Jeżeli chodzi o prototyp 104-ki to większość zmian została wprowadzona. Silnik trzycylindrowy trafił do seryjnej 104. Nowy grill został wprowadzony już w modelu 103. Zbiornik paliwa również przeniesiono do tyłu, z tym że w seryjnej produkcji wlew umieszczono po drugiej stronie niż w prototypie 104-ki. Tylne zawieszenie również zmodernizowano w stosunku do produkowanej wówczas Syreny- pojedynczy amortyzator ramieniowy zastąpiono dwoma amortyzatorami teleskopowymi. Może nie to samo co w prototypie, ale zmiana była. Drzwi zmieniono najpóźniej bo dopiero w 1972.
A możesz powiedzieć skąd zaczerpnąłeś informację o wypadku, wiadomo kto był kierowcą?
Urodziny Syreny
Nie wiem, kto był kierowcą. Informacja o wypadku od inżyniera z FSO, długoletniego "oblatywacza" prototypów. Co do zmian w zawieszeniu to zmiana amortyzacji to jednak była kosmetyka w stosunku do tego, co proponował prototyp:
Przwieszenie drzwi na przód w 105 było projektowane drugi raz od nowa. Nie skorzystano z rozwiązania z prototypu 104 (również rozmowa z inżynierem z FSO, który brał udział w tym drugim projekcie drzwi zawieszonych z przodu).
Przwieszenie drzwi na przód w 105 było projektowane drugi raz od nowa. Nie skorzystano z rozwiązania z prototypu 104 (również rozmowa z inżynierem z FSO, który brał udział w tym drugim projekcie drzwi zawieszonych z przodu).
Z kraju: Grupa suwalskich inżynierów skonstruowała jednokołowy samochód. Na razie samochód nie jeździ.
(c) NTDO, Pr. III P.R.
http://www.facebook.com/Syrena.Sport.Rekonstrukcja
http://www.syrenasport.eu
Fundacja im. prof. Cezarego Nawrota
_
(c) NTDO, Pr. III P.R.
http://www.facebook.com/Syrena.Sport.Rekonstrukcja
http://www.syrenasport.eu
Fundacja im. prof. Cezarego Nawrota
_