niech ktoś mi powie jak do przekładni mogła się dostać woda? wylałem dobry kieliszek wody a oliwy nie było ani kropli, oczywiście wewnątrz ruda się rozpanoszyła ale odziwo przekładnia chodziła lekko do czasu dopóki nie postanowiłem ją przepłukać, jak to mówią NIE rusz gówna gówno śmierdzi...
no i ruszyłem i zaśmierdziało. Udało mi się ją wyczyścić i po złożeniu chodzi lekko ale jak skasować luz na skrajnych położeniach na środku nie ma luzu wcale a na skrajnych ma prawie 9 stopni (mierzone cyrklem i kątomierzem) jak bardziej przykręcę to coś haczy jak by zaciera się na środkowym położeniu - ślimak wytarty czy koło zębate?
Jaki tam powinien być olej?? narazie zalałem półsyntetykiem silnikowym bo taki miałem w garażu
Jak uszczelnić wałek od góry???
przekładnia kierownicza
przekładnia kierownicza
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
wiesz wydaje mi sie ze testy na przeciekanie to podczas jazdy... jak tam olej rozciaplany jest......
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz