Ile miejsca na dłuższy silnik ?

patenty, przeróbki, ulepszenia
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2042
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

A co z przegubami :?:
Przecież przy mocniejszym silniku to ty nawet z miejsca nie ruszysz, a półośka już będzie leżała na drodze :D
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

Jesli o mnie chodzi to wydaje mi sie, ze chyba dobrze byloby popracowac nad wstawieniem polosi np. od Golfa albo Wartbiego 1.3, sa dosyc solidne :D

Pozdrawiam 8)
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Gość

Post autor: Gość »

to z 3 garowych masz albo nowoczesne fabie/corsy, ale tu sie rodzi problem z elektronika, albo z matiza (elektronika) albo z tico - nie ma elektroniki, jest gaznik. ale po co wstawiac slabszy motor? tico jest slaby i idealnie pasuje do tico, ktore jest male. a do kolobryny jaka jest syrena to porazka moim zdaniem. juz lepiej uno 1.0 4 cylindrowy, ale to tez slabiutki silnik... niestety, 3-cylindrowe 4t sa albo slabe, albo zbyt skomplikowane do przelozenia. jak ci brakuej mocy polecam wartburga 353, jest zdecydowanie mocniejszy, ale na mus musizsz zmienic poloski, bo syrenoskie beda sie na nim sypac na okraglo. to bylem ja - papieju niezalogowany
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2042
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

Anonymous pisze: jak ci brakuej mocy polecam wartburga 353, jest zdecydowanie mocniejszy, ale na mus musizsz zmienic poloski, bo syrenoskie beda sie na nim sypac na okraglo. to bylem ja - papieju niezalogowany
Syrena miała montowany fabrycznie silnik wartbiego (102S i 103S), a s. biegów była fabryczna.
ORMOwiec

Post autor: ORMOwiec »

Właśnie dlatego pytam o miejsce przed silnikiem bo z moich szacunków wynika że nie ma szans na wstawienie czegoś 4-garowego. Jeden więcej cylinder to około 80 mm dłuższy silnik + grubość rozrządu ok. 30mm, razem min. 110mm.
To co ja mam na oku to 1L motor 50KM i prawie ten sam moment co S31. A trwałość przegubów to zależy od sposobu jazdy a nie od mocy silnika. Nie twierdzę że przeguby są super ale to drugorzędny problem.
Gość

Post autor: Gość »

nie wstawisz poloski od golfa czy wartburga, bo tam sa inne niz w syrenie/wartburgu 2t. skrzynia jest inna i maja rozne dlugosci, nie sa symetryczne jak w 2t. chyba ze ze skrzynia, ale to juz inna historia
Awatar użytkownika
Lajer105l
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1683
Rejestracja: 2005-01-25, 21:01
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Lajer105l »

A ja będę nudny i się kolejny raz zapytam po co wstawiać inny silnik do Syrenki :?: :?: Stary silnik nie ma mocy czy jak :?: Przecierz wcale nie jest taki słaby :!:

Pozdro :!:
Szukam Syrenki na sprzedaż
msws

Post autor: msws »

Silnik od renoult 11 1.4 wchodzi bez większych problemów, trzeba tylko przesunąć zamek maski trochę na bok i delikotnie podciąć ramę z przodu (miska olejowa) oczywiście po uprzednim jej wzmocnieniu
Awatar użytkownika
papieju
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 652
Rejestracja: 2005-03-30, 08:41
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: papieju »

renault 11 to nic innego jak dacia 1310/1410, albo odwrotnie - z tym ze silnik z logo renault bedzie o niebo lepszy od tego z logo dacia. ale polosie to przytakiej operacji podstawa - bo jak sie ma mocniejszy silnik to kusi, na swiatlach kogos odstawic, z piskiem ruszyc - a syrenoskie sie do tego nie nadaja
ORMOwiec

Post autor: ORMOwiec »

Ale czy ten silnik od daci/renault to jest podczepiony do syrenowskiej skrzyni czy również skrzynia jest od daci?
msws

Post autor: msws »

skrzynia została orginalna i niestety przeguby też
Awatar użytkownika
Szamson
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 234
Rejestracja: 2005-04-12, 12:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Szamson »

Po pierwsze na syrenowskich przegubach mozna palic gume z pod swiatel tylko nie na zkreconych kolach, a zawieszenie szer. opon i chamulce sa przystosowane do osiagow syreny, moja smiga 130km/h i jak na syrene przyspiesza zesko. No ale jak ktos chce sie bawic to jego sprawa, wedlo mnie nie ma complikowac sparawy z innym silnikiem. bo jak silnik to skrzynia bieg. jak skrynia to polosie a jak polosie i przeg. to inne piasty itd i dochodzimy do miejsca gdzie mamy inne auto upchniete w skorupie syreny a to juz niestety syrena nie jest.
Awatar użytkownika
msws
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 41
Rejestracja: 2005-06-01, 09:29
Lokalizacja: Prawno

Post autor: msws »

Zgadzam się z przedmówcą, w pewnym momencie poprostu syrena przestaje być syreną a tylko wygląda jak syrena. Moja maszyna ma zmieniony silnik ale jest to wykonane w taki sposób by w każdym momencie mozna było powrócic do orginału. Silnik ustawiony jest na specjalnych płytach i zamocowany do ramy tak by można go było szybko i bezboleśnie zdemontować. Jak mi się znuudzi Syrenoult to wyremontuje orginalny silnik i przełoże go zpowrotem. Z zewnątrz moja 104ka wygląda 100% orginał i jesli ktoś nie zajży przez atrapkę lub pod spód to się niczego nie domyśli. A w srodku jest tylko dodatkowa kontrolka smarowania.
Awatar użytkownika
Szamson
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 234
Rejestracja: 2005-04-12, 12:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Szamson »

no niby tak ale dzwiek juz wydaje inny no i oczywiscie niebieskiej chmurki nieuswiadczysz
Komar

Post autor: Komar »

Ciekawe czy by wlazł silnik od dacii LOGAN, tam też jest 1,4 , możliwe że by pasowało ....... wyraźcie swoją opinie ...
ODPOWIEDZ