po zakupie juz w garazu
Jarko,
ta po prawej na zdjęciu, tak jak sugerujesz po stronie rozrusznika, a ta druga? Po stronie prądnicy mam lustrzane odbicie tej z wycięciem. Jeszcze powinny być pionowe "postawione" na tych i skręcone z fartuchami i tymi poziomymi. Jedna z nich to prawie kwadrat, druga z wycięciem na rurę wydechową. No i to ma być czarny półmat, zaraz i tak będą zawalone "wydzielinami" Syrenki i będziesz latał ze szmatką
W/g katalogu pokazana strona lewa, poz. 2 - fartuch dolny lewy, poz. 5 - fartuch chłodnicy dolny lewy.
ta po prawej na zdjęciu, tak jak sugerujesz po stronie rozrusznika, a ta druga? Po stronie prądnicy mam lustrzane odbicie tej z wycięciem. Jeszcze powinny być pionowe "postawione" na tych i skręcone z fartuchami i tymi poziomymi. Jedna z nich to prawie kwadrat, druga z wycięciem na rurę wydechową. No i to ma być czarny półmat, zaraz i tak będą zawalone "wydzielinami" Syrenki i będziesz latał ze szmatką
W/g katalogu pokazana strona lewa, poz. 2 - fartuch dolny lewy, poz. 5 - fartuch chłodnicy dolny lewy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
No i stało się dzisiaj Nadeszła wiekopomna chwila i moja sarną po raz pierwszy się pokazała na zlocie..W Radomiu na II Rajdzie pojazdów zabytkowych.Oczywiście nie obeszło się bez niespodzianek bo pękła nam grucha,ale temat ogarnięty.Za to nadal mi rozładowuje baterię,raczej w ingerencje w prądnicę się nie obejdzie.. Aha i jeszcze jedno kto ma do sprzedania linkę prędkościomierza?
A to moja ziuta:
A to moja ziuta:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
a nie wiem..a jest?takie miałem i założyłem..
a ma ktoś syrenowskie?i linkę do prędkościomierza?chętnie kupie w rozsądnej cenie
Mam też taki problem z moją sarn a mianowicie:
w porównaniu z innymi sarnami to głośno chodzi i nie ma mocy na 4 biegu..
Ostatnio jeżdziliśmy z Dariorec po Gdańsku i moja w porównaniu do jego sarny to jak córka a teściowa
a ma ktoś syrenowskie?i linkę do prędkościomierza?chętnie kupie w rozsądnej cenie
Mam też taki problem z moją sarn a mianowicie:
w porównaniu z innymi sarnami to głośno chodzi i nie ma mocy na 4 biegu..
Ostatnio jeżdziliśmy z Dariorec po Gdańsku i moja w porównaniu do jego sarny to jak córka a teściowa
kto by miał w razie czego gitarę do sprzedania?jeśli ktoś ma to proszę pisać na pm
[ Dodano: 2014-07-27, 13:29 ]
Towarzysze mam teraz taki problem przy sarnie a mianowicie wymieniłem jej świece i po przejechaniu ok 2 km nagle zaczęła palić na dwa gary,nie pali na drugi..zalewa ja?do regulacji gaznik czy może cewka?
[ Dodano: 2014-07-27, 13:51 ]
aha i jeszcze dodam że na ciepłym pózniej bardzo ciężko odpala
[ Dodano: 2014-07-27, 13:29 ]
Towarzysze mam teraz taki problem przy sarnie a mianowicie wymieniłem jej świece i po przejechaniu ok 2 km nagle zaczęła palić na dwa gary,nie pali na drugi..zalewa ja?do regulacji gaznik czy może cewka?
[ Dodano: 2014-07-27, 13:51 ]
aha i jeszcze dodam że na ciepłym pózniej bardzo ciężko odpala
Wsadziłem jej wszystkie nowe świece NGK..Odpaliła beż problemu na pół ssania,po krótkiej przejażdzce zaczęła szarpać delikatnie i zaczęła chodzić na dwóch garach..I teraz tak:
-pierwsza i trzecia świeca wygląda tak jak na foto,natomiast na drugim były delikatne kropelki wody i świeca czysta w miarę.Po powrocie do domu na dwóch garach i już nie chciała odpalić
-pierwsza i trzecia świeca wygląda tak jak na foto,natomiast na drugim były delikatne kropelki wody i świeca czysta w miarę.Po powrocie do domu na dwóch garach i już nie chciała odpalić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dario miałem podobny problem do Twoich objawów a mianowicie raz paliła na dwa raz na trzy gary..po wymianie na nowe świece było ok ale po przejechaniu paru kilometrów znowy nie paliła na wszystkie gary
okazało się że mnie palił na drugi cylinder
Wymieniłem cewkę i kondensator i póki co jest ok..Ale podtrzymuję twoją tezę że należy sarną jeżdzić bo tak to się będzie wydawać majątek na świece i skończą się w końcu zapasy kondensatorków i cewek
okazało się że mnie palił na drugi cylinder
Wymieniłem cewkę i kondensator i póki co jest ok..Ale podtrzymuję twoją tezę że należy sarną jeżdzić bo tak to się będzie wydawać majątek na świece i skończą się w końcu zapasy kondensatorków i cewek
Aj tam tłuke Niemca w kask chyba
Cały dzień dzisiaj z nią walczyłem bo znowu rzuciła palenie!! cały dzień dzisiaj w garażu i nic
Ale po kolei:
-ściągnąłem wężyk paliwa z pompki i okazało się że wacha nie leci,więc dymnąłem w przewód i po sprawie..znowu paliwko płynie do pompki..Ale,wcześniej paliwo wypełniało pompkę w ok 3/4 szklanki a teraz w połowie..Gaznik wyczyszczony,dysze też..paliwo w gazniku jest..NIE PALI!!
-spuściłem z cylindrów paliwo-Nadal NIE PALI
-świece sprawdzone,iskra jest-NIE PALI
-podmienione cewki i kondensatorki_NIE PALI
-Zmierzyłem ładowanie na nie odpalonym 13,6 Chyba za dużo nie?Z tego co się orientuję to powinno być jakieś 12,4 nie?To może być przyczyna rzucenia palenia?
Pytanie co jest przyczyną?regulator,prądnica czy rozrusznik?
Poza tym bardzo szybko rozładowuje baterie..2-3 razy pokręce i baterii nie ma.A dodam że bateria nowa
Cały dzień dzisiaj z nią walczyłem bo znowu rzuciła palenie!! cały dzień dzisiaj w garażu i nic
Ale po kolei:
-ściągnąłem wężyk paliwa z pompki i okazało się że wacha nie leci,więc dymnąłem w przewód i po sprawie..znowu paliwko płynie do pompki..Ale,wcześniej paliwo wypełniało pompkę w ok 3/4 szklanki a teraz w połowie..Gaznik wyczyszczony,dysze też..paliwo w gazniku jest..NIE PALI!!
-spuściłem z cylindrów paliwo-Nadal NIE PALI
-świece sprawdzone,iskra jest-NIE PALI
-podmienione cewki i kondensatorki_NIE PALI
-Zmierzyłem ładowanie na nie odpalonym 13,6 Chyba za dużo nie?Z tego co się orientuję to powinno być jakieś 12,4 nie?To może być przyczyna rzucenia palenia?
Pytanie co jest przyczyną?regulator,prądnica czy rozrusznik?
Poza tym bardzo szybko rozładowuje baterie..2-3 razy pokręce i baterii nie ma.A dodam że bateria nowa