PODLOGA
Moderator: adameo2
PODLOGA
Witam!
Na wstepie od razu zaznacze, ze temat juz wielokrotnie przewijal sie na forum, nigdy jeszcze jednak nie znalazlem rzeczowej odpowiedzi. A wiec sprawa wyglada tak: Mam do roboty podloge, w tylnej czesci tam gdzie jest wneka na kolo zapasowe jest dziura na wylot okolo 10x15cm, poza tym praktycznie na calej dlugosci samochodu wzdloz progow takze jest pognite, podloznice takze sa wlasciwie w calosci pokryte rudym nalotem. Moje pytanie brzmi co powinienem z tym zrobic? Planowalem oczyscic to z grubsza szczotka druciana, odrdzewic fosolem, pozniej zmyc ten fosol woda, osuszyc i pomalowac wszystko farba antykorozyjna i barankiem, na baranka natrysnalbym jeszcze olej przekladniowy albo WD40. Czy takie zabezpieczenie w jakims stopniu zda egzamin??? Nie piszcie tylko, zeby malowac Bitexem bo wiem, ze nie uda sie tego odrdzewic tak na 101% a pod bitexem korozja bedzie sie rozwijac;-(((
Aha, nie wiem czy bede mial dostep do garazu;-( a wiec planuje postawic samochod na podstawkach i wszystko robic pod blokiem w jakis cieply dzien.
Pozdro i czekam na odp
Na wstepie od razu zaznacze, ze temat juz wielokrotnie przewijal sie na forum, nigdy jeszcze jednak nie znalazlem rzeczowej odpowiedzi. A wiec sprawa wyglada tak: Mam do roboty podloge, w tylnej czesci tam gdzie jest wneka na kolo zapasowe jest dziura na wylot okolo 10x15cm, poza tym praktycznie na calej dlugosci samochodu wzdloz progow takze jest pognite, podloznice takze sa wlasciwie w calosci pokryte rudym nalotem. Moje pytanie brzmi co powinienem z tym zrobic? Planowalem oczyscic to z grubsza szczotka druciana, odrdzewic fosolem, pozniej zmyc ten fosol woda, osuszyc i pomalowac wszystko farba antykorozyjna i barankiem, na baranka natrysnalbym jeszcze olej przekladniowy albo WD40. Czy takie zabezpieczenie w jakims stopniu zda egzamin??? Nie piszcie tylko, zeby malowac Bitexem bo wiem, ze nie uda sie tego odrdzewic tak na 101% a pod bitexem korozja bedzie sie rozwijac;-(((
Aha, nie wiem czy bede mial dostep do garazu;-( a wiec planuje postawic samochod na podstawkach i wszystko robic pod blokiem w jakis cieply dzien.
Pozdro i czekam na odp
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
- marcinwodnik
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 2005-11-27, 12:06
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Pytanie jest czy masz dostep do spawarki i czy umiesz sie nia poslugiwac ?
Zawsze dobrze sie jest nauczyc zwlaszcz jesli masz stary samochud ktory lubisz.
Tak jak powiedzial przedmowca, samo kitowanie to strata czasu i pieniedzy, zwlaszcza jesli masz juz dzury.
Najlepiej to najpierw zrobic cala podloge w paru panelach, wyklepac w niej przetloczenia jak w orginalnej. Jest do tego specjalna maszyna ale zanim znajdziesz zaklad to starcisz wiecej czasu niz na recznej robocie mlotkiem i katownikiem. Zostaw sobie "marginesy" przynajmniel 5cm dookola.
Potem przyspawaj ze dwie rury w poprzek w kabinie tak zeby auto trzymalo forme jak wytniesz stara podloge. Wytnij stare zelazo, zostaw centralny most jesli jest w miare zdrowy. Przytnij i wspawaj nowe panele. Na koncu wytnij rury wzmacniajace i zakonserwoj tak jak napisales.
Nie dodawaj 100Kg katownikow i innego dziadostwa, postaraj sie zrobic tak jak bylo fabrycznie. Ten biedny silnik ma tylko 40hp
Masz tutaj pare przykladow :
http://www.antiqueautoshop.com/gto.htm
http://www.tinafayscrafts.com/antique-restoration.html
http://zhome.com/Classic/240ZFloorboard ... boards.htm
Powodzenia !
Zawsze dobrze sie jest nauczyc zwlaszcz jesli masz stary samochud ktory lubisz.
Tak jak powiedzial przedmowca, samo kitowanie to strata czasu i pieniedzy, zwlaszcza jesli masz juz dzury.
Najlepiej to najpierw zrobic cala podloge w paru panelach, wyklepac w niej przetloczenia jak w orginalnej. Jest do tego specjalna maszyna ale zanim znajdziesz zaklad to starcisz wiecej czasu niz na recznej robocie mlotkiem i katownikiem. Zostaw sobie "marginesy" przynajmniel 5cm dookola.
Potem przyspawaj ze dwie rury w poprzek w kabinie tak zeby auto trzymalo forme jak wytniesz stara podloge. Wytnij stare zelazo, zostaw centralny most jesli jest w miare zdrowy. Przytnij i wspawaj nowe panele. Na koncu wytnij rury wzmacniajace i zakonserwoj tak jak napisales.
Nie dodawaj 100Kg katownikow i innego dziadostwa, postaraj sie zrobic tak jak bylo fabrycznie. Ten biedny silnik ma tylko 40hp
Masz tutaj pare przykladow :
http://www.antiqueautoshop.com/gto.htm
http://www.tinafayscrafts.com/antique-restoration.html
http://zhome.com/Classic/240ZFloorboard ... boards.htm
Powodzenia !
Привет!
No wlasnie ale ja powiedzialem, ze nie mam dostepu do garazu, spawarki i innych tego typu rzeczy Wiec jak? Co powinienem zrobic?
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
- szczurpreriowy
- -#Youngtimer
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2005-02-11, 00:12
- Lokalizacja: Wrocław
Jak nic nie masz to jak chcesz robić.
albo zapotrzysz się w te gadzety
Albo do warsztatu to Ci zrobią
albo zapotrzysz się w te gadzety
Albo do warsztatu to Ci zrobią
Z setek tysięcy różnych „Syrenek”składa się jedną Wielką Syrenę.Syrena Matka,
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
wiec tak ze zostawiasz to w spokoju i zbierasz kase zeby zrobili ci to w zakladzie LUB szukasz kolegi ktory ma to wszystko i chce ci pomocKIEROWCA pisze:No wlasnie ale ja powiedzialem, ze nie mam dostepu do garazu, spawarki i innych tego typu rzeczy Wiec jak? Co powinienem zrobic?
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
Qrde, ja wiem, ze do spawania dziur to musze raczej oddac do blacharza tylko sie pytalem czy zakonserwowanie jakie opisalem zda egzamin na zime Czytalibyscie troszke uwazniejsereniarz(atom1) pisze:wiec tak ze zostawiasz to w spokoju i zbierasz kase zeby zrobili ci to w zakladzie LUB szukasz kolegi ktory ma to wszystko i chce ci pomocKIEROWCA pisze:No wlasnie ale ja powiedzialem, ze nie mam dostepu do garazu, spawarki i innych tego typu rzeczy Wiec jak? Co powinienem zrobic?
Pozdro
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
ja tam nigdzie nie widze ze pisales tylk o zimie
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg