SYRENA 103 z 1966 i co dalej?

Wszystko to co nie pasuje do pozostałych działów
J0zEk
Posty: 15
Rejestracja: 2009-01-26, 18:07
Lokalizacja: Łódź

SYRENA 103 z 1966 i co dalej?

Post autor: J0zEk »

Witam wszystkich miłośników Syreny.

Mam pytanko. W skutek nieprzewidziany okoliczności stałem się posiadaczem Syreny 103 z 1966 roku. Garażowana, jaki stan to ciężko mi powiedzieć gdyż nie było jeszcze dokładnych oględzin, ale na pewno jest cała masa częsci zamiennych.

I teraz pytanie do Was.
Co dalej? Sprzedać? Zaznaczam, że nie jestem dobrym, a nawet nie jestem słabym mechanikiem więc jeżeli jakiś remont to będę musiał zlecić. Czy są ludzie, którzy się tym zajmują? Poradzcie co robić.
A może remont i wożenie ludzie do ślubów?
Czekam na "pomoc" :)
AMPIR
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 399
Rejestracja: 2006-10-31, 23:21
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Syrena 103 z 1966 i co dalej?

Post autor: AMPIR »

Witam,
temat sam w sobie jak i autko - interesujące. Problem jednak jest w tym jak n a p r a w d ę
wygląda zewnętrznie to autko w jakim jest stanie technicznym Czy jest jeżdżące czy stojące?
Cz wystarczy kosmetyka, czy też potrzebny będzie generalny remont?
Pytań jest tak wiele, że właściwie udzielenie jakiejkolwiek sensownej odpowiedzi jest praktycznie niemożliwe...
Stąd prośba o minimum kilka fotek jak ten spadkowy nabytek wygląda?!

Pozdrawiam
AMPiR
Awatar użytkownika
SUPER.DAWID
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2045
Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska

Post autor: SUPER.DAWID »

Podlacze sie pod temat bo szykuje sie inetersujaca rozmowa. tym bardziej ze masz samochod co najwyzej pare miesiecy starszy niz moja Syrena 104 z 1966
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Awatar użytkownika
Magister
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4491
Rejestracja: 2007-04-26, 20:00
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: Magister »