cześć mam tytanie czy sa jakieś różnic w ramach syrenek

(rama, zawieszenia, koła)
Awatar użytkownika
jawos
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 546
Rejestracja: 2008-12-29, 16:01
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

cześć mam tytanie czy sa jakieś różnic w ramach syrenek

Post autor: jawos »

różnice ramy miedzy kolejnymi syrenkami i np różnica miedzy 105 a R20
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2042
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

Są inne w tylnej części
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
Awatar użytkownika
jawos
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 546
Rejestracja: 2008-12-29, 16:01
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: jawos »

aha ok dziękuje
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

Ale w zasadzie między 104-------105--------105L jedyną różnicą jest to, że wersje 105 "te nowsze" miały dospawany fabrycznie wspornik do mocowania pompy hamulcowej DWUOBWODOWEJ (oczywiscie 105L też). I coś tam do mocowania machanicznego włącznika światła stop. Są to drobiazgi, i można je samemu dospawać, jeśli sie podmienia ramy.
UWAGA : Rama modelu R20 jest identyczna z modelem 105 --------jest to cytat w Glinki.
A więc, towarzyszu "wojt" wy się zasugerowaliście wyglądem !!!! Od razu cos mnie tknęło i sprawdziłwm u źródła (Glinka), bo pamiętam jak szabrowałem R20 na rzecz swojej 105 i nie widziałem różnic.......To z tego okresu powiedziałem sobie, że nie będę wsadzał wzmocnionego resora(tył) R20 do mojej 105, bo-------skubany resor "wzmocniony" zaczął pękać !!!!! Dodanie pióra powoduje że resor pracuje gorzej !!!!! W dodatku jeśli sie doda pióro ( a w R20 wszyscy dodawali) to trzeba dorobić porządne klamry, jako ze stare są za małe i nie dają rady spiąć piór !!! Jest to spore utrudnienie sprawy.
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2042
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

Masz rację, różnice są w bosto.
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
Awatar użytkownika
jawos
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 546
Rejestracja: 2008-12-29, 16:01
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: jawos »

hmmm pytam bo właśnie szukam syrenki i była możliwość składania R20 i 105 ale jadę jeszcze dzisiaj oglądać nie wiem jaki model ale ponoć drzwi na odwrót otwierane jeszcze i na chodzie z papierami wszystko sie okaże po 22
Awatar użytkownika
arturromarr
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1633
Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arturromarr »

taeda pisze:... I coś tam do mocowania machanicznego włącznika światła stop........
Gdzie jest montowany ten włącznk, bo kupiłem nowy i nie wiem gdzie zamontować? :)
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

Tu.
Obrazek
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
arturromarr
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1633
Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arturromarr »

ale mi chodzi o mechaniczny włącznik a nie hydrauliczny.
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

hm...u mnie takiego chyba nie ma (105)
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

Za Chiny dokładnie nie pamiętam gdzie jest mocowany wyłącznik mechaniczny, ale to WIDAĆ jak sie wsadzi łeb pod samochód !!!!!!! Wymieniałem go w życiu 2 razy.......w wersji "L" która obecnie poszła już "na częsci". Moja flagowa ma hydrauliczny :-)))
Ten mechaniczny jest chyba naciskany przez taką dupkę pedału, więc widać to po prostu gdy leżysz pod samochodem. Ja nie rozumiem jak to jest ::::: kupiłeś, wlazłeś , i nie widać starego ?????? No to znaczy że w twoim pojeździe go sie nie przewiduje !!!!!!!!! Tam przecież jest kabel prądowy do niego !!!!! Musi być taka blacha z dziurą dla jego zamocowania (podobnie jest taka płaskownikowa blacha do mocowania pompy dwuobwodowej).
ZARAZ---coś mi się przypomniało----on działa przecież na zasadzie "" jak jest wciśnięty to prąd nie płynie, jak odpuszczony to światło się zapala"" ==więc szukaj blaszki z dziurką PRZED pedałem bo w trakcie jazdy dupka pedału musi go stale wciskać.
kombi
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1239
Rejestracja: 2005-01-28, 23:24
Lokalizacja: Szczecin Dabie :]

Post autor: kombi »

a z tego co ja kojarze to chyba żadna wersja syrenki nie miała mechanicznego włącznika świateł stop [chyba ze jakiś tuning]
ale moze sie myle to juz wtedy trudno moja niewiedza
kombi
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

mylisz się :-)
kombi
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1239
Rejestracja: 2005-01-28, 23:24
Lokalizacja: Szczecin Dabie :]

Post autor: kombi »

taeda-podaj przykład ew bliższe wyjaśnienie
kombi
tomek
-#Junior
-#Junior
Posty: 143
Rejestracja: 2005-06-20, 21:51
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: tomek »

W org. katalogu części do syreny jest i hydrauliczny i mechaniczny.
ODPOWIEDZ