Olej do syrenki

(silnik, skrzynia)
Czaruś
Posty: 3
Rejestracja: 2007-02-22, 18:08
Lokalizacja: Z pod Warszawy

Olej do syrenki

Post autor: Czaruś »

Witam jestem tu nowy więc wszystkich serdecznie pozdrawiam
Ale przejdzmy do sedna mojego tematu mam do was drodzy syrenkowicze pewne pytanie chcę jeździć moją Syrenką na oleju CASTROL TT jest to mineralny olej do dwósówów będe go lał w proporcji takiej jak potrzeba czyli 1:33 wydaje mi się że będzie lepszy od MIXOLU gdyż tamten nie zostawia nagaru łatwiej się spala jedny jego minus to cena ale myślę że i tak żadko jeżdze więc dam rade Co o tym sądzicie ??? Czekam na opinie może ktoś na takim jeździ ???
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Lajkonik
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 499
Rejestracja: 2005-07-05, 17:42
Lokalizacja: Niepołomice
Kontakt:

Post autor: Lajkonik »

W olejach pracuję od 10 lat. Według mnie pomysł jest może nie niecelny ale co najmniej zbędny. Syrena to samochód przystosowany do oleju LUX-10, który musiał być specjalnie mieszany przy tankowaniu. Olej Mixol-S jest zdecydowanie nowocześniejszym produktem z racji łatwego mieszania się z paliwem. Oleje Castrol TT, czy 2T lub inne produkty Mobila czy Elfa są skierowane raczej do motocykli. Pamiętaj, że Syrena to konstrukcja z lat 50-tych a wtedy nie było jeszcze takich produktów jak Castrol TT. To samo dotyczy paliwa. Silnik jest przystosowany do etyliny E-78 jednak takowego dostać już nie można.
1975-FSM Syrena 105
1976-Polski Fiat 126p
1979-Polski Fiat 126p
1983-FSO Polonez 1.5 X Coupe
1984-Predom Prespol N-250c
1990-ZSD Nysa M-522
1993-Polski Fiat 126p FL
1997-Fiat 126 elx Maluch
1997-Fiat 126 elx Maluch
1998-Fiat 126 Town
Awatar użytkownika
Lizard
-#Junior
-#Junior
Posty: 142
Rejestracja: 2007-02-10, 12:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizard »

Można z powodzeniem lać 2T Semisynthetic z Orlenu. Jest 3-4 zł droższy od Mixolu a zostawia mniej nagaru i mniej kopci (przynajmniej w moich 2 Rometach)
Awatar użytkownika
Lajkonik
-#Youngtimer
-#Youngtimer