gdzie dokupic uszczelki?
gdzie dokupic uszczelki?
Witam,pilnie potrzebuje dokupic uszczelki osprzetu silnika (glowicy,kolektora wydechowego,laczaca pompe paliwa z silnikiem,uszczelki gaznikkolektora ssacego)generale chodzi mi o kpl,z uszczelka glowicy problemu nie ma bo jest ich sporo w ogloszeniach,ale gorzej z calym zestawem,w bielsku aktualnie nie maja,gdzie szukac?
moj nabytek,czas wziasc sie do roboty:)
-
- -#Youngtimer
- Posty: 473
- Rejestracja: 2014-09-10, 20:20
- Lokalizacja: wielkopolska
Tu masz link
http://www.polmozbytbielsko.pl/?302,pl_ ... -31-syrena
Sam ostatnio zamówiłem. Jeśli chcesz mogę wstawić zdjęcia "na żywo"
Gdy zamówiłem też niby nie były dostępne. Najlepiej zadzwoń. No chyba,że już dzwoniłeś.
http://www.polmozbytbielsko.pl/?302,pl_ ... -31-syrena
Sam ostatnio zamówiłem. Jeśli chcesz mogę wstawić zdjęcia "na żywo"
Gdy zamówiłem też niby nie były dostępne. Najlepiej zadzwoń. No chyba,że już dzwoniłeś.
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Ja wybrałem najtańszą przesyłkę za 9 zł chyba -płatne przelewem z gory, bo mi się nie śpieszyło (ale jakoś specjalnie szybko nie wysłali-okolo 5 dni po zaksięgowaniu) wiec czekałem 2 tygodnie. Jakość bardzo dobra. Grubość pod głowicę około 1,0-2,0 mm podobnie kolektora wydechowrgo - nie chce mi się specjalnie ubierać i lecieć do garażu po suwmiarkę - jak chcesz dokładnie wiedzieć, to jutro zmierzę. Natomiast reszta z klingeritu też bdb. Chciałem sam dorabiać i nawet kupiłem klingerit, ale jest dużo cieńszy niż ten z kompletu.
Ostatnio zmieniony 2016-04-26, 06:00 przez czeresss, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
bez przesady,zmierz mi jutro tylko jesli mozesz ta pod kolektor ssacy ktory laczy sie z silnikiem,nie maja jej wiec dorobie jak bede znal jej grubosc a reszte zamowie jutro,rozumiem,ze nie zakladales jeszcze uszczelek?pod glowice z tego co czytalem najlepiej na mixol przykleic,pisali tez o smarze grafitowym,ktory sposob lepszy?pozostale uszczelki pozmarowac cienko silikonem?(mam czarny wytrzymalosc +350 stopni,bedzie chyba ok?
moj nabytek,czas wziasc sie do roboty:)
Grubość tego kawałka, który kupiłem do wycinanek to 0,49 mm, natomiast tego, z którego wycinają do kompletu to 0,73 mm. Ten grubszy lepiej przylgnie, bo ma większą gęstość i lepiej go można docisnąć. Natomiast moim zdaniem nawet pod głowicę można cieniutką warstwą silikonu nałożyć i jest pewność, że nie będzie przedmuchów (Choć na pewno są przeciwnicy tej metody, którzy powiedzą, że "fabryka składała...." itd. Ale w tamtych czasach był wąski, jeśli nie bardzo wąski wachlarz możliwości uszczelnienia [np.hermetyk], a skoro dziś mamy silikon i inne preparaty, to dlaczego ich nie używać?).
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Nie wydaje mi się, żeby głowica mogła się nagrzewać aż do 350 stopni. Dobrze byłoby sprawdzić. Ma ktoś laserowy miernik temperatury? I sprawny silnik oczywiście
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
jak słysze o tych k.. silikonach to mnie telepie
głowica ma być splanowana, blok najlepiej tez, uszczelke porzadnie smarujemy olejem i musi trzymać
tak samo dolot, kołnierz gaznika splanowac recznie papierem polozonym na szybie i przykrecic na uszczelke posmarowana olejem - papier specjalny uszczelkowy do kupienia na metry
klingieryt tylko na wydech- dolot na zwykłym papierze
jezeli przylgnie beda krzywwe to silikon i tak wydmucha lub paliwo rozpusci jaki by on nie był !!!
głowica ma być splanowana, blok najlepiej tez, uszczelke porzadnie smarujemy olejem i musi trzymać
tak samo dolot, kołnierz gaznika splanowac recznie papierem polozonym na szybie i przykrecic na uszczelke posmarowana olejem - papier specjalny uszczelkowy do kupienia na metry
klingieryt tylko na wydech- dolot na zwykłym papierze
jezeli przylgnie beda krzywwe to silikon i tak wydmucha lub paliwo rozpusci jaki by on nie był !!!
zakładanie uszczelki pod głowice na silikon to jakas abstrakcja... powierzchnie bloku i głowicy musza byc splanowane i koniec kropka
co do układu dolotowego, podstawowy problem to skrzywienie kołnierza gaznika, który po przyłożeniu do prostej powierzchni np szyby kolebie się
większość tych wszystkich silikonów jest odporna na olej ale nie paliwo, konczy się tak ze fąfle silikony lataja po silniku i mostkują świece:(
chodzi mi o to żeby promować naprawianie, a nie leczenie syfa pudrem
splanuj kołnierz posmaruj olejem i bedzie ok, papier musi byc uszczelkowy a nie zwykły z bloku technicznego ,, zwykły osiada i krzywi kołnierz !!
co do układu dolotowego, podstawowy problem to skrzywienie kołnierza gaznika, który po przyłożeniu do prostej powierzchni np szyby kolebie się
większość tych wszystkich silikonów jest odporna na olej ale nie paliwo, konczy się tak ze fąfle silikony lataja po silniku i mostkują świece:(
chodzi mi o to żeby promować naprawianie, a nie leczenie syfa pudrem
splanuj kołnierz posmaruj olejem i bedzie ok, papier musi byc uszczelkowy a nie zwykły z bloku technicznego ,, zwykły osiada i krzywi kołnierz !!
Jack,nie chce leczyc syfem,m.in dlatego jestem tu zalogowany i pytam tych,ktorzy maja jakies doswiadczenoe w tych tematach:)wlozylem troche kasy w regeneracje silnika i chce go teraz dobrze poskladac,a jezeli chodzi o uszczelki to w przyszlym tygodniu beda w polmozbytbielsko,zamowie kpl i po klopocie,myslalem,ze uda mi sie znalesc wszystkie w tym tygodniu i w weekend poskladac silnik,ale skoro nie mam to musze czekac:(
moj nabytek,czas wziasc sie do roboty:)