Konserwacja podłogi
Konserwacja podłogi
Witam koledzy,
Mam małe pytanko:) czym najlepiej zabezpieczyć pomalowaną podłogę 105.
Jakie środki bedą najlepsze, i ile warstw.
Mam małe pytanko:) czym najlepiej zabezpieczyć pomalowaną podłogę 105.
Jakie środki bedą najlepsze, i ile warstw.
- PawelOlesno
- -#Youngtimer
- Posty: 964
- Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
- Lokalizacja: Olesno Śląskie
Ale od której strony? Jeżeli chodzi o podwozie to ja dawałem:
podkład na gołą blache,lakier do podwozi cięzarówek, baranek elastyczny nie do malowania.
Tylko nie wiem po co malowałeś podwozie.. A jeżeli chodzi o kabinę to nie zabezpieczasz tylko rzucasz dywany lub gumę i tyle.
Bardzo ładnie wygląda czarny połysk na ramie i baranek na podłodze. Ładnie się odróżnia. Nie chlap po ramie barankiem.
podkład na gołą blache,lakier do podwozi cięzarówek, baranek elastyczny nie do malowania.
Tylko nie wiem po co malowałeś podwozie.. A jeżeli chodzi o kabinę to nie zabezpieczasz tylko rzucasz dywany lub gumę i tyle.
Bardzo ładnie wygląda czarny połysk na ramie i baranek na podłodze. Ładnie się odróżnia. Nie chlap po ramie barankiem.
Spód podłogi masz w kolor? Aha no ok.
Ja używałem Baranka elastycznego z firmy BOLL
To profesjonalnie nazywa się
Środek do konserwacji podwozi.
http://allegro.pl/4-sztuki-konserwacji- ... 21911.html
cena to 20zł za litr mniej więcej.
Ja używałem Baranka elastycznego z firmy BOLL
To profesjonalnie nazywa się
Środek do konserwacji podwozi.
http://allegro.pl/4-sztuki-konserwacji- ... 21911.html
cena to 20zł za litr mniej więcej.
ja smarowałem butgumem, pucha 5 litró tam chyba jest wystarczyła spokojnie na całe auto
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Odgrzeje temat. Słyszałem też o patencie konserwowania podwozia olejem. Niech się w temacie wypowiedzą osoby które konserwowały. Czym, jakie proporcje co polecają. Wybiórczo po całym forum rozsiane są informacje zamiast tu w jednym temacie dać kilka recept.
CHOJNICKIE MUZEUM MOTORYZACJI I TECHNIKI
https://www.facebook.com/Chojnickie.Muz ... .Techniki/
Syrena 105 L http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13959
Automobilklub Chojnicki
http://www.akchojnicki.pl/
https://www.facebook.com/Chojnickie.Muz ... .Techniki/
Syrena 105 L http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13959
Automobilklub Chojnicki
http://www.akchojnicki.pl/
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1049
- Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
- Lokalizacja: RP
ja miałem już zakonserwowaną podłogę w maluchu bitexem, i pojawiła się rdza po długim czasie. tak gdzie była rdza, po oczyszczeniu zastosowałem fertan, który mimo że nie trzeba było pokryłem podkładem typu tlenkowego corizon, na to dałem tectyl valvoline (środek bitumiczno woskowy - nie wysycha w porównaniu ze zwykłymi środkami bitumicznymi). tam gdzie było ok bitex przemalowałem benzyną extrakcyjną a następnie tectylem ml i tectylem bodysafe. tectyl ml mimo że jest do profili, można nim pokrywać też otwarte powierzchnie jako podkład pod tectyl bodysafe. oczywiście wszystko technologicznie warstwa po warstwie musiało wyschnąć. roboty jest ale wydaje mi się że jest warte zachodu i zakupu dobrej chemii. pozdro
105B
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1049
- Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
- Lokalizacja: RP
Na Fertan trzeba nakładać podkład koniecznie.Tocz pisze:ja miałem już zakonserwowaną podłogę w maluchu bitexem, i pojawiła się rdza po długim czasie. tak gdzie była rdza, po oczyszczeniu zastosowałem fertan, który mimo że nie trzeba było pokryłem podkładem typu tlenkowego corizon,
Także polecam Fertan lub Cortanin jeśli nie mamy możliwości dobrze usunąć rdzy.
Zapomnijmy o malowaniu rdzy podkładami nawet jeśli jest to prawdziwa minia.
Supermen, Jeżeli chodzi o konserwację olejem, to wygląda to tak:
-musi być to przepalony olej ( najelpiej z diesela )
-im gęstszy tym lepszy
-wlewasz do ropownicy ten olej, po czym rozprowadzasz go gdzie potrzeba
-wyjeżdżasz na kurz, kurz przykleja się do oleju i masz powłokę antykorozyjną
*sprawdzony sposób i działa, ale co 2 rok trzeba zabieg powtórzyć
+wszystkie profile zamknięte też można zalać olejem i też bardzo dobrze to działa
-musi być to przepalony olej ( najelpiej z diesela )
-im gęstszy tym lepszy
-wlewasz do ropownicy ten olej, po czym rozprowadzasz go gdzie potrzeba
-wyjeżdżasz na kurz, kurz przykleja się do oleju i masz powłokę antykorozyjną
*sprawdzony sposób i działa, ale co 2 rok trzeba zabieg powtórzyć
+wszystkie profile zamknięte też można zalać olejem i też bardzo dobrze to działa
@"Kamil" ===wszystko ładnie pięknie tylko to NIE MOŻE być przepracowany olej. Do tego typu konserwacji stosujemy olej świeży, nie zawierający szkodliwych związków siarki. Nawet najtańsze g... z tesco. Do profili zamkniętych (drzwi, progi) sporządzamy półpłynną mieszaninę ze smarem grafitem pamiętając o wcześniejszym zatkaniu otworów odpływowych. Na jedne drzwi potrzeba dwóch słoików po dżemie. Po 2-3 dniach wyciągamy zatyczki żeby nadmiar swobodnie wykapał.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::