Cała historia mojej syreny 105 z 1972 roku
- Danek__105
- -#Youngtimer
- Posty: 327
- Rejestracja: 2005-01-23, 13:55
- Lokalizacja: Szczecin
nie mylisz sięADAM pisze:Widze że to jedna z pierwszych 105 produkowanych jeszcze przez FSO???...Ale mogę się mylić...
deska płaka, znaczki jak w 104, światło wewnętrzne na środku jak w 104, pompa jednoobwodowa, tylnie odbalski okrągłe (obecnie ściągnięte) gril metalowy chromowany w poźniejszym okresie były aluminiowe, i sam nie wiem co jeszcze...
- syreniarz1992
- -#Weteran
- Posty: 2631
- Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
- Lokalizacja: Kraków
- Danek__105
- -#Youngtimer
- Posty: 327
- Rejestracja: 2005-01-23, 13:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Marcin Hojan
- -#Youngtimer
- Posty: 724
- Rejestracja: 2005-12-02, 14:22
- Lokalizacja: Szamocin
Ja tez mam tak wpisane, po prostu w wydziale komunikacji mają tak zakodowaną Syrenę.ADAM pisze: Arczi ty masz błąd w dowodzie,R20 powstała w FSM...
Jak przy 105 poprosiłem o wpis FSM Syrena to pani mi wpisała FSM. A przy rejestracji R-20 facet powiedział, że tak ma w komputerze i tak mi wpisał w dowód.
Mercedes 190E 1993
Romet Ogar 200 1986
Romet Ogar 200 1986
Autko OK, podoba mi się pomysł Nie każda Syrenka musi być w 100% oryginalna (ale bez przesady w zmianach )
Co do wpisów w dowodach... We dwóch mam FSO-Warszawa, ale w trzecim...
Po prostu : Syrena marki... SYRENA Przebijcie to
foto :
Co do wpisów w dowodach... We dwóch mam FSO-Warszawa, ale w trzecim...
Po prostu : Syrena marki... SYRENA Przebijcie to
foto :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Marcin Hojan
- -#Youngtimer
- Posty: 724
- Rejestracja: 2005-12-02, 14:22
- Lokalizacja: Szamocin
Nie wiedzą niestety Poza tym który urzędnik ruszy 4 litery żeby obejrzeć tabliczkę? I tak większość przerejestrowywanych Syren stoi w odległym od urzędu garażu... więc nawet jakby już się ruszył to i tak nie sprawdzi.ADAM pisze:To w wydziale Komunikacjii niewiedzą że syreny R20 oraz Bosto są to auta wyprodukowane przez FSM a nie przez FSO.Nawet na tabliczkach jest że to są FSM-ki.
Mercedes 190E 1993
Romet Ogar 200 1986
Romet Ogar 200 1986
- Danek__105
- -#Youngtimer
- Posty: 327
- Rejestracja: 2005-01-23, 13:55
- Lokalizacja: Szczecin
Co do auta już się zmieniło, oryginalne koła zostały odłożone i jeżdżę na tym co widać, ostatnio pokazałem się na zlocie zmieniłem je i tak zostało oryginalne chwilowo bardzo mi nie pasują
ale do rzeczy, na wiosnę mam plany zakonserwować całe podwozie, ramę podłogę, mimo to że jest ok. to nie zaszkodzi zrobić to jeszcze raz, ale będzie też nieco drastycznie, muszę przerobić (poszerzyć) tylnie nadkola i potrzebuje rady jakiś pomysłów jak to dobrze zrobić i w miarę łato, chcę zachować tą samą linie, czyli nic nie będzie zaokrąglane tylko wypchnięte, jak to widzicie ???
trzeba je wyciągnąć o ok. 5cm czyli nacinamy lekko wyciągamy, wiadomo o co chodzi, pracy trochę by było, mam też błotniki z laminatu, w paru miejscach można je wyciąć wziąć matę, żywicę i się pobawić, z nadkolami jeszcze się nie bawiłem więc to była ciekawa zabawa aby były idealnie proste i dobrze zrobione, macie jakieś ciekawe pomysły?? każda rada i pomysł mi się przyda
ale do rzeczy, na wiosnę mam plany zakonserwować całe podwozie, ramę podłogę, mimo to że jest ok. to nie zaszkodzi zrobić to jeszcze raz, ale będzie też nieco drastycznie, muszę przerobić (poszerzyć) tylnie nadkola i potrzebuje rady jakiś pomysłów jak to dobrze zrobić i w miarę łato, chcę zachować tą samą linie, czyli nic nie będzie zaokrąglane tylko wypchnięte, jak to widzicie ???
trzeba je wyciągnąć o ok. 5cm czyli nacinamy lekko wyciągamy, wiadomo o co chodzi, pracy trochę by było, mam też błotniki z laminatu, w paru miejscach można je wyciąć wziąć matę, żywicę i się pobawić, z nadkolami jeszcze się nie bawiłem więc to była ciekawa zabawa aby były idealnie proste i dobrze zrobione, macie jakieś ciekawe pomysły?? każda rada i pomysł mi się przyda
Witam!!!
No już znam Twoją historię ze swoją syreną...
A co do błotników to nie wiem...ja bym pozostawił tak jak jest i jeźdił na orginalnych kołach.Ale to już Twoja sprawa... Trudno by było zachować ten sam kształt nadkoli poszerzając je..
Ewentualnie nabyć gotowe(przypadające do gustu)nadkola,dospawać do błotników-potem wiadomo zaszpachlować,podkład i lakier.
Jak narazie tylko tyle mogę Tobie Danek doradzić.
Moja syrena dochodzi powoli do kompletu
Już jest po polerce.Tamten błotnik jednak udało mi sie kupić nowy
Z przodu mi tylko troche maska wystaje za krawędź błotnika po lewej stronie.Po prawej jest ok .
PS:Zrobiłem dziś ten patent z płonącą rurą
Ogień idzie na ponad 1m!!!!
Tak to u mnie będzie kilka drobnych odstępstw od oryginału...
Pozdrawiam wszystkich syreniarzy !!!!
No już znam Twoją historię ze swoją syreną...
A co do błotników to nie wiem...ja bym pozostawił tak jak jest i jeźdił na orginalnych kołach.Ale to już Twoja sprawa... Trudno by było zachować ten sam kształt nadkoli poszerzając je..
Ewentualnie nabyć gotowe(przypadające do gustu)nadkola,dospawać do błotników-potem wiadomo zaszpachlować,podkład i lakier.
Jak narazie tylko tyle mogę Tobie Danek doradzić.
Moja syrena dochodzi powoli do kompletu
Już jest po polerce.Tamten błotnik jednak udało mi sie kupić nowy
Z przodu mi tylko troche maska wystaje za krawędź błotnika po lewej stronie.Po prawej jest ok .
PS:Zrobiłem dziś ten patent z płonącą rurą
Ogień idzie na ponad 1m!!!!
Tak to u mnie będzie kilka drobnych odstępstw od oryginału...
Pozdrawiam wszystkich syreniarzy !!!!