Prośba o wycenę

Wszystko to co nie pasuje do pozostałych działów
Mirasmal
Posty: 12
Rejestracja: 2023-03-26, 13:13

Prośba o wycenę

Post autor: Mirasmal »

Witam Wszystkich,

Jestem zielony w temacie Syren więc proszę o wyrozumiałość :wink:
Mam możliwość zakupu Syreny 105 w Belgii. Auto przyjechało ze swoją właścicielka w latach 70-80 i z zapisków poprzedniego właściciela wychodzi ze ma nalotu 15 tys km. W sumie z oględzin to by nawet miało sens bo opony jeszcze orginalne z całym bieżnikiem, w pełni kompletna, ładne świeże wnetrze, ori szyby wszystkie itp. Stoi od 10 lat nie ruszana ale buda jest bardzo zdrowa. Niewielkie ślady korozji na ramkach drzwi jedynie . Pod spodem też wygląda całkiem niezle. Ogólnie oczywiście wymaga pewnie wymiany zawieszenia, chlodnica wygląda że cieknie itp, itd jak to stare auto które stało kilka lat. Ale zmierzam do tego że cena wywoławcza nie nie jest mała bo facet chce z nią około 4 tys EUR i stąd moje pytabnie - czy warto? Jak się ceny tych aut kształtują obecnie bo na otomoto są 4 szt w bardzo różnych zakresach cen. Dzięki bardzo za pomoc.

Pzdr,
Mirek
Awatar użytkownika
SyrHarMer
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2516
Rejestracja: 2015-12-29, 18:13
Lokalizacja: Wolsztyn

Re: Prośba o wycenę

Post autor: SyrHarMer »

Nie znam się na kursach walut - ile to jest 4tyś euro na złotówki ? Bieżnik bieżnikiem, ale na pewno stała bez powietrza lub z niskim ciśnieniem, - 10 lat !!! Na kołach nie próbuj wracać (jeżeli kupisz) ! W każdej chwili może Ci wystrzelić opona !
Miałem już takie zdarzenie osobiście. Nie życzę już nikomu takich przygód ! :klnie
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545

KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r

KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2039
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Re: Prośba o wycenę

Post autor: Wojt »