg. glinki (+/- do odpowiednich zacisków, przy przeróbce instalacji należy je zamienić) to jest słabsza iskra. Swoją drogą już kiedyś o tym było, że przy tych silnikach tak często bywa że właśnie ten trzeci gar ma problemy z przepalaniem. Pomaga niewielkie zwiększenie mieszanki śrubką wolnych obrotów pod gaźnikiem, tak o pół obrotu.
Swoją drogą gar nie pali w ogóle i zalewa świece czy tylko przerywa i powoduje że silnik raz ciągnie dobrze a raz traci moc?
Swoją drogą gar nie pali w ogóle i zalewa świece czy tylko przerywa i powoduje że silnik raz ciągnie dobrze a raz traci moc?
bende-niebende-bende-bende-niebende-bende
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Karolu, sprawdź dobrze cewki, zamień przewody WN z II na III a z III na II tak samo przewody od przerywaczy co idą do cewki. Jeśli to nie pomoże zamień podobnie kondensatory z III na II
Syrena 105 naprawdę wspaniała
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
w sobote palilem 104 po paru miesiecznej przerwie i oczywiscie przeklete iskry zalalo mimo cewek fiatowskich. te swiece to porazka.
zacytuje dziadka ktory kupil nowe 104 w 68r: syrena odzyla dopiero jak w 70 r znajomy dunczyk przywiozl mu swiece Beru. ta syrena chyba z 10 lat jezdzila na tych swiecach.
zacytuje dziadka ktory kupil nowe 104 w 68r: syrena odzyla dopiero jak w 70 r znajomy dunczyk przywiozl mu swiece Beru. ta syrena chyba z 10 lat jezdzila na tych swiecach.
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
świece potrafią napsuć nerwów, nieraz jest tak że wszystko wygląda dobrze ale nie chodzi jak powinno, sam z resztą ostatnio przeczyściłem świece, bo silnik mi coś strasznie czasem prychał chyba na jednym garze, oczywiście pomogło, jak dostał kopa to przegub urwałem jak wyjechałem na jazdę próbną
bende-niebende-bende-bende-niebende-bende
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Iskry trzeba wywalic i zapomniec o nich. przypominają mi sie wycieczki kolegow nie tak dawno po okolicznych wioskach za swiecami tej marki kupowali na raty bo nigdzie nie bylo wiecej niz 2 szt a i tak sie jedna okazala wadliwa . W ramach eskperymentu wsadzilismy nową beru z fordowskiego pinto OHC z peknietym izolatorem - dzialala lepiej niz iskra...
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
Dobra... to nei koniec problemów DZiś wymeiniłęm kondensator i cewkę. I okazało sie, że to było to, silnik zaczął od razu inaczej chodzić, pracował na wszystkie gary, trzymał wolne obroty i ładnie siew nie wkręcał. Ale zacząłem go torche przegazować i.... mam znowu to co miałem Znowu nie działa ten cylinder co już działał. Pewnie padła mi cewka... sprawdziłem jeszcze 2 inne cewki, ale jest bez zmian co pewnie oznacza, żę tamte cewki też są zepsute. Heh, mam powoli dość... czy moge mieć coś w silniku nie tak, co powoduje, że mi się cewka psuje, czy możę jej awaria jest rzeczą"normalną" która możę się przytrafić ? I inne pytanie.... wiem już gdzie dostać świece, przewody WN, kondensatory (mam od malucha), ale czy można gdzieś dostać takącewkę? Czy wymiana cewek nacewki od wartburga mogłoby pomóc ? A mozę macie jakieśinne problemy, bo z wolnazaczynam mieć dość