WSM czy FSM

Materiały i informacje historyczne. Zmiany w czasie produkcji, identyfikacja części, detali,roczników, pytania o oryginalność.

Arek Elblag
-#Junior
-#Junior
Posty: 122
Rejestracja: 2005-08-26, 14:40

Post autor: Arek Elblag »

Nie do konca sie zgodze. Przy przenoszeniu produkcji w bielsku zaczeto produkowac je z roznica ok 500-700 numerow. Ta liczbe zarezerwowano na produkcje jeszcze w fso, produkcja z pozostalosci czesci. A ile ich faktycznie zrobiono nawet oni nie wiedza
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

no własnie nie:)

te 105 z fso maja całkiem inny zasob numeryczny niz te z wsm:)
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Maciekb
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 643
Rejestracja: 2012-04-19, 17:36
Lokalizacja: Zagnańsk

Post autor: Maciekb »

gdzieś był już inny wątek gdzie się nad tym głowilismy, z tego co pamiętam udało się ustalić że numeracja bielskich ram zaczęła się od 200.000 a warszawskich szła od 1 do około 170.000
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
ODPOWIEDZ