syrena hot rod
- krzemien323
- -#Youngtimer
- Posty: 431
- Rejestracja: 2009-01-27, 20:51
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
a tak z ciekawości... jak będzie przód syreny wyglądał? będzie tam coś czy tylko silnik? Bo jakoś ciężko mi sobie to wyobrazić
Syrena 104 1971 rok http://oldtimery.com/index.php?option=c ... &Itemid=64
Szymon syrena ma przedni napęd i miejsca z przodu przy oryginalnej ramie jest około 40 cm na silnik. A tylnego napędu przy oryginalnej ramie się nie da zamontować. Tam wejdzie najwięcej mały silnik uno lub daci i przedni naped. Sprawdzałem. Pod tylny napęd trzeba budować tak małą ramę jak pod syrenę.
[ Dodano: 2013-11-01, 21:23 ]
Miałem w syrenie kiedyś silnik ze skrzynią od daci a potem od audi 1.3.
[ Dodano: 2013-11-01, 21:23 ]
Miałem w syrenie kiedyś silnik ze skrzynią od daci a potem od audi 1.3.
Syrenka 105L to moja miłość i młodość !!!
a moze jakies dokładniejsze rysunki przodu?
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
koledzy to ma wygladac tak ze rama bedzie z syreny zebyvbuda mi pasaowala i stylu bede przespawywal rame zeby wlozyc mos lub mechanizm od bmw e30 bo mniej miejsca ten uklad z poloskami zajmije, a przod bedzie tak samao spwawany i przedluzany bo musze jak na rysunku wystawic przednie kola bardzo do przodu i przekladnia bedzie tez od bmw e36 a silnikek po deljkatnym przespawanku wejdzie be problemu bo sciane grodziowa przerobie zeby skrzynia weszla.do srodka a silnik byl jak najblizej budy
SPRZEDAM CZĘŚCI DO SYRENY 104 i 105
a silnik ktory?
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
a po co masz mieć moc? Przy tych właściwościach skrętnych jakie ma syrena to i tak nie będziesz mógł tej mocy wykorzystać. No chyba że chodzi tylko o szpan.
Syrena 104 1971 rok http://oldtimery.com/index.php?option=c ... &Itemid=64
no moc tez nie wazna bo i tak lekkie bedzie to kapcja palic bedzie a o siknik chodzi o to ze jednak z poloneza wydech by ryczal a oryginalny z syreny nie bedzie dawal dzwieku odpowiedniego i nie zrobje mu przeniesienia napendu na klasyczny, moim zdaniem silnik poloneza z gaznikiem by byl najlepszym rozwiazanjem
SPRZEDAM CZĘŚCI DO SYRENY 104 i 105
- krzemien323
- -#Youngtimer
- Posty: 431
- Rejestracja: 2009-01-27, 20:51
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
hotrod powinien palić gumę, jeśli tego nie robi to nie jest hotrodem
Trochę nie rozumiem tego rysunku. Po pierwsze jeśli syrena ma zostać oryginalnej szerokości to koła za błotnikami mogą wyglądać śmiesznie. W hotrodach zabieg wysuniętych kół uzyskuje się poprzez zdjęcie błotników tak jak w Fordzie A, czy nawet Garbusie. Tu się tak nie da.
Druga sprawa to dlaczego rama ma być od Syreny? Przecież ona nie nadaje się na tylnonapędówkę (walczył już z tym Sebastian). Lepiej byłoby wziąć ramę od tylnonapędówki, zamontować konkretny silnik i na to nałożyć budę od Syreny...
I po trzecie, jeśli przód ma być gołą ramą z silnikiem to sam silnik będzie wizytówką tego auta. Nie może to być silnik Poloneza, czy BMW, bo one nie wyglądają. Tu musi siedzieć jakaś V6stka lub V8 i to najlepiej na gaźniku.
Trochę nie rozumiem tego rysunku. Po pierwsze jeśli syrena ma zostać oryginalnej szerokości to koła za błotnikami mogą wyglądać śmiesznie. W hotrodach zabieg wysuniętych kół uzyskuje się poprzez zdjęcie błotników tak jak w Fordzie A, czy nawet Garbusie. Tu się tak nie da.
Druga sprawa to dlaczego rama ma być od Syreny? Przecież ona nie nadaje się na tylnonapędówkę (walczył już z tym Sebastian). Lepiej byłoby wziąć ramę od tylnonapędówki, zamontować konkretny silnik i na to nałożyć budę od Syreny...
I po trzecie, jeśli przód ma być gołą ramą z silnikiem to sam silnik będzie wizytówką tego auta. Nie może to być silnik Poloneza, czy BMW, bo one nie wyglądają. Tu musi siedzieć jakaś V6stka lub V8 i to najlepiej na gaźniku.
Obrazy samochodów na zamówienie.
Wiecie niby racja ale na V6 czy V8 to pewnie trzeba mieć sporą kasę. A poza tym rama inna, silnik inny, tylny napęd to co zostaje sama buda? To nie prościej będzie kupić jakąś starą betę i po prostu przełożyć budę? Bo po takich modyfikacjach to już i tak nie będzie syrena
Syrena 104 1971 rok http://oldtimery.com/index.php?option=c ... &Itemid=64