Motorowerki
Motorowerki
Joł
Prawie każdy z nas od takich zaczynał, zanim przesiadł się na większą pojemność...
o to moje motorowerki może kiedyś doczekają się porządnej renowacji, ale póki co wystarcza mi to, że są oryginalne (no może jawka ma problem z jedną częścią:( )
Jeszcze WSK-a bedzie prezentowana ale to za jakiś czas
pozdrawiam
Prawie każdy z nas od takich zaczynał, zanim przesiadł się na większą pojemność...
o to moje motorowerki może kiedyś doczekają się porządnej renowacji, ale póki co wystarcza mi to, że są oryginalne (no może jawka ma problem z jedną częścią:( )
Jeszcze WSK-a bedzie prezentowana ale to za jakiś czas
pozdrawiam
Motorower to jest to.Ja swojego komarka i simsona sr2 doceniłem dopiero gdy zsiadłem z Wski jak miło sie tym jeździ teraz w komarku robie przednie zawieszenie i pózniej sprzegło sie bede woził wske teraz odstwaiam aż mi sie znudzi ta moc 49 ccm.
W moi garażu:
Wsk M06 B3, M06 L,kobuz, 2X SHL M11,simson sr2, komar 2350
W moi garażu:
Wsk M06 B3, M06 L,kobuz, 2X SHL M11,simson sr2, komar 2350
Cementu u nas nie kupisz ale człowieka zawsze
a zgadza się simek, mi już mineła ekscytacja mocą polskiej 50ki ale uwielbiam popyrkac sobie 30km/h w słoneczną niedzielę... A co do motorowerków to mam mojego ukochanego komarka tzn mam komarów 6 ale jeden jest wyjątkowy... 2 żaki i 1 rysia. O żaku za niedługo napiszę wiecej bo aktualnie jest u lakiernika i robie mu mega hiper porządny remont bez żadnych skrutów i uproszczeń będzie jak nowy... ale to potrwa.
Ogarzysta pisze:1. Z czy problem ma Jawa?
2. Gdzie jest gardlo w Romecie?
3. Jak znajde czas dam foty mojego Komka.
[ Dodano: 2007-06-04, 16:54 ]
Mialy byc sadzone, mam teraz co w grillu palic przez te foty .
Jawa ma problem z tym że nie posiada nóżek pod silnikiem- ale ma tą boczną
a takto to idealna jest.
nie wiem co masz na mysli pod słowem gardło, ale tłumik i kolanko akurat były wykrecone.
a o co chodzi z tym grillem, naćpałes sie?
Fajny ten komar, mam jeszcze jedno pytanie: w Ogarze z czeskim sercem w rurze wydechowej na koncu jest taka "zatyczka" w której sa dwie dziurki. Co zrobic zeby tylko nimi lecial dym? I jeszcze jedno: jaki jest dobry, tani i KOPCACY olej?
[ Dodano: 2007-06-05, 15:27 ]
...
[ Dodano: 2007-06-05, 15:27 ]
Z zeszlego roku znalazlem
[ Dodano: 2007-06-05, 15:28 ]
Heh, temat mlodych
[ Dodano: 2007-06-05, 15:27 ]
...
[ Dodano: 2007-06-05, 15:27 ]
Z zeszlego roku znalazlem
[ Dodano: 2007-06-05, 15:28 ]
Heh, temat mlodych
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ogarzysta
Totalnie polatać tłumik tj. połączenie kolanka z tłumikiem złatać czymś (mówią że konopią to łatać ) noi to powinno wystarczyc. Ja osobiscie w ROmecie miałem na kolanku taką nakretke na którą sie nakrecało tłumik i było szczelnie.Ogarzysta pisze:w Ogarze z czeskim sercem w rurze wydechowej na koncu jest taka "zatyczka" w której sa dwie dziurki. Co zrobic zeby tylko nimi lecial dym?
nie mam recepty ale myśle że mixol jest w tym najlepszy, ale w zaleznosci od dawki jąką lejesz.Ogarzysta pisze: I jeszcze jedno: jaki jest dobry, tani i KOPCACY olej?
joł
Kumpelek, zle mnie zrozumiales. Na laczeniu nie leci mi dym (orginalnie z tego co wiem bylo to uszczelniane na sznurek azbestowy). W tlumniku, czyli w srebrnej rurze sa dwa flety (czy jak to sie nazywa). Jak sie je tam wlozy, to to wszystko "zatyka" sie "pokrywka" z dwiema dziurkami. Co zrobic, zeby to wlasnie tylko z tych dziurek z "pokrywki" lecial dym (jak je zatykam palcami, to silnik praktyczbnie tego nie odczuwa, a po zatknieciu ich, silnik po chwili powinien zgasnac).
Ogarzysta