Syrena 105 Nowy dom

Pochwal się swoim pojazdem, technicznym wynalazkiem, udanymi zakupami. <br>Wszystko ściśle związane z motoryzacją.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marcys
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1540
Rejestracja: 2005-06-15, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec

Post autor: marcys »

no ma kolega co robic. zmeczona jest.
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam :(
Awatar użytkownika
italianboy
-#Junior
-#Junior
Posty: 146
Rejestracja: 2008-01-08, 13:53
Lokalizacja: Łódź/Rzym

Post autor: italianboy »

A no jest co robic, ale jestem optymista, moze za duzym ale jakos tak mam ;p dobre podejscie to polowa sukcesu....podobno
Syrena 105 -1978 -jest
Syrena 105L -1980 -jest
Fiat 127 MK1 -1974 -był
Fiat Tipo 1,4ie -1992 -był
Lancia Kappa 2,4JTD -1999 -jest
Lancia Delta 1,8 ie -1994 -jest
Fiat Ritmo 1,7 D -1985 -jest
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

e mysle ze tragedii nie ma.... widzialem gorsze, szlifierka kontowa i jazda. bude postaw sobie na jakis oponach i mozesz działać smialo z podłogą. powyjmuj tylko szyby wszystkie błotniki i inne małe elementy bo przed malowaniem i tak musisz to zdjąc. instalacji w sumie nie misusz tylko trzeba to dokladnie okleić i przywiazać żeby to nie latało .
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
italianboy
-#Junior
-#Junior
Posty: 146
Rejestracja: 2008-01-08, 13:53
Lokalizacja: Łódź/Rzym

Post autor: italianboy »

w niedziele zajme sie ramą , zdejme skrzynie , oczyszcze odtłuszcze potem minia 2x i bitex...mysle ze wiecej nie trzeba resory sa dobre.
pozdrawiam Marco
Syrena 105 -1978 -jest
Syrena 105L -1980 -jest
Fiat 127 MK1 -1974 -był
Fiat Tipo 1,4ie -1992 -był
Lancia Kappa 2,4JTD -1999 -jest
Lancia Delta 1,8 ie -1994 -jest
Fiat Ritmo 1,7 D -1985 -jest
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

zamiast bitexu do konserwacji zastosuj TECTYL jest troche drogi ale o wiele lepszy. do odtłuszczania jest dobra ropa najpierw wszytsko pendzelkiem a potem zmywasz wodą pod ciśnieniem np. karszer. lepiej jest np. wlac rope do pistoletu i pod cisnieniem to zejdzie ale pendzielkiem też mozna :ok3
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2042
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

Ropa nie nadaje sie do odtłuszczania bo sama w sobie jest tłusta. Można nia myć , ale później i tak trzeba odtłuścić.
A tak na marginesie, jak chcesz mieć porządnie zrobione auto, żeby Ci ni rdzewiało, to piaskuj.
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
Awatar użytkownika
italianboy
-#Junior
-#Junior
Posty: 146
Rejestracja: 2008-01-08, 13:53
Lokalizacja: Łódź/Rzym

Post autor: italianboy »

jak bedzie mozliwosc to bedzie wypiaskowana rama :) , bitex tez idzie w odstawke i zostanie na srodek autka a rama minia+baranek, a zmieniajac temat troche z "pracy domowej" cylinderki przednie, nie wiem czy dobrze to zrobiłem ale ....cos zrobilem ;)

[ Dodano: 2009-04-29, 14:39 ]
...

[ Dodano: 2009-04-29, 14:41 ]
...

[ Dodano: 2009-04-29, 14:42 ]
...

[ Dodano: 2009-04-30, 13:18 ]
jeszcze bebny :P

[ Dodano: 2009-04-30, 13:18 ]
...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 105 -1978 -jest
Syrena 105L -1980 -jest
Fiat 127 MK1 -1974 -był
Fiat Tipo 1,4ie -1992 -był
Lancia Kappa 2,4JTD -1999 -jest
Lancia Delta 1,8 ie -1994 -jest
Fiat Ritmo 1,7 D -1985 -jest
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

Dobra robota, wiem że to jeszcze nic, ale miło jest zobaczyć że "coś" się dzieje, ja trzymam kciuki- jak już spawarka pójdzie w ruch to powinna robota ruszyć do przodu. Jedyne co powiem od siebie to warto wszystko robić modułowo, systematycznie, nie wszystko na raz, zacznij od ramy bo jest prosta i się nie zniechęcisz:). Wiec zachęcam do pracy bo zapału Ci nie brakuje. Powodzonka!
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Mikrusiarz
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
Lokalizacja: RP

Post autor: Mikrusiarz »

Rozpuszczalnik ftalowy w połączeniu z gumą.... hmm dość odważne, polecałbym denaturat.
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

Jak szybko wytrze to mu nie napuchnie...
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
ramzes
Posty: 6
Rejestracja: 2005-09-22, 09:25
Lokalizacja: łódź

Post autor: ramzes »

Siema!
w cylinderku radziłbym wymienić te gumki wewnętrzne na nowe, jeśli chcesz mam kilka to Ci doam :) będziesz na bazarze w piątek lub sobote??
Awatar użytkownika
italianboy
-#Junior
-#Junior
Posty: 146
Rejestracja: 2008-01-08, 13:53
Lokalizacja: Łódź/Rzym

Post autor: italianboy »

Czy to tem noto weteran bazar na starcie? jesli tak to ja mieszkam kolo startu wiec nie ma problemu :) dzieki za propozycje w ogole :) mozemy sie na jutro jakos umówic moje gg 6757448, tel 695 032 899 mieszkam na julianowskiej a gumki chetnie bym zmienił bo wiadomo te juz swoje przeszły, jakbysjeszcze mial na tył było by swietnie bo bede cylinderki tylnie tez robił.
Pozdrawiam i Dziekuje
Syrena 105 -1978 -jest
Syrena 105L -1980 -jest
Fiat 127 MK1 -1974 -był
Fiat Tipo 1,4ie -1992 -był
Lancia Kappa 2,4JTD -1999 -jest
Lancia Delta 1,8 ie -1994 -jest
Fiat Ritmo 1,7 D -1985 -jest
Awatar użytkownika
arturromarr
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1633
Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arturromarr »

ramzes pisze:Siema!
w cylinderku radziłbym wymienić te gumki wewnętrzne na nowe, jeśli chcesz mam kilka to Ci doam :) będziesz na bazarze w piątek lub sobote??
To ja też mogę być w piątek na bazarze. :)
Awatar użytkownika
italianboy
-#Junior
-#Junior
Posty: 146
Rejestracja: 2008-01-08, 13:53
Lokalizacja: Łódź/Rzym

Post autor: italianboy »

Witam kolejne odwiedziny syrenki i kolejna czesc prac wykonana, skrzynia wyjeta, zjeta pompa hamulcowa i cylinderki tylnie, amortyzatory oraz fotki z prac domowych :)

[ Dodano: 2009-05-06, 13:47 ]
...

[ Dodano: 2009-05-06, 13:49 ]
...

[ Dodano: 2009-05-06, 13:49 ]
...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 105 -1978 -jest
Syrena 105L -1980 -jest
Fiat 127 MK1 -1974 -był
Fiat Tipo 1,4ie -1992 -był
Lancia Kappa 2,4JTD -1999 -jest
Lancia Delta 1,8 ie -1994 -jest
Fiat Ritmo 1,7 D -1985 -jest
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

Fajny patent z osłoną piast oponami:). Cieszę się że "się robi". Jak pomalujesz tą ramę to szukaj spawarki:).
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
ODPOWIEDZ