Cała historia mojej syreny 105 z 1972 roku

Pochwal się swoim pojazdem, technicznym wynalazkiem, udanymi zakupami. <br>Wszystko ściśle związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
syrena104bili
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2021
Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
Lokalizacja: Pionki

Post autor: syrena104bili »

heheheheheh fajnie wygląda to zdiecie z betą e 36 :devil3 , sarna przy tym taka mizerna , no ale powrót do orginału = remont generalny , a masz do niej listwy boczne na błotniki???
Awatar użytkownika
Danek__105
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2005-01-23, 13:55
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Danek__105 »

Poliftowe E36 coupe na zawieszeniu AC Schnitzera itd. itp. :) taki tam klamot do syreny się chowa :piwo:
Obrazek
Listwy, resory, kierunki oraz koła z deklami mam.
Dzień roboty i jest w oryginale :piwo:
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

No i wspawać pas tylny, kolejny dzień :faja
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
nitro
-#Junior
-#Junior
Posty: 131
Rejestracja: 2010-08-17, 22:27
Lokalizacja: Ożegów/ Bełchatów

Post autor: nitro »

przyznam że bardzo mi przypadł do gustu ten gaznik :ok3
zrobię u siebie tak samo :devil3
Syrena 105L '77r & Syrena 105 '76r , Syrena 104 '72r , Syrena R20 '76r , Syrena Bosto '83r , Skoda 105 S '81r. / WSK 125x2, WSK 175x2, Ogar 200x2,Komar 2351, 126p '85r. 126p '88r. 126p '90r. 126p '92r. 126p '97r. 126p '99r. Niewiadów N126e. Zetor 3011.
syrena103
-#Junior
-#Junior
Posty: 142
Rejestracja: 2009-09-03, 00:59
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: syrena103 »

A jak tam poszerzenia błotników ?? Co do tych z tworzywa zamiast szpachli użyj pianki budowlanej zbrojonej siatką z włókna, wyszlifuj i tylko wygładź szpachlą ,tylko podetnij trochę rant błotnika a do blaszanych stosuje się taką rolkę metalową na ramieniu kręconym do piasty. Ramie rozkręca się śrubą i tak raz po razie obracasz ramię i rozkręcasz i rozepchasz błotniki gładko i jednakowo tylko trzeba zabezpieczyć rant przed rdzą i podwinąć go starannie pod spód.
Awatar użytkownika
Danek__105
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2005-01-23, 13:55
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Danek__105 »

młody pisze:E chyba tylko odskrobać szpachle :faja
Szpachli już przed malowaniem nie było, przyznam że był to bardzo dziwny pomysł :ok3
Tylne błotniki miałem robić, ale szkoda mi psuć oryginalną linii auta, zdecydowałem że zostaje tak jak jest, od wewnątrz musiałem je brutalnie zaklepać :fire trochę czasami oponą zarysuję, ale nie jest to coś strasznego.

Auto dziś wystawiło kopyta :/ z niewiadomych przyczyn przy spokojnym niedzielnym spacerku pękła mi głowica na trzecin cylindrze do płaszcza wody :cry: , komresja leci tak mocno ze z chłodnicy woda wylatuje w mega wielkich ilościach, mam nadzieje że szybko uda mi się to ogarnać :ok3
Obrazek
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

ciesz sie ze to nie blok...
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
Danek__105
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2005-01-23, 13:55
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Danek__105 »

Tak to wygląda głowica jest jak ze smietnika, a nagaru tyle co widać :D
Obrazek
widać jak ją ładnie przepaliło
Obrazek
nagarek
Obrazek
Obrazek
po nagarku
Obrazek
czekam na głowice z planowania i składam :ok3
ODPOWIEDZ