Chwalę się Fiat 126bis '88 rok 26000 przebiegu z Pewexu :)
Chwalę się Fiat 126bis '88 rok 26000 przebiegu z Pewexu :)
Wiatm Wszystkich oto chwalę się już po przerejstrowaniu swoją nową piękną maszyną FIatem 126 bis wersja wyposażenia bogata m. innymi gaźnik importowany (dopłata na fakturze) fotele kubełkowe szyba przednia klejona zamiast hartowanej, szyba tylna ogrzewana wycieraczka tylnej szyby za całość poprzedni właściciel w Pewexie zapłacił 2350$ w 1988 roku więc kwota była nie niska, właśnie zrobiłem mu przegląd w warsztacie kolegi więc zkwitowaliśmy go tak można przez 20 lat utrzymać samochód w stanie idealnym blacharsko, mechanicznie i w środku nie wymagał żadnego wkładu zrobiłem nim przez ostatnie 2 tygodnie wieczorkami 300 km chodzi jak zegarek. A oto kilka zdjątek z dizisejszej wieczornej przejażdżki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrenka 104 '69
VW Polo '78
BMW Rekin E21 323i Baur '81
BMW E30 325iX 4x4 '87
VW Polo '78
BMW Rekin E21 323i Baur '81
BMW E30 325iX 4x4 '87
Hehe widzę jedynie słuszne rejestracje
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Dwa suwy w miniaturzef
- GRZEGORZ LIS
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 53
- Rejestracja: 2007-05-21, 10:19
- Lokalizacja: Suchowola/lubelskie
kiedys moje marzenie. a powiedz mi ogrzewanie dziala? fajne autko, troche szkoda ze sie nie przyjal bo to byla nieglupia ewolucja malucha.
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
Ogrzewanie jest bajka normalna nagrzewnica na plyn chłodzący silnik, dwu prędkościowa dmuchawa!! i co najważniejsze wloty powietrza na podszybiu dzięki temu rozwiązaniu w trasie można jechać z zamkniętymi szybami a w środku jest OK przewiew bardziej niż wystarczający.
BIS też kiedyś był moim marzeniem niestety koszty utrzymania w latach 90 bisa były bardzo wysokie. Ale teraz udało mi się marzenie to spełnić . Kolejny zabytek do kompletu , z żoną jak wybieramy się nim na spacer to czujemy się conajmniej 10 lat młodsi (wspomnienia!!!!!!) i dochdzimy do wniosku że maluchy zbliżały ludzi kierowca obok swojej wybranki zawsze siedział tak blisko .....
pozdro[/list][/code]
BIS też kiedyś był moim marzeniem niestety koszty utrzymania w latach 90 bisa były bardzo wysokie. Ale teraz udało mi się marzenie to spełnić . Kolejny zabytek do kompletu , z żoną jak wybieramy się nim na spacer to czujemy się conajmniej 10 lat młodsi (wspomnienia!!!!!!) i dochdzimy do wniosku że maluchy zbliżały ludzi kierowca obok swojej wybranki zawsze siedział tak blisko .....
pozdro[/list][/code]
Syrenka 104 '69
VW Polo '78
BMW Rekin E21 323i Baur '81
BMW E30 325iX 4x4 '87
VW Polo '78
BMW Rekin E21 323i Baur '81
BMW E30 325iX 4x4 '87
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
super!! i jaki stan igielkowy:) smieszny to byl maluch z 2 bagaznikami takich aut to chyba wiecej nie ma do tego ten silnik lezacy do ktorego nie ma czesci
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
z częściam nie jest jeszcze tragicznie trzeba poszukać ale się znajdują sporo części pasuje od 126p trochę (szczególnie do silnika od CC700) jest sporo też tylko do bisa ale na allegro w niektórych sklepach czy w ASO FIATA można jeszcze prawie wszystko kupić. Ja jedynie co zakupiłem tak na zapas jak znalazłem to chłodnica bo jest ona tylko do bisa, czujnik temperatury cieczy i czujnik poziomu płynu w układzie chłodzenia. Moim zdaniem jeszcze teraz dużo łatwiej jest kupić części do bisa niż do syreny. Po zatym jest ich już tak mało że warto zacząć je ratować
Syrenka 104 '69
VW Polo '78
BMW Rekin E21 323i Baur '81
BMW E30 325iX 4x4 '87
VW Polo '78
BMW Rekin E21 323i Baur '81
BMW E30 325iX 4x4 '87
BISa nigdy nie kupilem bo mial wade kontrukcyjną, wiecznie nieszczace sie kolanko w tlumiku, a tlumik tylko oryginał i cena 200. ( no 9 lat temu tak bylo teraz nie wiem )
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
Wiesz ja bym do jazdy na co dzień dzisiaj bisa ani 126p nie kupił. Natomiast jako przyszły zabytek unikat jest to dobre rowiązanie ponieważ wyprodukowano ich niewiele w porównaniu do 126p.
Tłumik nowy kosztuje 150 pln i jest dostępny (w moim wydech na 20 lat i trzyma się dobrze ). Pozatym 126p miał równierz sporo wad konstrukcyjnych tylko części były wszędzie dostępne i każdy do tego podchodził "ten typ tak ma" co 10 tysięcy trzeba zrobić to i to. Moim zdaniem po latach od zakończenia produkcji 126p i 126bis uważam że 126 bis był dużo lepszym rozwiązaniem konstrukcyjnym (nowocześniejszym) tylko niestety ceny części ze względu na brak zamienników produkowaych przez polskie rzemiosło były kilka a czasem nawet kilkaset razy droższe dlatego właśnie bis miał złą opinię.
pozdro
Tłumik nowy kosztuje 150 pln i jest dostępny (w moim wydech na 20 lat i trzyma się dobrze ). Pozatym 126p miał równierz sporo wad konstrukcyjnych tylko części były wszędzie dostępne i każdy do tego podchodził "ten typ tak ma" co 10 tysięcy trzeba zrobić to i to. Moim zdaniem po latach od zakończenia produkcji 126p i 126bis uważam że 126 bis był dużo lepszym rozwiązaniem konstrukcyjnym (nowocześniejszym) tylko niestety ceny części ze względu na brak zamienników produkowaych przez polskie rzemiosło były kilka a czasem nawet kilkaset razy droższe dlatego właśnie bis miał złą opinię.
pozdro
Syrenka 104 '69
VW Polo '78
BMW Rekin E21 323i Baur '81
BMW E30 325iX 4x4 '87
VW Polo '78
BMW Rekin E21 323i Baur '81
BMW E30 325iX 4x4 '87