cześć mam tytanie czy sa jakieś różnic w ramach syrenek
cześć mam tytanie czy sa jakieś różnic w ramach syrenek
różnice ramy miedzy kolejnymi syrenkami i np różnica miedzy 105 a R20
Ale w zasadzie między 104-------105--------105L jedyną różnicą jest to, że wersje 105 "te nowsze" miały dospawany fabrycznie wspornik do mocowania pompy hamulcowej DWUOBWODOWEJ (oczywiscie 105L też). I coś tam do mocowania machanicznego włącznika światła stop. Są to drobiazgi, i można je samemu dospawać, jeśli sie podmienia ramy.
UWAGA : Rama modelu R20 jest identyczna z modelem 105 --------jest to cytat w Glinki.
A więc, towarzyszu "wojt" wy się zasugerowaliście wyglądem !!!! Od razu cos mnie tknęło i sprawdziłwm u źródła (Glinka), bo pamiętam jak szabrowałem R20 na rzecz swojej 105 i nie widziałem różnic.......To z tego okresu powiedziałem sobie, że nie będę wsadzał wzmocnionego resora(tył) R20 do mojej 105, bo-------skubany resor "wzmocniony" zaczął pękać !!!!! Dodanie pióra powoduje że resor pracuje gorzej !!!!! W dodatku jeśli sie doda pióro ( a w R20 wszyscy dodawali) to trzeba dorobić porządne klamry, jako ze stare są za małe i nie dają rady spiąć piór !!! Jest to spore utrudnienie sprawy.
UWAGA : Rama modelu R20 jest identyczna z modelem 105 --------jest to cytat w Glinki.
A więc, towarzyszu "wojt" wy się zasugerowaliście wyglądem !!!! Od razu cos mnie tknęło i sprawdziłwm u źródła (Glinka), bo pamiętam jak szabrowałem R20 na rzecz swojej 105 i nie widziałem różnic.......To z tego okresu powiedziałem sobie, że nie będę wsadzał wzmocnionego resora(tył) R20 do mojej 105, bo-------skubany resor "wzmocniony" zaczął pękać !!!!! Dodanie pióra powoduje że resor pracuje gorzej !!!!! W dodatku jeśli sie doda pióro ( a w R20 wszyscy dodawali) to trzeba dorobić porządne klamry, jako ze stare są za małe i nie dają rady spiąć piór !!! Jest to spore utrudnienie sprawy.
- arturromarr
- -#Weteran
- Posty: 1633
- Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
- Lokalizacja: Łódź
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
- arturromarr
- -#Weteran
- Posty: 1633
- Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
- Lokalizacja: Łódź
hm...u mnie takiego chyba nie ma (105)
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Za Chiny dokładnie nie pamiętam gdzie jest mocowany wyłącznik mechaniczny, ale to WIDAĆ jak sie wsadzi łeb pod samochód !!!!!!! Wymieniałem go w życiu 2 razy.......w wersji "L" która obecnie poszła już "na częsci". Moja flagowa ma hydrauliczny ))
Ten mechaniczny jest chyba naciskany przez taką dupkę pedału, więc widać to po prostu gdy leżysz pod samochodem. Ja nie rozumiem jak to jest ::::: kupiłeś, wlazłeś , i nie widać starego ?????? No to znaczy że w twoim pojeździe go sie nie przewiduje !!!!!!!!! Tam przecież jest kabel prądowy do niego !!!!! Musi być taka blacha z dziurą dla jego zamocowania (podobnie jest taka płaskownikowa blacha do mocowania pompy dwuobwodowej).
ZARAZ---coś mi się przypomniało----on działa przecież na zasadzie "" jak jest wciśnięty to prąd nie płynie, jak odpuszczony to światło się zapala"" ==więc szukaj blaszki z dziurką PRZED pedałem bo w trakcie jazdy dupka pedału musi go stale wciskać.
Ten mechaniczny jest chyba naciskany przez taką dupkę pedału, więc widać to po prostu gdy leżysz pod samochodem. Ja nie rozumiem jak to jest ::::: kupiłeś, wlazłeś , i nie widać starego ?????? No to znaczy że w twoim pojeździe go sie nie przewiduje !!!!!!!!! Tam przecież jest kabel prądowy do niego !!!!! Musi być taka blacha z dziurą dla jego zamocowania (podobnie jest taka płaskownikowa blacha do mocowania pompy dwuobwodowej).
ZARAZ---coś mi się przypomniało----on działa przecież na zasadzie "" jak jest wciśnięty to prąd nie płynie, jak odpuszczony to światło się zapala"" ==więc szukaj blaszki z dziurką PRZED pedałem bo w trakcie jazdy dupka pedału musi go stale wciskać.