"zrobiony" gaźnik + wypolerowany kolektor=osiągi?

patenty, przeróbki, ulepszenia
Awatar użytkownika
Franki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 798
Rejestracja: 2005-01-21, 22:08
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Franki »

Hehe... bądźmy realistami... co do spalania to nie mówie bo nawet boję się sprawdzać ostatnio ile źre :P wiem tylko że dużo :P co do dynamiki jazdy to hmm ciężko to tak określić, bo jak czlowiek jest przekonany że coś co zrobił musi pomóc to będzie się przy tym upierał że działa póki nie zobaczy tego w liczbach, a nie jeden i wtedy powie że bzdura bo to działa... do rzeczy, to po rozwierceniu delikatnym gardzieli wydaje mi się że trochę lepiej się zbiera, ale oczywiście trzeba by to zmierzyć, jeśli nie na hamowni to przynajmniej w jakichś pomiarach czasu przejazdu, a żeby mieć porównanie to trzeba by też mierzyć przy oryginalnych nastawach gaźnika, ja nic takiego nie robiłem więc nie mogę w zasadzie powiedzieć. Powiedzieć mogę tyle dla przykładu, że kumpel miał fiaciora kombi i sam tam przerabiał gaźnik i robił moduł do zapłonu, fiacior chodził całkiem elegancko bo się z nim kiedyś przejechałem, a palił ponoć 6-8 litrów
bende-niebende-bende-bende-niebende-bende
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Awatar użytkownika
Gieroy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1845
Rejestracja: 2005-12-24, 21:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Gieroy »

Czy może ktoś napisać jak się poleruje kolektor wydechowy? Przecież tam nie ma dostępu do środka. Można łatwo to zrobić ale tylko przy samych dziurach a głębiej już nie ma jak.
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Awatar użytkownika
Franki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 798
Rejestracja: 2005-01-21, 22:08
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Franki »

Osobiście też tego nie miałem jak zrobić, ale jest i do takich przelotów narzędzie... jest takie wrzeciono jak do wiertarki tylko mniejsze na przedłużce z linki w pancerzu. chyba nawet takiej jak linka licznika w Syrenie. jak ja chciałem robić to nie miałem tego, potem okazało się że sąsiad ma takiego dżinksa, ale już mi się nie chciało dłubać, poza tym jeszcze kolektor wydechowy jest dośc oporny dlatego należałoby go zgrubnie rzezać kamieniami a dopiero potem czymś dopolerowywać, powinien się tutaj sprawdzić papier ścierny na wiertarkę, taki że jest walec z listków papieru, jak w drugim silniku robiłem okna w bloku to okazało się że ten papier całkiem sprawnie rzeźbi w żeliwie...
bende-niebende-bende-bende-niebende-bende
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Awatar użytkownika
Tocz
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 347
Rejestracja: 2007-01-02, 23:21
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Tocz »

wałek giętki + ściernica listkowa + zawieszona wiartarka na jakims uchwycie = wyglądasz jak dentysta nad zębem słonia :helm . bądź jakięś narzędzie typu "dremel" (mini szlifierka wielofuncyjna). i jedziesz z koksem.wierz mi że tutaj roboty jest ogrom.najpierw z grubsza a potem wylańczająco. aha, jeszcze jedno - trzeba mieć ginekologiczne palce bo trzeba gdzieniegdzie je wcisnąć w otwór... kolektora oczywiście :helm . wybaczcie żarcik . pozdro :piwo:
105B
Andrzej Melon
Posty: 9
Rejestracja: 2008-01-02, 22:11
Lokalizacja: Z TworekB-)

Post autor: Andrzej Melon »

no i jeszcze warto postarac sie o iglice z tlumikiem drgan,duzo trwalsza a poziom paliwa stabilny
mam taki przerobiony gaznik,chetnie go na wiosne opyle bo montuje webera :P
Mon coeur- 2 temp moteur!
ODPOWIEDZ