widze u ciebie tendencję odwrotną - we wszystkich syrenach zjada najpierw progi a pozniej podłogę a u ciebie jest na odwrót progi zostały. Fajny zakup !!!
O kurde blaszka- widzę, że nie próźnujesz- praca idzie całą parą na przód!
Widzę, że znasz się na rzeczy- rama jest bardzo ładnie zrobiona, tylko widać, że syrenka miała małego dzwona z przodu. A podświetlenie wskaźników wygląda zajebiście- sam chce zrobić sobie coś takiego w trabancie
pozdrawiam
Witam. Jedyna rzecza ktora bym poprawil majac jeszcze ja na wierzchu to zawinal bym resor przedni jaka tasma. Szkoda bylo by za jakis czas znow go wyciagac do czyszczenia i smarowania (jak wszystko bedzie juz gotowe).
tez o tym myslalem bo tylny byl w szmate owiniety o obwiazany drutem i myslalem czy tak samo nie zrobic z przednim. teraz juz wiem ze tak zrobie. dziekuje za rade.
No tylko tej 105 szkoda , tak jak patrze po zdjciach to taka zla nie byla
Ale ogolnie uznanie bo sam moja 104 rozebralem na czynniki 1 i odbudowuje,zazdroszcze duzego pomieszczenia na roboty ja mam garaz tylko.
Przyznam się (...i tu mnie możecie zlinczować), że ani Bosto, ani R20 nigdy nie podobały mi się tak jak sedan, ale strasznie cieszy mnie widok tak starannie odbudowywanej Sarenki w tak rzadkiej już wersji.
P.S. Pociągnij łączenia spawem ciągłym albo zastosuj pastę uszczelniającą.
M-72 - 1951, AWO 425s-1957, MB W115-1975, ex Junak M10-1962.
Draka pisze:Przyznam się (...i tu mnie możecie zlinczować), że ani Bosto, ani R20 nigdy nie podobały mi się tak jak sedan, ale strasznie cieszy mnie widok tak starannie odbudowywanej Sarenki w tak rzadkiej już wersji.
P.S. Pociągnij łączenia spawem ciągłym albo zastosuj pastę uszczelniającą.
Każdy ma inny gust i nie ma w tym nic dziwnego.
P.S. Pociągnij łączenia ciągłym spawem a dodatkowo pastą zapaćkać też niezaszkodzi.